changlix💓 + minho🥺
felix
minho hyung
odandan çıkmayacak mısın😡😡changbin
felix sen gelmeden yedirmiyo bana😭felix
aşkım bir saniye ama
hyung bi bakıver yaminho
ben yemek yemeyeceğim
aç değilimfelix
kahvaltını da etmedin ki
pamuk şekerler geldiğinde çok mutluydun ama
ben bir tane yedim diye mi kızdın
tamam ben sana alırım 🥺🥺changbin
bende bi tane yedim gizlice
kusura bakma hyung 😭minho
ya ben size bir şey demedim kii😭😭
tamam geliyorum
aynı evin içinde mesajlaşıyoruz resmen—
"hyung! hadi otur," felix'in sesiyle gülümsemeye çalıştım ve sandalyeyi çekip oturdum.
changbin ve felix endişeli gözlerle bana bakarken changbin gözlerini büyütüp ilgili bir hale büründü.
"sevgilinle mi tartıştın hyung?"hızla başımı hayır anlamında salladım. "hayır tabi ki, sadece..."
başımı önümdeki tabağa çevirdim. küçük bir nefes alıp sorduğum soruya gelecek tepkiler için gözlerimi kapattım.
"para avcısı olup jisung'u kullandığımı mı düşünüyorsunuz?"
"ne?"felix'in sinirli sesiyle gözlerimi açtığımda şaşırdım. changbin de ona keza sinirli görünüyordu, elindeki çatalı sıkmasından belliydi.
"bu saçma şeyi sana kim söyledi hyung?"changbin'in sorduğu soruyla afalladım. felix de ardından "bunu kim söylediyse brownime kafasını yumurta gibi kırarak koyacağım!"
dediği komik olsa da gülünecek bir ortam değildi.
"son gönderilerime yapılan yorumların yarısı bu şekildeydi."diyerek yine başımı öne eğdim. onların böyle düşünmeyeceğini biliyordum. ama korkuyordum, düşünceydi sonuçta.
"nolmuş yani? birileri böyle diyor diye böyle mi olmuş oluyorsun?"diyerek çok mantıklı bir şey söyledi changbin. hyung'luğumu cidden kaybetmiş gibi hissediyordum.
"hepsini tek tek şikayet edeceğim bekle hyung!"felix nereden aşırdığını bilemediğim telefonumu almış dediğini yapıyordu. onu durdurmadım, benim ilk yapmam gereken şeyi yapıyordu. burada aptal olan bendim.
"ama benim ona hiçbir şey yapmadığımdan bahsettiler, o bana her şeyi alırken—"
felix'in attığı bakışla susmak zorunda kaldım, katil civciv terör estiriyordu.
"hepsini şikayet edeceğim hem de!"
gözlerim hafifçe dolarken iki muhteşem arkadaşa ve mükemmel bir sevgiliye sahip olduğumu bir kez daha fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar crash •minsung
Fanfictionminho şekerlere dayanmazdı ve jisung ona her zaman en güzel şekerleri alırdı. top! jisung minsung.