Günler günleri kovaladı.Aylar da ayları...
Murat'ın annesinin komaya girmesinden yaklaşık bir ay geçmişti.Ve o büyük gün gelmişti.Yarin LGS sınavı günüydü.Murat çok tedirgin değildi.Çünkü konuları da yetişmişti ve bol bol soru da çözüp 0 yanlış bile yapmıştı.Babasi evde değildi.1 aydır sadece alkol ile besleniyor eve geceleri geliyordu.Ama Murat'ın moralini kimse bozamazdi.Yarinki planları LGS'ye girmek ve LGS'nin nasıl geçtiğini annesine söylemekti.Murat hala kabul edememişti.Bir umut vardı içinde belki yarın uyanır diye...
Ama doktorların hepsi de büyük bir müddet demişti.Bu düşünceleri kafasından attıktan sonra yatağına gitti.Uyumaya çalıştı ama başaramadı.Annesinin yaşadığı o şeyi çözmek ve gerekeni yapmak istiyordu.Doktorlar bu olayın bir kaza olmadığını söylemişti.Peki ya kim sebep olmuştu bu kazaya?
Murat sonunda uykuya dalabildi.Ruyasinda annesinin hiç uyanmayacağını ve annesini bir daha hiçbir zaman göremeyeceğini gördü.Ama rüyalara çok takılmazdi.Ve günlerden Çarşamba olmuştu.Murat 7.30'a alarm kurmuştu ama o 7.29'da uyanmıştı :)
Geç kalmak istemiyordu.Yatağını duzenledi,elini yüzünü yıkadı ve üstünü de giydikten sonra tam çıkacakken babasının dün gece eve gelmediğini fark etti ama elbet gelirdi.Bu durum moralini bozmadı.Ve sınava girdi 90 soru vardı.Murat hiç acele etmeden soruları çözdü.Çözemediği soruları yuvarlak içine alıp tekrar çözdü.Ve sınav süresi bittiğinde 0 boşu vardı.
Murat içinden şunları söyledi:
-Yesss beee, kazandım istediğim liseyi.Eminim buna,dedi.Ve hemen annesinin kaldığı hastaneye gitti.Annesinin kaldığı oda numarasını bulup içeri girdi ve şunları söyledi:
-Anneciğim, biliyorum bana cevap vermeyeceksin ama ben bugün LGS'ye girdim.Çok başarılı geçti.İstediğim lise var ya,Fen lisesi, işte o liseyi kazanacağım.Emin olabilirsin.Ama sen de uyan anneciğim.Sen de uyan ki bu mutluluğu birlikte yaşayalım.Sen de uyan ki bu acılar bitmiş olsun.Ve aniden annesinin elinden bir kıpırdama gelir.Murat'ın içi heyecanla dolar.Hemen "doktorlaar,annemin eli kıpırdadı,dedi.Doktorlar da hemen koştu.Birkaç test yaptırdıktan sonra bunun sadece bir refleks olduğunu belirttiler.Murat'ın içindeki o umut o sözleri duyduktan sonra yerle bir oldu.Hastaneden çıktı ve eve döndü.Babasi hala gelmemişti.Ve üstünü giyip yaşanan olayın MOBESE kayıtlarına bakmak için yola çıktı.Orada olan bir görevli buyrun bakalım,dedi.Gorevli MOBESE kayıtlarını izlettikten sonra Murat deliye dönmüştü.Murat annesini komaya sokmaya çalışan ve başaran kişinin kim olduğunu bulmuştu...
BÖLÜMÜ BEGENDİYSENİZ YILDIZ ⭐ VERMEYİ UNUTMAYINIZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MURAT'IN BAŞARILARI (TAMAMLANDI)
Kısa HikayeZorluklar üstüne kurulmuş bir başarı öyküsü.Bu kitapta 14 yaşındaki bir çocuğun başarıya adım adım yaklaşırken yaşadığı zorlukları göreceksiniz. BU YOLDA YALNIZSIN...