Başka bir üye senden hoşlandığında (Sevgilisiniz)
Bang Chan
Chan, Seungmin'in senden hoşlandığını öğrendiğinde sinirlense de bunu dışarı yansıtmaz. Seungmin'i sürekli senden uzak tutmaya çalışır. İkinizi yakınlaştırmaz. Bunları yapsa da Seungminle arasını bozmazdı.Hatta onunla konuşmaya karar verir. Gerçekten çok iyi bir ilişkiniz olduğunu onu üzmeden söyler. Seni sevdiği için değil ama senden vazgeçmesini söyler. Çünkü sen Chan ile ayrılsan da onun en yakın arkadaşıyla sevgili olmayacaktın.
Minho
Minho seni çok kıskanıyordu. Neredeyse her şeyden. Felix'in seni sevdiğini öğrendiğinde o da sinirlenecekti ama o bunu yansıtırdı. Felix sana baktığında kızgınca ona bakardı. Onun yanında sürekli seni öper, sana sarılırdı. Felix Brownie yaptığında sen onu izlerdin. Minho bir bahane bulup seni ondan uzak tutardı. Ya seninle yemek yapardı ya da seni çok özlediğini onunla ilgilenmen söylerdi.Onunla bir şey olmadığı sürece konuşmazdı. Arkadaşlıkları birazda olsa bozulurdu.
Changbin
O seni kolay kolay kıskanmazdı çünkü sana güvenirdi. Bunu öğrendiğinde başta umursamadı ama Jeongin seninle yakın olduğunda kızmaya başlamıştı. Seni sürekli yanında tutuyordu. Sürekli onun stüdyosunda duruyordunuz. Jeongin oraya çok gelmiyordu. Eğer yurda gidersen sürekli seni odasında tutuyordu. Sen ne olduğunu sorduğunda yalnız kalmak istediğini söylüyordu.En sonunda dayanamadı sana söyledi ve sen ona Jeongin'e sadece arkadaş olarak gördüğünü, onunla ayrılsan bile Jeongin'le beraber olmayacağını söyledin. Oda bu konuyu Jeongin'le konuşmuştu.
Hyunjin
Siz Jisung'la yakındınız. Hyunjin normalde bile bunu kıskanıyordu. Onun seni sevdiğini öğrendiğinde iyice kıskanmaya başlamıştı. Sana söylemiyordu ve sen onunla yakın oldukça morali bozuluyordu. Sen bunu fark ettiğinde gidip ona sarılıyordun. Birazda olsa morali düzeliyordu. En sonunda dayanamayıp seninle konuşmaya karar verdi.Sen bunu beklemiyordun. Jisung iyi bir arkadaştı fakat ona hiç o gözle bakmadın. Çünkü senin sevdiğin biri vardı. Bunu Hyunjin'e söylediğinde rahatlamıştı.
Jisung
Jisung normalde seni aşırı kıskanan biri değildi ama öğrendiğinde seni Hyunjinden uzak tutuyordu. Hyunjin Kkami'yi getirdiğinde sen Hyunjin'le beraber onu seviyordun. Hyunjin Kkami'yi sevmek yerine ikinizi izliyordu. Jisung'ta oturmuş sinirle size bakıyordu. En sonunda seni onun yanından alıp koltuğa oturtturdu. Kollarını sana sarıp dudağına öpücük kondurdu. Hyunjin'e sırıtarak bakıyordu.O da Minho gibi birşey olmadığı sürece konuşmazdı.
Felix
O senin Chan'la yakın olmanı seviyordu. 3'ünüz çok güzel anlaşıyordunuz fakat son zamanlarda Chan'da bir değişiklik vardı. Öğrendiğinde ise direk Chan ile konuşmaya gitti. Chan'ın sizi ayırmak gibi bir niyeti yoktu aksine Chan'ın garip davranmasının sebebi sizden uzaklaşıp sana olan sevgisini bitirmekti. Tabiki seni arkadaş olarak sevecekti fakat o anlamda olan sevgisini bitirmeye çalışıyordu.Felix'te üzülmüştü. Bir süre seni Chan'la görüştürmedi.
Seungmin
Seungmin bu konuda korkuyordu. Minho'yu kıskanıyordu. Senin ona gidebileceğini düşünüyordu. İkinizi bir arada gördüğünde sürekli üzülüyordu. Sen, Minho'nun seni sevdiğini düşünmemişti. Bu konuda üyeler seninle konuşmuştu. Sen ise bunu duyduğunda Seungmin'in yanına gitmiştin. Ona sarılıp onu bırakmayacağını söyledin. Bu ise onu rahatlatmıştı. Seni kendine çekip sımsıkı sarılmıştı.Jeongin
Üyelerle beraberken siz Changbin'le şarkı sözlerine bakıyordunuz. Jeongin başlarda bunu kıskanmamıştı fakat siz baya iyi anlaşınca ve bunu öğrenince sürekli seni ondan uzak tutuyordu. Sen onun yanına gittiğinde sürekli kafeye gitmeyi, dışarıda gezmeyi, yemek yemeyi teklif ediyordu. Onu seninle görüştürmüyordu.