Anneye Ne Oldu?

30 8 6
                                    

Ama öyle bir olay oldu ki Murat'ın annesi yokuştan yuvarlandı ve ağır bir kaza geçirdi.Murat ve babası ne olduğunu hala kavrayamamış bir şekilde yokuştan aşağı indi.Murat'ın annesinin başı çok kanıyordu ayakları,elleri her yeri yara almıştı.Tek yara alan Murat'ın annesi değil Murat ve babası da psikolojik yara almıştı.İkisi de hayretle birkaç dakika bakıştılar.Onlar bakışırken Murat'ın annesi kan kaybetmeye devam ediyordu.
Babası:
-Murat,hemen 112'yi ara.Hemen bir ambulans getirsinler.H-hızlı olsunlar.

Murat:
-Baba,adresi söylee.Adresi bilmiyorum,der.

Babası:
-Ah Murat ah,Lale Sokak 21. mahalle de onlar anlar ben de tam bilmiyorum.Hizli ol annen ölüyor.

Murat ve babası 5 dakika öncesini ve 5 dakika sonrasında olanları anlayamıyordu.Annesine ne oldu da bu kadar kan kaybetti.Dışarıdan tek gözüken şey çizikler ve kanlar idi.Ve yaklaşık 25 dakika sonra ambulans geldi ama çok geç gelmişlerdi.Annesi yaklaşık yarım litre kan kaybetmişti bile.Ambulansla hastaneye ulaşırken Murat'in annesinin hayatta kalması için herşey yapılıyordu.Ama artık geri dönüş yoktu.Kaybettigi kanı geri alması çok zordu.Hastaneye vardılar.Ve Murat'ın annesi hemen ameliyata alındı.Murat ve babası elleri kolları bağlı birşey yapamadıkları için delirmişlerdi adeta.Ameliyat 4 saat sürdü.Murat ve babasına o 4 saat 4 yıl gibi geldi.Doktor dışarı çıktı.
Murat'ın babası:
-Doktor Bey, karım iyi değil mi? Karım için iyi deyin lütfen.İyi i-iyi değil mi?

Murat'ın babası dediklerini tekrarlıyordu.Adeta deliye dönmüştü.Sanki kendisi yapmıştı...

Doktor Bey şöyle yanıtladı:
-Daha pek belli birşey yok beyefendi.Emar çekmek ve birkaç test yapmak gerekli,dedi.

Murat'ın babası:
-N-ne,siz doktor değil misiniz? Kurtarın karımı, demiştir.Ve şunu da eklemiştir:
-Eger karıma birşey olursa, karımı iyilestiremezseniz bu hastaneyi sizin başınıza yıkarım.Duydunuz mu he.Anladiniz mi beni cevap verin?

Doktor Bey:
-İlk olarak sesinizi alçaltmanızı rica edeceğim buranın bir hastane olduğunu...

Murat'ın babası doktor Bey'in lafını kesti ve şöyle söyledi:
-Siz bana nerede olduğumu mu öğretiyorsunuz lan,diye bağırmıştır...

Doktor Bey: Güvenlik,gelir mısınız?
Atın bu adamı dışarı demiştir.
Güvenlik de Doktor Bey'in dediğini yaptı
Murat'ın babası:
-Size gününüzü göstereceğim lan, bitireceğim sizi duydunuz mu beni, bitireceğim sizi, demiştir

Murat hastanenin kafeteryasında biraz düşünmek istemiştir.Bu olayın nasıl olduğunu hala anlayamamıştır.Bu bir kaza olamazdı çünkü annesi en solda yürüyordu ve yokuş sagdaydi.Bu bir tesadüf olamazdı.Annesi nasıl sağ tarafa gidip yokuştan aşağı yuvarlanmıştı ki...

Murat kafeteryadan yukarı çıktığında doktor bey Murat'ı görmüş ve olanları acı bir şekilde açıklamıştır:
-Merhaba.Babaniz sakin olamadığı için ona söylemeyeceğiz.Sakinleşsin sonra söyleyeceğiz.Simdi gelelim annenizin durumuna:
Polisler annenizin çiziklerinin bir kazadan meydana gelmediğini açıkladı.Kisacasi polislere göre bu olay bir kaza değil... demiştir ve eklemiştir:
-Annenizin durumuna gelince maalesef şu anda komada ve büyük müddet komada kalacağı görülüyor.Umut edelim ki bu büyük müddet çok olmasın.

Murat donmuş bir şekilde idi.O da bu durumun kaza olmadığını biliyordu.Ama annesinin komada olması ona endişe ve korku duyguları veriyordu.İlk on gün okula gidip geldi ama çok üzgündü.İlk on gün o günün şokunu üstünden atamadı.Denedi olmadı.Ama bu kazada bildiği tek birşey vardı:

YAŞANILAN OLAY KAZA DEĞİLDİ...

BÖLÜMÜ BEGENDİYSENİZ YILDIZ ⭐ VERMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN...

MURAT'IN BAŞARILARI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin