🔞 Rahatsız olanlar bu bölümü geçebilirler.
Changbin'in işi vardı ve senide stüdyoya getirmişti. Üyelerle şarkı kaydediyordu. Sen ise onları dinliyordun. Şarkıyı düzenleme işi ona kalmıştı. Diğerleri de dans pratiğine gitmişti.Konuşmaya başlamıştın ama canın çok sıkılıyordu. Gece uykusuz kalmıştın. Bu sıralar uyuyamıyordun. Kahve almaya kafeye gittin. Kahve uykunu açar diye düşünüyordun fakat daha çok uykunu getirdi. Dayanamıyordun.
Kollarını Changbine dolayıp göğüsüne yaslandın. Bu haline gülüp işine devam etmeye başladı. Ama sen çok sıkılmıştın. Uykun olduğu için Changbin'in kucağına oturup kafanı göğüsüne koymuştun.
Uyumak istiyordun fakat Changbin bunu yanlış anlamıştı. Sana seslenip yüzlerinizi sabitlenmişti. Dudaklarını öpüp ellerini kalçana sabitlemişti.
Sen ise şoktaydın. Seni kendine bastırıyor ve sürtünüyordu. Tüm uykun kaçmıştı. Sende onu istiyordun. Dudaklarınızı ayırıp koltuğa gitmek istediğini söyledi. Kucağından kalktın ve seni altına alıp koltuğa yatırmıştı.
Sert bir şekilde dudaklarını öpüyordu. Yaramazlık yapmak isteyip dudağını ısırmıştın. Ağzının içine inlemişti. Bundan yararlanıp onu altına almıştın. Boynunu öpüyor kendine ait izler bırakıyordun. Elini aşağı indirip onu okşuyordun.
O ise inlemelerine hakim olmaya çalışıyordu. Tişörtünü çıkartıp kaslarını yalıyordun. Bu onu seviyordu. Hızlıca aşağı indin ve pantolonunu çıkardın. İç çamaşırını çıkartıp penisiyle oynadın. Ağzına alıp yalamaya başladın.
O iyice sertleşmişti ve dayanamıyordu. Stüdyodaydınız yüksek sesle inlemesi bile sizin için büyük sıkıntıydı. Seni hemen altına aldı ve üstünü soydu. 2 parmağını içine yolladı. Hızlı gel gitleri senin ıslanmanı sağlıyordu.
Makas işareti yaptığında canın acımıştı. Hızlıca içine girdi. Çok hızlanmıştı. İnlemelerine engel olamıyordun. 2 parmağını ağzına sokmuştu. Emmeni istiyordu. Emiyordun. O ise daha fazla dayanamayıp gelmişti.
Tüm ağırlığını senin üzerine bırakmıştı. Bir süre sonra üstünüzü giymiştiniz. Sen koltukta yatıp uyku daldın o ise dikkatini toplayıp işine devam etmeye çalışıyordu.