12.část- výhřivka

16.2K 233 53
                                    

Lexi

Večer

,,Lexi! Pojď už, musíme jet!" zakřičel na mě Sam ze dveří. ,,Jenom si obuju boty ježiši.." odpověděla jsem. Nasedla jsem do auta a čekala, kam mě Sam zaveze. Nejspíš to bude do nějaké restaurace, ale nejsem si jistá. ,,Kam jedeme?" zeptala jsem se. ,,Nech se překvapit" odpověděl a plácl mě přes stehno. Zamračila jsem se a opřela si hlavu o sedačku. Sam nechal jeho ruku na mém stehně a u toho poctivě sledoval řízení. Pozorovala jsem ho, je tak dokonalý. ,,Ty na mě snad zíráš?" zeptal se a podíval se na mě s úsměvem. ,,Vůbec ne." odpověděla jsem a otočila hlavu k oknu. Sledovala jsem cestu, jeli jsme po dálnici, což mi nesedělo, protože do centra města to je opačným směrem. 

Něco mě zmohlo a usnula jsem, ale Sam mě po chvíli vzbudil roztomilou pusou na tvář. ,,Jsme tady" řekl a vystoupil z auta. Odpoutala jsem se a vyšla z auta. Stáli jsme před velkým hotelem s názvem Paradise Wellness. ,,Bereš mě na wellness?" řekla jsem a kulišácky se usmála. ,,Jo" odpověděl Sam a vzal mě za ruku. ,,Nemám plavky.." řekla jsem. ,,Nejspíš je ani nebude třeba. Mám pronajatý celý hotel jenom pro nás dva. Bude tu jenom obsluha." řekl Sam a já na něj s úžasem zírala. Čím on mě ještě překvapí?! ,,Ale radši jsem ti jedny plavky nechal objednat plus ještě nějaké oblečení, co se bude hodit" dodal ještě a usmál se na mě. Usmála jsem se nazpátek a přitiskla se k jeho tělu.

,,Vítejte, pane Rickmane. Zdravím, slečno Lorsová." řekl milý postarší pán na recepci. Usmála jsem se a sledovala Sama. ,,Je vše připravené?" zeptal se Sam s úsměvem pána. ,,Samozřejmě, Jenna vás zavede na váš již připravený pokoj" řekl recepční a ukázal směrem na krásnou ženu oblečenou v zástěře u dveří. ,,Pojďte." řekla žena a naznačila, ať jdeme za ní. Procházeli jsme krásnými chodbami a viděli jsme jídelny, ve kterých budeme mít jenom my dva večeře, snídaně a obědy. Zastavili jsme se u dveří s číslem 333. ,,Tady máte klíče a kartu od pokoje, kdyby se vám ztratila, není to problém, jen si řekněte na recepci. Zbytek věcí už víte, pane Rickmane." řekla žena a usmála se na nás. Sam kývla a já jsem poděkovala. Žena odešla a Sam odemknul pokoj. 

Před sebou jsem měla obrovský pokoj s velkou televizí, gigantickou manželskou postelí a s několika skříněmi. Vedle byla menší, ale luxusní koupelna se záchodem a u televize byl stolek s dvěma skleničkami a šampaňským. Skočila jsem Samovi kolem krku a on mi dal pusu do vlasů. Byla jsem opravdu šťastná. ,,Lexi, zajdu si ještě zařídit pár věcí, ty se mezitím podívej co je v té krabici. Máš tam něco ode mě." řekl Sam a odešel z pokoje. Než jsem stačila něco říct, už byl pryč. Utíkala jsem k velké červené krabičce, která ležela u postele. 

Rozvázala jsem tlustou černou stuhu a otevřela krabičku. Naskytl se mi výhled na plavky, které měly červenou a černou barvu. Vršek byl červený a spodek černý, plavky byly opravdu krásné. Usmála jsem a všimla si, že se v krabici pořád něco nachází. Bylo to spodní prádlo od Victoria's Secret. Byly tam dva sety, jeden červený krajkovaný a druhý světle modrý, ale hodně průhledný. Sam je opravdu ďábel hehe. Poslední věc, co byla v krabičce bylo bodýčko. Bylo černé, po stranách mělo díry na boky a u prsou a dole u stehen bylo průhledné. Rozesmála mě představa, jak v tom asi budu vypadat. Sam trefil všechny velikosti úplně přesně, nechápu jak to odhadl.

