O gün Murat akşam uyandı.Ve terk edilmiş bir evde uyandığını gördü.Murat "İMDAAT" diye bağırdı.Ama onu duyan kimse yoktu.Sadece Alya'nın(Simsal) adamları vardı.Ve adamları sesi duyduğunda Murat'ın yanına gelip şunları söyledi:
-Kapa çeneni yoksa dilini keserim ve bir daha seni konuşturmam, anladın mı lan?der...
Murat:
-Senden korkmuyorum Allah'ın cezası senden korkmuyorum...Adamlar:
-Hmm,o zaman seni biraz Korkutalim ne dersin Murat efendi?Adamlar Murat'a yumruk ve tokat atmaya başladı.Murat'ın ağzından kanlar geliyordu.Murat dövülürken yere boş boş bakıyordu.Hayattan bıkmış bir şekilde idi.Hayattan kopmuş bir şekilde idi...
Adamlar Murat'ı dövmeyi bitirdiğinde Murat'ın kafasına silah ile vurup dışarı çıktılar.Tabii Murat da birkaç saat için bayıldı...
Ama Samet de Murat'ı merak etmeye başlamıştı.Murat erken geleceğini söylemişti ama akşam olmuştu ve hemen kaldığı eve gitti...
Kaldığı eve vardığında kapıyı çaldı ve Poyraz çıktı...
Samet:
-Poyraz,Murat evde mi oğlum?
Öğlenden beri ulaşamıyorum ona.Sen biliyor musun nerede olduğunu.!?Poyraz:
-Samet abiciğim ben de hazırlanıp senin yanına gelecektim.Ben de merak ediyorum Murat'ı.Ben de senin yanına geldiğini düşünmüştüm.Şu anda evde de yok...Samet:
-Ee.. Şöyle yapalım o zaman.Sen üstünü giyin sonra hemen polise gidelim.Hepimiz dağılıp Murat'ı arayalım olur mu ?Poyraz:
-Tabii tabii Samet abiciğim,hemen hazırlanıyorum...Murat hala uyanmamıştı...
Poyraz ve Samet hemen bir taksi bulup Karakola gitti...
Karakola gittiklerinde polislere hemen Murat'ı aramaya çıkmallarını, Murat'ın başının dertte olduğunu ve Murat'ı en son nerede gördüklerini falan söylediler.Polisler de hemen aramaya çıktılar.E tabii Poyraz ve Samet de...
Birkaç saat geçtikten sonra Murat uyanmıştı.Karşısında Alya'yı(Simsal) gördü.Ve şunları söyledi:
-Allah senin belanı versin.Bana bunu nasıl yaptın?
Beni sevdiğini düşünmüştüm.Ve biliyor musun, buluşacağımız gün 3-4 yıl sonra seninle evlenmeyi düşünüyordum.Ama senin yaptıklarını görünce bu düşüncelerim hemen ortadan kayboldu.Sen bir pisliksin.Sen bir...Alya(Simsal), Murat'ın sözünü bitirmeden şunları söyledi:
-Kapa çeneni gerizekalı.Bir daha bana kötü bir kelime kullanırsan seni adamlarım değil ben öldürürüm.Ayriyeten ben seni beni sevmeye falan zorlamadım.Sen de sevgili olmayı istedin ve olduk.Ama tekrar söylüyorum,ben seni sevdim ama sadece para için hahaha,der...Bu sözleri söylerken cadı gibiydi.Cadı gibi gülüyor,mimiklerini cadıya çok benzeyen bir şekilde seçiyordu...
Murat bir an ondan korktu ama kendine gelince korkmayı durdurdu.
Murat:
-Ben senden veya ölmekten korkmuyorum.Duydun mu korkmuyorum.Ama sana acıyorum.Cehennemlerde yanacaksın.İşte beni de sevindiren bu.Belki de benden önce sen ölürsün.Samet abim şimdiden haber vermiştir polislere.Polisler bizi arıyordur.Ben öleceğim ama seni de yanımda götüreceğim,der...Alya(Simsal)
-Hıhı, öyledir.Sesini kes ki başına tekrar silah ile vurmayalım,der...O sırada Murat'ın telefonuna mesaj gelir.Ve Alya hemen mesajı alıp okur..
-Ayy, yazık.Hemen Beyin cerrahı olmuşsun.Altında da yöneticiden sevgilerle yazmış.Ama maalesef gidemeyeceksin.Artık ahirette konuşursunuz,der...
Murat içinden şunları söyler:
-Bunu da duymak çok güzeldi.Eğer burada ölürsem gözüm açık gitmeyeceğim.Çünkü önemli ve son hedefimi de gerçekleştirdim,der...Ve Murat sesli bir şekilde şunları söyler:
-Benim kaybedecek hiçbir şeyim yok Alya.Son hedefim olan beyin cerrahlığını da kazandım.Ama senin kaybedecek çok şeyin var.Benim ailem yok ama senin var..
Hayattaki en tehlikeli his Merhamettir.Seni de bitiren merhamet duygusu olacak.Çünkü aileni çok seviyordun ama onlara merhamet duygun yoktu.İşte senin kaybedecek en önemli şeyin aile olacak.Sana acıyorum,der...Alya(Simsal) ağlayarak şunları söyler:
-Sesini keees.Seni öldürmemi istemiyorsan şimdi kapa çeneni,der...Murat gerçekten de haklıdır.Alya(Simsal) hiçbir zaman ailesine merhamet göstermedi ama onları çok sevdi...
Bölümü beğendiyseniz yıldız ⭐ atmayı unutmayınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MURAT'IN BAŞARILARI (TAMAMLANDI)
Short StoryZorluklar üstüne kurulmuş bir başarı öyküsü.Bu kitapta 14 yaşındaki bir çocuğun başarıya adım adım yaklaşırken yaşadığı zorlukları göreceksiniz. BU YOLDA YALNIZSIN...