,,Tak Kristin ďakujeme že si nás tu nechala a nedostala si z nás infarkt."
Zachychotal sa Scott.
,,No teraz už pôjdeme keďže zajtra je zase škola, bolo tu super!"
Objala ma Lydia.
,,Tak ahojte všetci, vidíme sa zajtra!"
Rozlúčila som sa zo všetkými.
,,Ahoj Kristin, a dávaj si pozor na všetkých idiotov."
Usmial sa Stiles a potom ma objal.
,,Jasné neboj, tak ahojte všetci."
Zavrela som za nimi dvere a išla do izby.
,,Tento víkend bol asi môj najlepší, ja mám naozaj kamarátov!"
Skočila som do mojej postele.
Sama doma som sa zase nudila tak som ešte trochu upratala aby si to mama vôbec nevšimla keď večer príde.
Hneď potom som si sadla za môj písací stolík a hľadala som na internete či je sú na škole roztlieskavačky.
,,Áno sú a zajtra prijímajú nových ľudí!!!"
Bola som strašne rada lebo milujem tanec.
Chvíľu som si len tak tancovala po izbe aby som sa dostala takzvane do formy.
Už som bola vyčerpaná tak som si sadla na posteľ.
A už som aj vedela čo budem robiť kým príde mama.Vytiahla som všetky moje ceruzky, farbičky, strúhatká, fixy, papiere a gumy.
Spomenula som si ako sa ma Stiles opýtal či ho niekedy nenakreslím, tak začnem už dnes.Začala som ústami, áno ústami pretože jeho úsmev si pamätám najlepšie a viac toho dnes ani nestihnem.
Najprv som si ostrúhala ceruzku a začala som kreslit spodnú peru potom hornú a nakoniec zuby.
Zabralo mi to asi hodinu a pol, hej je to celkom dosť ale dávam si na tom záležať ako na všetkých mojích kresbách.
Zrazu som počula buchnúť dvere.
,,Mamiiiiii."
Rozbehla som sa dole po schodoch.
,,Ahoj zlatíčko, zvládla si to tu v pohode?"
Dala mi mama pusu na čelo a položila svoje kufre.
,,Áno, vlastne mala som tu pár kamarátov, dúfam že sa nehneváš."
Sklonila som hlavu.
,,Po pravde, vôbec sa nehnevám a som neskutočne rada že si s niekym rozumieš a máš kamarátov."
Objala ma.
,,Ďakujem si úplne super, inak ešte niečo, zajtra mám konkurz na roztlieskávačku do týmu Beacon Hills!!"
Usmiala som sa.
,,Super!" ,,Veľmi si ma potešila." ,,Inak niečo som ti doniesla."
Mama mi podala náhrdelník s citátom v strede.
Neviem aký to bol jazyk takže som to nedokázala preložiť.,,Mami, je krásny ďakujem budem ho stále nosiť."
Hneď som si ho zaviazala okolo krku.
,,No dobre teraz už choď hore, ešte sa musíš pripraviť do školy."
Ukázala mama na schody.
,,Mhm."
Iba som prikývla a utekala hore schodmi.
Úlohy sme nemali takže som bola pripravená hneď.
Išla som sa potom osprchovať, áno moja obľúbená večerná činnosť.Rozmýšľala som nad všelijakými vecami ako vždy keď sa sprchujem, ako napríkad: ,,Čo keď zabijem nejaký hmyz na jeho narodeniny?"
Áno mám zaujímavé myšlienky.
Hneď potom som sa obliekla do pyžama a šprintovala do postele.
Pustila som si pesničky a snažila som sa zaspať.
Keď som zaspávala myslela som na tú párty a na to ako na mňa Stiles pozeral keď som kreslila.
Ľudia tu v Beacon Hills sú oveľa milší ako všade kde sme už bývali a to sa mi tu páči najviac.
Ahojte dnes tu je nová časť, je kratšia pretože dnes viac nestíham.
A áno mám fakt super myšlienky keď sa sprchujem😹
-kristinna248
ESTÁS LEYENDO
Je to on, Stilinski
RomanceNikdy som nemala kamarátov....... Keď som prišla do Beacon Hills všetko sa zmenilo. Noví kamaráti a on....