Гл.т. Чонгкук
С Мин се прибрахме от болницата. Разпозна родителите си, но сега имаме нов приятел.
-Чонгкук ако искаш да си тръгнем ще те разбера.-каза Мин, докато държеше малката си сестричка.
-Останете. Нямате къде да отидете, и без това тя е много сладка. -взех Муун в ръцете си. Гледах я, виждах приликата между нея и Мин.
-Хайде да излезем да вземем нещо за Муун.- казах, а Мин се усмихна. Чак сега забелязах колко сладка усмивка има.
Качихме се в колата и тръгнахме към мола. Мин през цялото време държеше сестра си и й се радваше. Пристигнахме в мола, всички гледаха много учудено. Сложих си ръката на кръста на Мин и влязохме в мола. Тя въобще не обърна внимание на погледите, които бяха върху нас.
Влизахме в различни магазини и избрахме всичко необходимо. Прибрахме се, а малката принцеса беше гладна, Мин я остави в кошчето й и се зае с храната й. Взех Муун на ръце, почнах да й пея. Тя спря да плаче. Спомних, че мама всяка вечер ми пееше преди да заспя. Обърнах се и видях Мин облегната на врата да ни гледа и усмихва.-Отива ти да имаш дете.- каза и взе Муун и отиде в кухнята. Стоях и гледах как се отдалечава. Наистина ли ми отива?
Гл.т. Сео Мин
Странно ми е да имам сестричка. Как не съм забелязала мама, че е бременна?-Защо мама не е казала нищо? Тати дали и той е знаел? Чонгкук дали може да бъде добър към теб и мен? Дали цялата омраза ще изчезне от него?-задавах въпроси на себе си, докато хранех Муун.
-Мисля че мога стига да свикна с мисълта, че вече имам в къщата си дете, а омразата тя отдавна е част от мен.-отговори ми Чонгкук.
-Не се длъжен да се грижиш за нея. Просто ще се приберем в старата ни къща.-как щях да отида там като родителите ми вече ги няма?
-Ще останете тук и това е!-повиши тон, а Муун се сви в мен.
-Добре, ще останем, но повече без викове. Муун ще расте спокойно и щастливо, без значение, че родителите ни ги няма вече.-заявих твърдо и го гледах право в очите.
-Добре. Имам още една изненада за теб.-каза Чонгкук и през вратата влезе голямо кафяво куче.
-Това е Бам имам го от близо пет месеца, няма да те нарани.- поясни той, Бам се приближи до мен и Муун, подушия и легна в скута ми.
Имаш чувството, че имах семейство, за което винаги съм мечтала. Погледнах Чонгкук беше усмихнат,за пръв път му виждам усмивката, хубав е като се усмихне.
YOU ARE READING
His Game
FanfictionСео Мин е обикновено момиче от Киото, Япония. Но се премества в Сеул като малка.Отгледано в добро и обичливо семейство. Докато не се намества той. За да спаси семейството си, се налага тя да отиде да живее с него. Инат и неразбирателство това е еже...