,,Hej Stiles!" ,,Niekto ti volá."
Šla som Stilesovi podať telefón a všimla som si že mu volá Malia.
,,Oh ďakujem." Keď sa pozrel na obrazovku hneď to zdvihol.
,,Hneď som späť." Pošepkal Stiles a odišiel do izby.
Chodia stále spolu? Už som Maliu nevidela peknú chvíľu a Stiles a o nej nič nehovorí, o čom sa asi tak bavia?
Len som si rozprávala sama pre seba,,Hej Kristin musím teraz odísť, prepáč že ťa tu teraz takto nechávam ale potom sa vidíme." Daroval mi široký úsmev a za pár sekúnd už bol preč.
Pred 2 dňami ma pobozkal akoby nič a t-teraz z ničoho nič ide za ňou.
Bola som z toho všetkého trošku rozhodená a asi to bolo všetko trochu aj moja chyba.,,Kristin žiješ?" ,,Vôbec si sa mi neozvala, tak ti píšem či náhodou nieje po tebe."
Cinkla mi správa od Allison.
,,Hej, hej žijem, prepáč že som ti spravila starosti;)"
Odpísala som.
,,Nooo a čo?" ,,Čo si také robila že si bola zaneprázdená mi aj napísať?"
Podpychovala ma Allison.
,,Bola si aj so Stilesom však?" ,,Je teraz s tebou?"
Napísala mi 3 správy naraz a ja som nestíhala ospisovať.
,,Nič zaujimavé sa nestalo, okej?" ,,A ani nieje teraz doma."
Moja apráva asi znela dosť nepríjemne ale popravde som sa tak aj cítila.
,,Okejjj asi nemáš teraz náladu.... Dobre sa dnes vyspi!!"
Napísala mi a ja som jej len poslala srdiečko.
Bolo síce 6 hodín večer no naozaj som bola unavená a točila sa mi hlava, čiže som si išla ľahnúť.
Všetky moje myšlienky mi len kolovali a dookola sa prehrávali ako pokazené rádio.
Snažila som sa myslieť na niečo pekné a príjemné a po čase som zatvárala oči a nič nevnímala.,,Crrrrrrn."
Z ničoho nič zrazu ako naschvál zazvonil zvonček s ja som skoro dostala infarkt.
Nahnevaná a unavená som dupala cez celý dom nohami až kým som neprišla k hlavným dverám.,,Áno, čo si prajete-?"
Ako som dopovedala vetu zdvihla som hlavu a uvidela postavu vedľa mňa.
,,Mmm-Mark?"
Práve som si uvedomila že poslednú časť čo som napísala vyšla pred 10 mesiacmi......HOWWWW???
YOU ARE READING
Je to on, Stilinski
RomanceNikdy som nemala kamarátov....... Keď som prišla do Beacon Hills všetko sa zmenilo. Noví kamaráti a on....