S mámou jsem dojela domů zhruba kolem jedenácté v noci. Lehla jsem si do postele a už nikdy nechtěla jít pryč. Všechny slzy... všechny emoce, které jsem celou tu zkurvenou dobu schovávala se na mě navalily a já to nezvládnu. Nezvládnu, pokud nebudu mít útěchu v něčem jiném než jsou slzy. Zítra půjdu do školy a udělám se tam s každým klukem, který na mě jenom promluví.. Víte proč? Protože sex je jediná věc, která vám v životě opravdu pomůže zapomenout. Alespoň na malou chviličku.
Druhý den, ve škole
Stojím u skříňky a Bella do mě hustí nějakou historku s jejím tátou. Nezajímá mě to, proto to taky neposlouchám. Bella není moje pravá kamarádka, ale je to jediná "kamarádka", kterou jsem v životě měla. Zrovna flirtuju s nějakým klukem u protějších skříněk, s tím by to na záchodě šlo. "Posloucháš mě vůbec?!,, okřikla mě Bella. "Co? Jasně, že jo!,, okřikla jsem ji nazpátek. Bella jen zakroutila hlavou a zabouchla svoji skříňku. Kráva pitomá.
Zbývá už jen pět dní do konce školního roku, konečně vypadnu ze školy. Neplánuju jít na vysokou, ano já vím, budu mít problém s výběrem práce, ale já to vyřeším. Musím si ještě užít poslední týden s malými školáckými péry. Dělám si srandu, jen opravdu potřebuju sex. Jack odjíždí na dva týdny do Skandinávie, takže nebude k dispozici, ale já už si obstarala dalšího. Je odsud ze školy a chodí do protější třídy, jmenuje se Max.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
"Tvrdě, mám to tak ráda,, řekla jsem Maxovi, když jsme na sobě byli nalepení na školních záchodech. Lidi tu šukají běžně, učitelé to sem už ani radši nechodí kontrolovat. Všem je jedno, jestli jsou tu jen holky nebo jen kluci, protože jsou tu stejně obě dvě pohlaví. Max do mě vrazil a já zakřičela přes celé záchody. Zaryla jsem mu svoje nehty do zad a on sykl bolestí, ale podle tvrdé věci ve mně jsem poznala, že se mu to líbilo.
Když jsme skončili tak se všichni vydali po svých domů, teda kromě mě a Maxe. Dnes nebyl náš šťastný den... Pamatujete si, jak jsem říkala, že je to učitelům jedno a nekontrolují to? Dneska se stal přesný opak a já řvala tak hlasitě, že na záchody přišel rovnou ředitel. Skvělý! Jsem s Maxem po škole... a hádejte s kým? S mým oblíbeným fyzikářem! To je ještě lepší :D. Přišla jsem do kabinetu o něco dřív než Max a tak jsem si sedla na proseděné křeslo v jeho kabinetu, tam jsem seděla i minule. Z jeho kabinetu zrovna vycházela učitelka, která nás má na angličtinu a měli nějak pocuchané vlasy a rozmazanou rtěnku. Vůbec nechci vědět, co s nima ten fyzikář dělá.
"Uvědomuješ si, že to jste dnes s Maxem udělali porušilo asi tak čtyři pravidla školního řádu a mohla jsi klidně otěhotnět? Nebo tě mohl pan ředitel rovnou vyhodit ze školy?,, zeptal se mě ten fyzikář. "Jasně, mohl. Ale šukat s učitelkama asi taky není úplně napsané ve školním řádu, že?,, zeptala jsem se a usmála se. "Co si to dovoluješ?!,, okřikl mě a zvedl se ze svého křeslo. Bůh ví kolik učitelek už se tam udělalo. Je moc mladý na všechny ty učitelky tady ve škole. Ještě než mě stihl seřvat naštěstí přišel ředitel. "Pane Rickmane, trest si bude muset odpykat pouze slečna Laneová... Max Collins bohužel pozvracel celou třídu, takže si ho vyzvedla matka a vyřeší se to později. Trest vyřešte prosím jen s Lexi,, řekl ředitel a odešel z kabinetu.
"Hajzl,, řekla jsem nahlas o Maxovi. "Pozor na jazyk,, řekl fyzikář a sedl si zpět na křeslo. "Trest? Jakej dostanu trest?,, zeptala jsem se toho debila. "Pojď sem a ukážu ti ho,, odpověděl mi a ukázal na svoje křeslo. Co po mně jako chce? Je to snad pedofil? No fuj. Znechuceně jsem vstala z židle a přešla k němu. "Sedni si,, řekl a posunul se. Svraštila jsem obočí, ale přesto poslechla. Ty jeho oči semnou dělají divy. Jako by mě hypnotizoval. Seděla jsem vedle svého učitele a koukala se mu do očí. "Otevři na tomhle počítači Word,, řekl mi a ukázal na počítač na stole. Nahla jsem se a klikla na ikonku Wordu. "A teď napiš nebudu šukat na záchodcích ve škole,, pošeptal mi do ucha. Svůdný tón, naběhl mi mráz po zádech a asi jsem zvlhla. On mě opravdu hypnotizuje.
Hm... Zajímavý vztah s učitelem a žačkou :D
ČTEŠ
Pícháš často v kabinetě? [CZ]
Romance"Slečno Lorsová...vaše známky jsou špatné, měl bych vás to doučit,,-"Jistě, pane Rickmane,, "Doučíte mě fyziku?,,-"Samozřejmě,, "Platí ve fyzice zákon přitažlivosti?,,-"Teď ano,, "Nechci ať mě učíte fyziku,,-"A co bys chtěla, moje malá?,, "Nauč m...