O dvě hodiny později

Se Samem jsme se rozhodli jít do výhřivky. Oblékla jsem si ty nové plavky a dostala tisíce komplimentů od Sama typu ty jsi tak sexy a tak dále. Sam mě zavedl chodbou, ve které byly na konci dveře. Otevřela jsem je a uviděla výklenek s výhřivkou, která svítila a okolo byla skleněné zdi, ze kterých šlo vidět na večerní osvícené město. Dala jsem Samovi pusu a vlezla si do výhřivky.

,,Jak to, že tě tu celá obsluha zná?" zeptala jsem se zvědavě. Sam si lehnul do výhřivky a nalil mi trochu šampaňského. ,,Má matka to tu vlastnila." odpověděl mi. Zdál se trochu smutný. ,,A kde je teď?" zeptala jsem se zvídavě. ,,Ona..." začal Sam, ale zasekl se. ,,Prostě už tu není." odpověděl rychle a nevrle. ,,Jsi v pořádku?" zeptala jsem se opatrně. ,,Jo, bože, omlouvám se, Lexi. Nechtěl jsem znít tak debilně.." omluvil se Sam. ,,Pojď sem" řekla jsem a ukázala na místo vedle sebe. Oba jsme se k sobě přitiskli a chvíli v tichu sledovali bublající vodu. 

,,Když mi bylo osmnáct, zjistili jí rakovinu kostní dřeni a řekli nám, že jí zbývají dva roky." řekl Sam a podíval se na mě. Držela jsem ho kolem ramen a hladila mu záda. ,,Už tu není?" zeptala jsem se opatrně. ,,Ne. Zemřela dva měsíce zpátky. Po tom všem jsem potřeboval rozptýlení a tak jsem nastoupil do tvojí školy.." odpověděl Sam a položil mi svou hlavu na rameno. ,,Mrzí mě to.." šeptla jsem mu do ucha a dala mu pusu. ,,Táta se okamžitě přestěhoval k jeho stálý přítelkyni. Je fajn, ale táta ne. Nikdy nebyl. Vždycky mámu mlátil a mě učil jak střílet ze vzduchovky. Asi takový jsem měl dětství." řekl a zasmál se. ,,A vídáš se s ním?" zeptala jsem se. ,,Ani náhodou, to by mě kleplo." odpověděl Sam. ,,Moc mi máma chybí..." zašeptal a vydechl. 

Zvedla jsem mu hlavu a dala mu několik pusinek na jeho velké červené rty. Usmál se a opětoval mi pusy. Prodloužili jsme to do dlouhého polibku. Cítila jsem jeho jazyk mezi mým patrem a chytala jsem ho za tvář a prsty mu vjížděla do jeho mokrých vlasů. Sam mi přesunul svoje ruce na zadek a hmatal si ho. Mačkal mi ho a u toho mi jazykem objížděl rty. Chtěla jsem ho. Moc jsem ho chtěla.

Sam

Bože, ona je tak perfektní. Mačkal jsem jí její krásnej zadek a u toho jí líbal. Chtěl bych jí ohnout přes tu výhřivku a opíchat jí jako zvíře, ale to nemůžu. Je to furt jenom 19ti letá holka. Má toho strašně moc před sebou a nějakej pedofilní učitel jako já jí tu chce píchat. Nemůžu si pomoct. Seru na to. Pustil jsem její zadek a stáhl jsem jí kalhotky od plavek a zahodil je z vody pryč. Ona mi poslušně nohama sundala plavky a nechala se nadnést vodou. Vrazil jsem jí ho do ní a ona vyjekla a obtočila si svoje nohy kolem mě. Přivezl jsem jí více ke kraji výhřivky, kde byl stupínek na sezení a začal jsem přirážet. Seru na kondom. Teď nemám čas. ,,Rychleji!" křikla a já okamžitě zrychlil. Začala na mě poskakovat a voda z výhřivky se odrážela o naše těla. Skákala na mě a u toho vzdychala křičela. 

Sklonil jsem pohled na její nádherný velký prsa, který poskakovaly těsně u mýho obličeje. Zabořil jsem jí do nich hlavu, přirážel do ní a u toho jí sundával podprsenku. Křičela přes celej areál, ale to se mi líbilo, protože křičela jenom a jenom moje jméno.


Hej já se fakt moc omlouvám, že je v každým dílu sex, ale já si nemůžu pomoct hahhaha. Vadí vám to? Pokud chcete další kapitolu, hlasujte a napište mi nějaký hezký komentář <33

Pícháš často v kabinetě? [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat