@candyminho
2.3K beğeni, 595 yorum
enerjimi tekrar toplamak için yeterli şeylere sahibim!! tatlı ve @hanjisung 💘@hwang00 bize boyle seyler almiyosun jisung... dogru soyle jeongin'imi sevmiyo musun o yuzden mi almiyosun oc @hanjisung
↪️@hanjisung JEONGINE ALDIKLARIMI DA SEN YIYORSUN?!@felixiebro biz binnie aşkımla biraz daha dışarıda takılalım ev dolu madem👀
↪️@candyminho sen eve gel bi☺️☺️@hanjisung işlerim biter bitmez yanına geleceğim bebeğim <3
↪️@candyminho bu günü tamamen bana ayırmalıydın :(@seowdark LAN BIZE DE BIRAK BIRKAC DILIM HYUNG PLZ🥺🥺
↪️@candyminho kendi elimle yedireceğim felix ile sana gelin siz yeter ki 😊😊
↪️↪️@felixiebro sokakta kalacağız gibi gözüküyor...—
@candyminho
3K beğeni, 960 yorum
OFF BUNLARI YEMEYE KIYAMAM KI BEN😭😭@hanjisung hemen birkaç kutu daha alabilirim güzelim <3
↪️@candyminho hayır sungie bunlar fazla bile aşkım🥺@abc CANIM CEKTI HESAP VERIN ULAN
@def he loves me he gives me all his money...
↪️@klm sugar daddy🛐🛐@felixiebro HYUNG HEPSINI YEME BAK COK TATLI GIRDI VÜCUDUNA YA
↪️@seowdark birazdan geliyoz eve zaten bende yemek istiyorum 😡@jeonginnie minho hyung bana da bana da!!
↪️@hwang00 gor bunlari amk sung'u😭😭—
minho — jisungjisung
minho
sevgilim gelirken istediğin bir şey var mı?
müsait değilsin sanırım güzelim
bizimkilerle mi konuşuyorsun
işin bitince haber ver 💖[gönderildi, 19.50]
—
jisung telefonun ekranını kaşlarını çatarak kilitledi ve şirketten çıktı. babası birkaç dosyaya hissedar olarak imza atması gerektiğini söylemişti, onları halledip minho'yla gününü bitirecekti.siyah arabasına ilerledi ve arabaya bindi. tam arabayı çalıştıracaktı ki gelen arama ile irkildi. felix arıyordu. minho'nun şarjı mı bitmişti de felix'in telefonundan arıyordu?
dudaklarını ıslatarak sesini temizledi. telefonu açarak direksiyonu hareket ettirdi. park halindeki arabayı düzeltmesi gerekiyordu.
"j-jisung..."diyerek kırık bir ses duydu ve ani bir şekilde stop etti araba. bu minho'nun değil, felix'in endişeli sesiydi. "minho hyung, o- hastaneye,"hıçkırıkları artarken jisung hızla sordu ve titreyen bedenine hakim olmaya çalıştı.
"ne diyorsun felix? ne hastanesi? minho nerede?"diyerek direksiyona vurdu. içinde kötü bir his vardı.
"minho hyung eve geldiğimizde bayılmıştı! hastaneye geldik şimdi, l-lütfen buraya gel jisung. minho hyung'u sen uyandırabilirsin değil mi?"elleri titredi jisung'un ve arabayı çalıştırdı. felix muhtaç bir sesle minho'nun gözlerini açmasını istiyorken sesini yükseltip sordu.
"hangi hastane?!"felix bocalayarak söylerken hızla telefonu kapattı ve adını aldığı hastaneye sürmeye başladı. minho neden bayılmıştı? zehirli bir şey mi yemişti, jisung her türlü ihtimali aklında değerlendirirken dikkatli ama hızlı bir şekilde arabayı sürüyordu.
sakinleşmeye çalışarak hızlı bir şekilde hastaneye vardı. hemen danışmaya gidip minho'nun adını aratırken dudaklarını ısırmaya başladı.
"ikinci kat, 95. oda,"duymasıyla beraber merdivenleri hemen çıktı ve nefes nefese felix ve changbin ikilisinin yanına vardı.
"jisung..."changbin gözleri dolmuş bir şekilde onun sırtını sıvazladı. "jeonginler de geliyormuş. doktor çıkacak birazdan,"diyerek minho'nun odasının camını gösterdi. jisung tabiri caizse cama yapışırken serum koluna bağlanmış güzelini gördü.
"doktor çıkıyor!"felix heyecanla konuşurken hemen oraya döndüler. doktor kapıyı sessizce bakıp kendisine merakla bakan üç çift göze döndü.
"hastanın yakınları siz misiniz?"sorusuna cevap verdiler aynı anda. "evet."
"hastamız şu ara çok fazla glikoz tüketmiş, şekerden başka vücuduna bir şey girmediği içinde diğer besinleri de bir anda alınca yabancı madde olarak karşılamış mide. bu nedenle midesini yıkamak zorundayız. çok riskli bir operasyon değil, endişelenmeyin."ardından saatine baktı. "asistanım hasta için bir tür beslenme programı hazırlayacak, lütfen birkaç hafta kesin bir düzenle uysun. geçmiş olsun."
doktor diğer tarafa ilerlerken felix ve changbin birbirine sarıldı mutlulukla. çok daha ciddi bir şey olmadığı için şükrediyorlardı.
jisung ise derin bir nefes vererek, onca şekeri yemesine neden olduğu için kendini suçlamaya başladı.
—
kaos arkadaslar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar crash •minsung
Fanfictionminho şekerlere dayanmazdı ve jisung ona her zaman en güzel şekerleri alırdı. top! jisung minsung.