Hayranları tarafından zarar görüyorsun
Bang Chan
Hastaneden çıkıp taksiye binmiştin. 3 kişi tarafından darp edilmiştin. Şans eseri birinin o ara sokaktan geçmesiyle hastaneye götürülmüştün. Şimdi ise eve gidiyordun. Chan bu sıralar meşguldü ve eve neredeyse haftada 1 kere belki hiç gelemiyordu. Yurtta kalıyordu. Sende taksiye binip eve geçicektin.Chan ise bugün eve gelmişti. Sana sürpriz yapmak için birşeyler hazırlıyordu. Eve geldiğinde mutfakta ki sesleri duymuştun. Chan eve gelmişti ve sen ona ne diyecektin?
Hızlıca odaya çıktığında Chan bir şey olduğunu anlamış ve yanına gelmişti. Seni öyle gördüğünde şoka olmuştu. Yüzünde çizikler, kollarında morluklar... "Y/N iyi misin, ne oldu?!!"
"İyiyim Chan". İyi değildin aslında canın yanıyordu. Chan hızlıca sana yaklaştı ve ne olduğunu sordu. Başta anlatmasan da sana zorla anlattırmıştı. Şaşkınca sana baktı ve kafasını aşağı eğdi. Kendini suçluyordu. Sen ise bu sebepten dolayı anlatmıyordun. Onun bir suçu yoktu. Ona takık fanlar yüzünden böyle olmuştu.
Chan yavaşça seni kollarının arasına aldı ve bir daha asla böyle birşey olmayacağını söylemişti ve gereken şeyleri yapacağını da.Sana sıkıca sarılıp saçın öpücükler konduruyordu. Daha sonra üzerini değiştirmene yardım edip aşağı yemek yemeye indirmişti.
Minho
Sana sataşan kişiye karşılık vermiştin fakat kavga esnasında kafanı sertçe vurmuştun,bayılmıştın. Minho ise buluşmak için seni aramıştı fakat hastaneden biri açmıştı. O anın şokuyla hızlıca arabaya binip hastaneye gelmişti. Durumun ciddi değildi fakat önlem amaçlı seni hastanede tutuyorlardı. Sen uyanana kadar hastane de beklemişti. Onun yüzünden zarar görmüştün, o öyle düşünüyordu.Uyandığında yanına gelip senden defalarca özür dilemiş ve iyi olup olmadığını sormuştu. Hastanede sürekli başında beklemişti.
Eve gittiğinizde sana yemek hazırlamış ve tüm gün yanında durmuştu.
Changbin
Sen Chan'dan yardım istemiştin. Çünkü Changbinden isteseydin panik yapıcaktı. Hastanede işin bitince Chan seni eve bırakmış ve yurda Changbin'in yanına gitmişti. Her ne kadar söylememesini söylesen de Chan söylemişti. Başta şaka falan sanmıştı fakat Chan'ın ciddi suratını görünce anlamıştı.Hızla yurttan çıkıp yanına gelmişti. Başta sana kızmıştı ona söylemediğin fakat daha sonra sen telaşlanmaması için olduğunu söylediğinde birazda olsa ikna olmuştu. Yaralarına bakıp ilaçlarını vermişti. Dışarıdan yemek söyledi ve sizi kolları arasına alıp film izledi.
Hyunjin
Seni öyle görünce panik yaptı. Direk yanına gelip ne olduğunu sordu. Sen başta yalan söylemiştin fakat o öğrenmişti. Sana kızmamıştı, kızamamıştı. Yanına gelip yaralarına krem sürdü ve seninle konuştu. Ne olduğunu anlattığında üzgünce senden özür dileyip iyi olup olmadığını soruyordu. Kkami'yi alıp yanına getirdi ve onunla vakit geçirip kafanı dağıtmanı sağladı ama o hala üzgündü.Onun yüzünden yaralanmıştın. Gece seni ve kkami'yi uyuttuktan sonra bir süre sana baktı ve ağlamaya başladı. Sen ise duyduğun hıçkırık sesiyle uyanmıştı. Hızlıca yanında ağlayan sevgiline baktın. Ellerini yüzünden çekip onun suçu olmadığını söyledin ve onu sakinleştirdin. Seni yavaşça kendine çekip uykuya dalmıştı.
Arkadaşlar yazmayı unutmuşum bahsettiğim hayranlar stayler değil. Takıntılı hayranlar.