Počuli ste už niekedy o príšere zo skrine? O zvláštnom tvorovi čo straší malé deti? Vždy v noci sa dostane von zo skrine alebo vylezie spod postele, poznáte, že? Tie desivé oči čo svietia v tme, tie zuby, ktoré sú ostrejšie ako britva. Nikto však netuší, že vám ublížiť nemôžu, teda nie fyzicky. Čakajú na váš posledný výkrik šialenstva aby si vaše zúbožené telo mohli odviesť do nášho sveta a spraviť z vás rovnako bezcitné monštrum ako sme my. Nežijeme z ľudí ale je to akási zábavka, ktorá je nám vštepovaná už od vzniku. Po smrti zabudneme na všetko, na spomienky, miesta, ľudí.. stratíme aj ten posledný cit.
Náš svet? Ruiny niečoho, čo kedy si bývalo, čo žilo a čo cítilo. Ostali tu len akési tvary čo pripomínajú budovy alebo prírodu. Každý máme svoj priestor, priestor kde sa nachádzame. Nežijeme. Každému už od vzniku boli dané dvierka či brány, každý má aspoň dva tieto prechody. Vieme hovoriť všetkými jazykmi a pritom ten vlastný nepoznáme. Náš svet je zahalený pod rúškom noci.
Nepoznám svoj vek. Neviem či som mladý alebo starý. Na meno som prišiel len náhodou keď som sa videl v jednej knihe. Som Batan. Stvorenie s veľkými čiernymi krídlami ako majú netopiere. To čomu sa hovorí ústa mám široké. Pri pohľade na mňa sa vydesí dieťa do 34 sekúnd a dospelý do minúty. Sú aj lepší odomňa ale hold, sú tu vraj dlhšie ako ja.Aj keď som pre strach a páči sa mi keď vidím ten strach v očiach dospelého, keď ani on nevie ako sa ma zbaviť.. no občas si myslím, že je to málo, že potrebujem čosi viac. Videl som vyhasínať život, videl som človeka čo sa z toho dostal. Majú voľbu. Aj ja som mal. Stratil som ju a teraz slúžim temnote.
Mojou úlohou je zariadiť aby sa zbláznil jeden už 8ročný chlapec, je z orechovej brány. No moja výhodnejšia úloha je zariadiť aby sa zabilo 16ročné dievča menom Emma. Neviem prečo viem jej meno, len jednoducho ho viem. Niečo ma k jej skrini ťahá. Niečo čo neviem vysvetliť. Možno vie kto som, možno mi povie prečo som sa stal tým, čo ju zabije.
(Tak nový príbeh, snáď sa vám bude páčiť :) Teším na vaše ohlasy )
YOU ARE READING
Skriňa z čerešňového dreva
FantasyPoznáte ten pocit keď nemôžete zaspať? Keď cítite, že sa niekto na vás pozerá. Počujete čosi ako šuchot, škrípanie a desíte sa spánku? Viete, že niečo je ukryté vo vašej izbe ale nikto vám neverí? Lenže čo ak skutočne nie ste v izbe sami? Čo ak je t...