මේක දැකපු ප්රණියෙක් ඉන්නවද? ඔන්න ඉල්ලපු නිසා ටිකක් කලින් දෙන්න හිතුවා.
මෙක පටන් ගන්න කලින් මට හිතුනා මේක ගැන පොඩි ඉන්ට්රෝ එකක් දෙන්න. කෝ බලන්න ladybug කාටුන් එක හරි Shugo chara anime එක හරි බලපු අය ඉන්නවද? මේක ටිකක් ඒ වගේ. ඒ දෙකෙන් එකක් හරි බලපු අයට නම් ඒක තේරුම් ගන්න පුළුවන් වෙයි. ආ මේකේ ඉස්කෝලේ gakun alice එකේ තියෙක ඉස්කෝලේ වගේ ටිකක් විතර. ටිකක් ඊජිප්තු වචන ඒම පාවිච්චි කරා ගනන් ගන්න එපා හොදේ. ඔක්කොම කලවම් කරලා මම අච්චාරු මැල්ලුමක් හැදුවා🤭🌚
මේ තියෙන්නේ ඉස්කෝලේ ඉගෙන ගන්න හැමෝටම වගේ special powers තියෙනවා. ඒ වගේම සමහර අයට රෙන් කියන characters ඉන්නවා.
රෙන් එක.... ආයිශ් මම කොහොමද ඒක ගැන හරියටම කියන්නේ. මෙහෙමයි ඒක නිකම් තමන්ගෙම ඇගේ කෑල්ලක් වගේ. එයාලා ඉන්නේ ලමයින්ගේ ඇගවල් ඇතුලේ. ඒත් සමහර ලමයින්ගේ විශේෂ ප්රාර්ථනා නිසා ඒවා එලියට එනවා. එයාලට තමා රෙන් කියලා කියන්නේ. රෙන්ලව සාමාන්ය අයට පේන්නේ නෑ. ඒත් මේ ඉස්කෝලේ ඉන්න අයට නම් එයාලව පේනවා. සාමාන්යයෙන් එක්කෙනෙකුට තියන්න පුළුවන් රෙන්ලා එක්කෙනෙක් විතරයි. ඒත් හදිසියෙන්ම හදිසියෙන් කෙනෙකුට රෙන්ලා දෙන්නෙක් තුන් දෙනෙක් ඉන්න පුළුවන්. රෙන් කෙනෙක්ට පුළුවන් එයා අයිති කෙනාගේ චරිත ලක්ෂන උඩු යටිකුරු කරන්න. නිකම් හරියට හංගන් ඉන්න ස්වභාවය එලියට ගන්න වගේ. උදාහරණයක් විදියට ගත්තොත් නපුරු කෙනෙක් එක පාරට හොඳ වුනා කියලා හිතන්න ටික වෙලාවකට. හරිම අහිංසක විදියට. ඒක ඒ කෙනාගේ රෙන්ගේ වැඩක්. ඉස්සරහට ඔයාලට මේ රෙන්ලා ගැන තව විස්තර දැන ගන්න පුළුවන්.
ඒ වගේම මම හිතනවා ඔයාලා චෙස් ගැන ටිකක් විතර දන්නවා ඇති කියලා😅. මම චෙස් ඉත්තෝ අර ගත්තා විතරයි. මේකේ විදියට පිරිමි ළමයින්ගේ පැත්තේ queen නෑ. ඒ වගේම ගෑණු ලමයින්ගේ පැත්තේ king නෑ. ගෑණු ළමයි කළු පාට. පිරිමි ළමයි සුදු පාට. චෙස් ඉත්තොන්ගේ තනතුර එහෙම නැත්ත්ම පුටුව හම්බ වුන අය තමයි ඉස්කෝලේ ගාඩියන්ලා. ගොඩ කාලයක් යනකම් ගෑණු ළමයින්ගේ gurdian chairs හිස් වෙලා තිබ්බේ. ගාඩියන් කෙනෙක්ට ඉස්කෝලේ ගොඩක් ලොකු පිලිගැනීමක් තියෙනවා. නිකම් හරියට එහේ idolsලා වගේ.
YOU ARE READING
Game on (OT7) - On Hold
Fanfictionපවුලකට හිමි වූ එක් උරුම කරුවෙක් පමණක් හා සදහටම එම උරුමකරුට තම ආදරය අහිමිව දිවි ගෙවීමට සිදුවන දරුණු ශාපයක්......😶 එකිනෙකා පරයමින් පරම්පරා ගණනාවක් සටන් වදින Vampireවරු සහ මයාකරුවන්........ සියල්ලකටම මැදිව අදුරෙන් පාසලක් ආරක්ෂා කරන එහි ආරක්ෂකයන් දාහත...