,,Pane bože."
Moje prvé slová ,keď som sa zobudila a zistila som že mi je stále zle.
,,Mama príde až o 3 dni a ja som chorá čo budem robiť?"
Rozprávala som sa sama zo sebou, áno sama za sebou.
Jediná vec čo som v tej chvíli mohla robiť bolo pozeranie seriálov a stalkovanie ľudí na sociálnych sieťach, čo iné.
Zapla som netflix, zobrala si ovocie lebo nič iné by som asi nezvládla a prikryla sa perinou.
Po bolo presne 15:00 a ja som dopozerala piaty diel seriálu Chilling Adventures Of Sabrina. (milujem ten seriál)
Hneď potom som išla do kuchyne dať si sirup na kašeľ, bolo to dosť sladké takže mi to nevadilo.
Nevedela som čo budem robiť ďalšiu polovičku dňa tak som išla na môj dvor nadýchať sa čerstvého vzduchu a prečistiť si hlavu, sedela som na lavičke a pozerala sa na strom, vôbec som z neho nespustila oči.
Sedela som tam asi 30 minút a nič nerobila,
Keď už skončila moja obhliadka stromu tak som išla znovu dovnútra.Došla som k takému záveru že si idem nachvíľu ľahnúť, ajtak nemám čo robiť.
Hneď po pár minútach som zaspala.,,Crrrn"
Počula som zvonček ale nešla som otvoriť lebo som bola ešte v takom niečom ako v polo spánku.
Pohľad Stilesa:
Zvonil som a klopal Kristin na dvere ale nikto mi neprišiel otvoriť ale bolo mi jasné že Kristin je doma, pretože kam by šla?
No nevadí, potom som si však spomenul že vo vrecku mám náhradný kľúč od jej domu keby sa náhodou niečo stalo alebo by Kristin nebolo dobre.
Otvoril som dvere a v obývačke som uvidel Kristin ako spí tak som len položil na jej stôl polievku, ktorú robila Scottova mama, aby nehladovala.
Pomaly som potom zase odkráčal k dverám.
Môj pohľad:
,,Stiles?"
Hneď som vedela že to je on, pretože som mu včera dala môj náhradný kľúč
,,Ah ahoj Kristin už si hore?"
Zostal stáť medzi dverami.
,,Áno, a čo sa stalo keď si prišiel?"
Posadila som sa na gauč.
,,Nič len som ti chcel doniesť nejaké jedlo čo som ti dal na stôl a uistiť sa či ti je dobre."
Usmial sa.
,,Poď kľudne dovnútra."
Ukázala som na obývačku.
,,Nie v pohode nechcem ťa rušiť ani nič podobné."
Odvetil.
,,Stiles!" ,,Aj tak sa nudím a nemám čo robiť, prosíím."
Spravila som psie oči.
,,No dobre."
Vyzul si svoje nike tenisky a prišiel do obývačky.
,,Idem sa osprchovať lebo sa cítim ako mŕtvola, hneď prídem."
Odišla som do kúpeľne.
Pustila som si úplne horúcu vodu a sprchovala sa asi 25 minút, zobrala som si pyžamo, prezliekla som sa doňho, vyfénovala som si vlasy a išla som dole.
,,Stile-"
Nestihla som to dopovedať, iba som videla ako Stiles zaspal na gauči.
Bolo to celkom zlaté.No tak nechala som ho na gauči a ja som išla hore do izby lebo som ho nechcela zobudiť.
Bolo už 9 hodín večer a Stiles stále spal tak som ho tam nechala cez noc.
Ja som ešte chvíľu počúvala pesničky a išla do postele tiež.
Dnes tu je nový diel!!!
Snáď zo bude v pohode, pretože zase to píšem v noci (nič nové)
-kristinna248
YOU ARE READING
Je to on, Stilinski
RomanceNikdy som nemala kamarátov....... Keď som prišla do Beacon Hills všetko sa zmenilo. Noví kamaráti a on....