Murat ve Poyraz günlerini çok güzel geçiriyordu.Üniversiteye gidiyorlar, geldikleri zaman da işe gidiyorlar son olarak ise gece ders çalışıyorlar...
Murat'ı bu duruma getiren, Murat'ı bu durumlara düşüren kişi ailesi idi.Ama Murat bu hayatı eski hayatından daha çok seviyordu.Kendi alın teri ile para kazanıyor ve bu hayatı yaşamaktan zevk alıyordu...Murat ve Poyraz'ın günleri böyle geçiyordu.Yaklaşık 1 yıl böyle geçti.Ve üniversite 4 öğrencisi oldu ikisi de...
Yine bir Pazar günü,mısırlarını aldıktan sonra TV'den bir Film izlediler.Ama aniden bir ses duyuldu.Kapi çalındı ama onlara hiç kimse gelmezdi ki...
Murat ve Poyraz tedirginleşti.Hırsız olabilirdi dışarıdaki kişi...Murat bir sopa aldı Poyraz da birer tava:)
Murat:
-Poyraaaz,dur açma.Delikten bak ilk önce kim diye..Poyraz:
-Haklısın Murat,ama dur.Aklıma birşey geldi.Murat:
-Söyle Poyraz ne geldi aklına...?Poyraz:
-Hemen polisi ara onlar gelsin sonra açarız kapıyı olur mu?Murat:
-Tamam zaten polisler dolaşıyor bugün her yerde, arıyorum...
Polisler yakında imiş, şansımız yaver gitti.2-3 dakikaya oradalar,dedi...Poyraz,sesin duyulmadığını fark etti.Hemen delikten baktı.Siyah giyinmişti ve siyah saçları vardı.Bunları gören Poyraz durumu Murat'a anlattı.Ve Murat:
-Hmm,polisler gelsin anlarız kim oldu...Kapı sesi Murat'ın sözünü kesti ve hemen delikten baktılar.Polislerdi.Açtılar ve polisler hırsızı bulmuştu.Ama bir sorun vardı.
Murat:
-Aman Allah'ım gerçekten sen misin....?Bölümü beğendiyseniz yıldız ⭐ koymayı unutmayınız..
Bir soru soralım;
Murat'ın gördüğü kişi sizce kim??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MURAT'IN BAŞARILARI (TAMAMLANDI)
Short StoryZorluklar üstüne kurulmuş bir başarı öyküsü.Bu kitapta 14 yaşındaki bir çocuğun başarıya adım adım yaklaşırken yaşadığı zorlukları göreceksiniz. BU YOLDA YALNIZSIN...