Aylar geçti.Murat ile Alya uzaklaşmaya başlamıştı.Aralarında birşey vardı adı koyulmayan ama uzaklaşmak onlar için kötü idi.Birbirlerine iyi geliyorlardı.İkisi de kendilerini boşlukta hissediyordu.Biri adım atsa diğeri de hiç beklemeden atacaktı ama kendilerinde o cesareti bulamıyorlardı...
Murat 22 yaşına bir gün sonra girecekti.Kutlamalardan hele hele doğum günlerinden nefret ederdi.Çünkü saçma bulurdu...Ama tabii ki Poyraz ona doğum günü için hazırlıklar yapmıştı bile...Ve Murat için de çok güzel bir an olacaktı.Bu onun için her hediyeden daha güzel bir hediye olacaktı...
Murat öğrenimindeki ilk yılını tamamlamıştı.Daha önünde 5 yılı daha vardı ama çok çabuk geçer diye kendini sevindiriyordu Murat...
Bir gün dolmuştu.Sabahında Murat hemen stajlar için hastanelere başvuru yapmıştı.Yaklaşık 2-4 hafta arasında başvuruların kabul olup olmadığı açıklanırdı...
Murat bu süre içerisinde dinlenmeyi ve gezmeyi düşündü.Çünkü bu yıl çok halsiz düşmüştü.Ve dinlenmeye ihtiyacı vardı...
Akşamında Poyraz doğum günü için herşeyi hazırlamıştı.Dekorasyonlar, içecekler yemekler herşey hazırdı.Sadece Murat'ın Jenga kafeye gitmeye ikna etmesi gerekti.
Poyraz eve gitti ve şunları söyledi:
-Murat, bugün bir kafeye götüreceğim seni birşeyler içeriz, üniversiteden arkadaşlarımızı çağırıp okey oynarız ne dersin??Murat:
-Hmm,tabii ki olur.Birkaç dakika bekle üstümü değiştireyim..Poyraz:
-Tamam, bekliyorum...3 dakika sonra Murat geldi ve çıktılar.Hızlıca Kafeye vardılar ve Murat kafenin ismini görünce şunları söyledi:
-Poyraz,bu kafenin benim Alya ile ilk buluşma yerimiz olduğunu sana söylemiştim.Onu unutmaya çalışırken neden bunları yaptın?Ve aniden ortaya arkadaşları çıkıp "SÜRPRİZ" derler.Murat şaşkınlıkla olanları izler.Sonrasında masaya otururlar ve birkaç dakika konuştuktan sonra pasta gelir.Sonra Hep bir ağızdan o ünlü şarkıyı söylerler...
"İyi ki doğdun Murat,İyi ki doğdun Murat.İyi ki doğdun,iyi ki doğdun, mutlu yıllar Muraaat..."
Pastaları da yedikten sonra sıra hediyelere gelir.
Bir arkadaşı kitap alır,bir diğer arkadaşı tişört bir diğeri pantolon bir diğeri kolye bir başkası da mont alır.Sıra Poyraz'a geldiğinde Poyraz'ın arkasından biri çıkar ve bu kişi Alya'dır.Alya utanarak "Sürpriz",der.
Murat şaşkınlıkla Alya'ya bakar ve şunu söyler:
-Hemen geliyoruz,bir dakika birşey konuşmamız gerek,der...Murat,Alya'nın kolundan tutarak duyulmayacak bir yere götürür.Ve şunları söyler:
-Aylardır bana yazmıyorsun ben de birşey olduğunu zannettim.Telefonlarını açmıyorsun ve ben her gün sana birşey oldu mu diye düşündüm.Ve ben de artık seni düşünmeyi bıraktım.Neden aylardır yazmadın,diye sitem eder...Alya:
-Ailem ile yurt dışına çıktık ve sana yazmayı unuttum, özür dilerim.Geçen bir ayı telafi edebiliriz,der.Murat:
-Alya,bir aydır konuşmuyoruz.Bir ayda ben hiç mi aklına gelmedim!?Alya:
-Ozur dilerim Murat,telafi edebiliriz gerçekten..Murat:
-Alya,ben seni unuttum.Lütfen sen de yazışmaları, buluşmayı her şeyi unut, lütfen...Alya:
-Sen unutmuş olabilirsin ama ben unutmadım.Ben...Ben...Şey...
Ben seni seviyorum,Murat.Seni seviyorum...Murat:
-Sen beni seviyor olabilirsin.Ama bizden olmaz.Ben seni sevmiyorum,duydun mu seni sev-mi-yo-rum,der ve montunu alıp eve gider...Alya da ağlayarak oradan ayrılır...
Bölümü beğendiyseniz yıldız ⭐ atmayı unutmayınız.
Size bir soru:
-Sizce Murat Alya'yı seviyor ve gurur mu yapıyor,yoksa onu gerçekten sevmiyor mu ?Yorumlara bekliyorumm 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MURAT'IN BAŞARILARI (TAMAMLANDI)
Short StoryZorluklar üstüne kurulmuş bir başarı öyküsü.Bu kitapta 14 yaşındaki bir çocuğun başarıya adım adım yaklaşırken yaşadığı zorlukları göreceksiniz. BU YOLDA YALNIZSIN...