Hamile olduğunuzu öğrendiğin de
Bang Chan
Chan ile 3 yıldır evliydiniz ve bu sabah hamile olduğunuzu öğrenmiştiniz fakat henüz Chan’e söyleyememiştiniz çünkü akşamki konsere hazırlanıyordu. Aklınıza gelen fikirle üyeleri organize edip konsere gitmiştiniz. Konserin kapanış sahnesinde arkadaki dev ekrana bebek ultrason görüntülerinizin yansıtılmasıyla Chan şoka girmiş olurdu. Size döndüğünde kafanızla onayladığınızda muhtemelen hayranlarının önünde çok iyi bir baba olacağına yemin ederdi.
Minho
Son zamanlarda çok miden bulanıyordu ve aklına İlk gelen şey hamile olabileceğindi. Markete gidip hamilelik testi almıştın. Eve geldiğinde lavaboya gidip testi yapmıştın ve beklemiştin . Test ıse pozitif çıkmıştı . Mutluluktan havalara uçmuştun resmen. Akşam minhonun gelmesini beklemiştin. Eve geldiğinde yorgun olduğunu görmüştün . Gidip boynuna sarılıp bir haberin olduğunu söylemiştin. O ıse yorgun gözlerle sana bakıyordu.
Bıraz duraksamıştın ve en sonunda söylemıstın.
"Ben hamileyim mınho"
Basta dalga geçtiğini düşünsede sonradan anlamıştı. Sana sarılıp gülmeye başlamıştı ve üyeleri arayıp baba olacağını söylemişti .Changbin
Bugün Chanbin'in dans pratiği olduğu için şirkete gitmesi gerekiyordu. Biraz halsiz olduğunu görünce seninde gelmeni istedi. Orada gözünün önünde olacaktın ve birşey olursa fark edecekti. En sonunda seni ikna etmişti ve beraber gitmiştiniz. Pratik odasındaki koltukta oturup onları izlemeye başladın. Midenin bulanmasıyla lavaboya koşmuştun. Changbin birşey olduğunu anlayıp yanına gelmıstı.
"Y/N iyi misin?
Kafanı salladığında doktora gidelim demişti .
Kabul etmesen de zorla götürmüştü .
Doktora gittiğinden 2 gün geçmişti. Hamileydin fakat Chanbin'in haberi yoktu. Sürpriz yapmak istiyordun. Dışarı çıkıp 2 3 bebek giysisi alıp bir kutuya koymuştun ve şirkete gitmiştin. Changbin seni gördüğünde biraz kızmıştı. Evde kalıp dinlenmeni söylemişti. Elindeki kutuyu görünce şaşırmıştı. Açtığında ise bir süre anlamamıştı. Anladığında ise seni kucağına alıp döndürmeye başlamıştı