8.část- měl bych vás to doučit

22.7K 269 3
                                    

Přišla jsem domů celá vysmátá z dnešního sexu s mým UČITELEM! Nezáleží mi na tom, že je to můj učitel, protože jsem se s ním cítila nádherně. Nemůže mi ten pocit nic vzít. Jsem šťastná, aspoň v tuhle chvíli ano. Celá vyčerpaná jsem si svlékla oblečení a vklouzla do sprchy, která mě doufám probere. Na ruku jsem si vmáčkla sprchový gel a několikrát přejela po mojí kůži. Pak už jsem jen naprosto zmožená lehla do postele a usnula. 

Druhý den

Vzbudila mě neskutečná bolest někde na mém těle. Okamžitě jsem otevřela oči a chtěla jsem zjistit, co sakra vytvořilo takovou bolest. Prohlédla jsem si svoje tělo a až teď si všimla jak rudou mám vagínu. S hrůzou v očích jsem se začala prohlížet. Kolem ní jsem měla nateklé bouličky. Tohle musel způsobit ten včerejší sex s panem učitelem. Strašně to bolelo, ale rozhodně se nechci vzdát mého mileneckého vztahu se Samem. Doufám, že si ničeho nevšimne.

Ve škole se jako obvykle nic nedělo. Bella byla celý den s nějakým klukem jménem Henry a já si spokojeně, vlastně to nebylo vůbec spokojeně, psala zápisky. Jediné co mě celých 45 minut angličtiny štvalo, byla židle, na které jsem se málem umučila bolestí tam dole. Teď máme, teď už můj oblíbený předmět, fyziku se Samem. Vešla jsem do třídy a sedla si vedle Belly, která byla jako omámená tím klukem naproti nám. Já byla naopak omámená učitelem, vtipné. 

Celá hodina probíhala vcelku normálně. Všichni si psali zápisky a občas na něco odpověděli, ale najednou fyzikář vyslovil něco, co jsem nečekala, ale vlastně i podvědomě strašně chtěla. "Slečna Lorsová se po hodině dostaví do mého kabinetu,, řekl Sam a upřel na mě pohled. A je to tady. Jen jsem mlčky zčervenala, ale naštěstí nám nikdo nevěnoval pozornost. Když hodina skončila, nervózně jsem zaklepala na kabinet našeho učitele, Sama Rickmana. 

Ozvalo se jen dále a já otevřela dveře. Okamžitě jsem je zavřela, když jsem viděla učitele sedícího ve svém křesle, bez oblečení a s penisem vztyčeným. Sam se postavil a přišel blíž ke mně. Sklonil se k mému uchu a olízl mi ho. Zavřela jsem oči. Jeho ruka putovala ke klíči ve dveřích, kterým otočil a tím zamknul místnost, aby nás nikdo nemohl vyrušit. "Sundej si oblečení,, pošeptal mi do ucha a položil svou ruku na moje rty. Beze slov jsem ho poslechla a sundala si tričko, následně kalhoty a už jsem před ním stála jen ve spodním prádle. 

"Jsi nádherná,, vyslovil a přejel mi prstem po kalhotkách. Trhavě jsem se nadechla a opřela o zeď. Doufám, že si nevšimne těch boulí dole a taky toho, jak jí mám červenou. Najednou mě rychlým pohybem otočil břichem ke zdi a strhl ze mě podprsenku. "Slečno Lorsová, vaše známky jsou špatné, měl bych vás to doučit,, pošeptal mi Sam a prst položil mezi moje lopatky. "Jistě, pane Rickmane,, odpověděla jsem tiše. On začal svým prstem jezdit po mých zádech a zastavil se u kalhotek. Sklonil se dolů a jemným pohybem mi sundal kalhotky dolů. 

Stála jsem u zdi nahá, stejně jako on. Přetočil mě zpátky k sobě a přitiskl svoje rty k těm mým. Ihned jsem začala spolupracovat a prsty jsem mu vjela do vlasů. Ještě více mě přimáčkl ke zdi a vrazil do mě svůj penis. Na chvíli jsem zadržela dech, protože jsem cítila neskutečnou bolest tam dole, ale ta mě hned přešla. Okamžitě jsem začala hýbat boky a vzdychat. Myslela jsem si, že společně tu zeď snad prorazíme, jak moc ho do mě přirážel. Jakmile ze mě dal rty pryč a přesunul je na krk, uvolnila jsem tělo a nechala ho dělat si semnou cokoliv. "Pícháš často v kabinetě?,, zeptala jsem se udýchaně a protáhla se do tvaru luku o zeď. 

Odpověď mi nepřišla, za to ale začal přirážet ještě asi stokrát tvrději než předtím a já už jen vzdychala a křičela. Přestala jsem naprosto vnímat okolní svět, teď pro mě existoval jen tenhle pocit. Pocit vášně a chtíče, který mi dopřával můj učitel sakra! Okamžitě jsem ho zatahala za vlasy a převrátila ho na jeho psací stůl. Hlavu měl opřenou o ten stůl a jen klečel a já si s ním hrála, tak jak jsem chtěla. To se mu ale po chvíli přestalo líbit, a tak mě ohnul přes stůl a mrdal mě ještě tvrději. "Zlato ty pláčeš,, řekl a přestal. Okamžitě jsem otevřela oči a uvědomila si, že mi po tvářích tečou slzy. Sakra. "To je pot, nic mi není. Líbí se mi to,, zalhala jsem. 



Pícháš často v kabinetě? [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat