1.0

4K 461 185
                                    

candyminho
uhm sungie
biliyorum dün senden şeker istedim ama
bu kadarı da fazla değil mi 👉🏻👈🏻

hansungsana da günaydın sevgilim yiyemediklerini istediğin kişiye verebilirsin canın çektiği zaman söyle alırım istediğin her tatlıyı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


hansung
sana da günaydın sevgilim
yiyemediklerini istediğin kişiye verebilirsin
canın çektiği zaman söyle alırım istediğin her tatlıyı

candyminho
çok tatlı olduğunu biliyorsun değil mi

hansung
hım

candyminho
ve ben tatlılara bayılırım ;)

hansung
bu bir teklif miydi ;)

candyminho
HADİ SAHİLE GİDELİM WUHUU
yürüyüş yaparız hem

hansung
kaç bakalım minho|
geliyorum seni almaya

candyminho
bekliyorum sungie
yani
sevgilim🤭

"hava çok güzel!"diyerek derin bir nefes aldı minho. jisung onu almış ve sahile inmişlerdi. kayalara çarpan dalgalar ve tuzlu suyun ferah kokusu onu mutlu ediyordu.

jisung, büyüğünün bu çocuksu tavırlarını gülümsedi ve zaten bağlı olan ellerini daha sıkı birleştirdi.

"aaa! pamuk şekerci!"diyerek boştaki eliyle işaret etti minho. şeker yeme hastası olan bu çocuğun, asla sabrı yoktu.

"bir tane kalmış ama!"diyerek dudaklarını büzdü. jisung ise hızla yürüyüp pamuk şekercinin elindeki tek kalan mavi pamuk şekeri aldı.

parasını öderken minho'nun dikkatini kendilerinden birkaç metre ötede olan baba ve çocuk çekti. minho sızlanan ve onlara doğru bakan çocuğu görünce şefkatle gülümsedi. jisung'un kolunu çekiştirmediyse sevgilisinin dikkatini kendisine aldı.

jisung elinden bir anda alınan pamuk şeker ile şaşırdı, hatta kendisinden uzaklaşan minho ile şaşkınlığı iki katına katlandı.

o sırada minho hala babasını çekiştiren çocuğun yanına ulaştı.

"pamuk şeker istiyordun, değil mi?"diyerek dizlerini bükerek çocuğun boyuna eşitlemek için eğildi. ardından elindeki mavi pamuk şekeri elinde döndürerek ona uzattı.

"ta daa! işte pamuk şekeriniz,"diyerek canlı bir sesle kendisine kocaman gözlerle bakan erkek çocuğa gülümsedi.

"lino, oğlum teşekkür etsene abine!"dedi yanında duran babası da. çocuğun ismi tanıdık gelse de minho buna bir anlam veremedi.

"teşekkür ederim!"çocuk taş çatlasa 4-5 yaşında olmalıydı. parlak kahverengi gözleri ışıldıyordu.

"rica ederim, benim yerime de ye,"diyerek göz kırptı çocuğa minho. babasına başıyla selam verdikten sonra doğruldu. "iyi günler lino."diyerek tekrardan gülümsedi ve sevgilisine doğru ilerlemek için arkasını döndü.

jisung ise onun bu tatlı davranışına ve ona bir daha aşık oldu.

sugar crash •minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin