İlk yakın temas(2)
Jisung
Sevgili değildiniz ve beraber dışarı çıkmıştınız. Beraber sahilde oturup kahve içiyordunuz. Saatin geç olduğunu fark ettiğinizde eve gitme kararı almıştınız. Jisung yerden kalkıp sana elini uzattı.Elini tutup kalkacağın sırada sendelemiştin ve Jisung düşmemen için seni kendine çekmişti. Yüzleriniz yakındı ve birbirinize bakıyordunuz. Kalbinin sesini duyabiliyordun. Bir süre sonra kendinize gelmiştiniz ve eve yürümeye başlamıştınız.
Felix
Beraber pastaneye gidip birşeyler alıcaktınız. İstediklerinizi seçip söyledikten sonra beklemeye başladınız. Sevgilinle 2. Haftandı ve güzel gidiyordu. Siparişler hazırlanınca kadının uzattığı poşete aynı anda uzanmıştınız ve Felix senin elini kavramıştı.Bu normaldi fakat daha yeni ilişkiniz olduğu için utanıyordunuz. Hızlıca elini çekip Felix'in poşeti almasını sağladın. İkinizde kadına gülümseyip ordan çıktığınızda Felix elini tutup sana gülümsemişti.
Seungmin
İkiniz beraber yurtta üyelerle uğraşıyordunuz. Jisung ve Minho sizden intikam almak mutfakta Seungmin'le konuşurken arkandan gelip seni korkutmuşlardı. Sen refleks olarak ileri kaçarken Seungmin'e sarılmıştın.İkiside gülerek sen olayın şokunu atlatıp olduğunuz duruma baktın. Yanakların kızarmıştı. Özür dileyip geri çekildiğinde Minho ve Jisung hemen salona geri dönmüşlerdi. "Niye özür diliyorsun ben sevmiştim" diyerek seni kendine çekmişti.
Jeongin
Pratik odasında onu izliyordun. Daha sonra yanına gelen Hyunjin'le konuşmaya başlamıştın ve size gelen Jeongin'e fark etmemiştin. Arkadan Changbin'in size seslenmesiyle arkana döndüğünde Jeonginle burun buruna gelmiştin.Bir süre bakıştıktan sonra geri çekilmiştin. Jeongin ise sana bakıyordu. Sen utanarak gülümsediğinde o da gülmüştü. Etrafa baktığında tüm üyeler size bakıyordu. Şimdi utanma sırası Jeongindeydi.