1.část-stavte se do mého kabinetu

32.1K 351 17
                                    

,,Lexi? Lexi!" potichu na mě šeptala Bella. ,,Hm? Co...co je?" zeptala jsem se ospale. ,,Dáváš vůbec pozor?" zeptala se. ,,Ne...včera jsem tvrdě ojela Jacka, takže ani trochu" řekla jsem a hlavu svalila zpět na lavici. ,,Cože jsi...ty jsi spala s Jackem?" vykřikla potichu Bella a probrala mě. ,,Jo, byla jsem opilá a myslím si, že si naštěstí nic nepamatuje." řekla jsem a už probuzená se opřela o židli. ,,Povídej, přeháněj." řekla Bella a zvídavě se ke mně naklonila. ,,Nic, obyčejnej sex." odpověděla jsem a začala si opisovat z tabule. Bell jen zakroutila hlavou a udělala totéž, co já.

,,Žáci? Prosím, poslouchejte mě." začala třídní učitelka. ,,Jak už asi víte, paní učitelka Johnosonová odešla do důchodu, takže máte nového učitele fyziky." řekla třídní. Všichni si povzdechli a já tomu nevěnovala pozornost. Čmárala jsem si totiž na ruku hvězdičky a planetky, to dělám z nudy. ,,Přivítejte prosím vašeho nového učitele fyziky, Sama Rickmana." řekla úča a odešla ze třídy. Slyšela jsem jak někdo vešel do dveří, ale stále jsem nezvedla hlavu. ,,Kurva." bylo jediné co jsem od Belly zaslechla. Podívala jsem se na ní a všimla si, jak čumí na toho nového učitele. ,,Co je?" zeptala jsem se a drkla do ní. ,,Ten fyzikář je pěknej matroš..." řekla Bella a nespustila z něj oči. Nic zvláštního mi na něm nepřišlo, jen byl dost mladý. 

,,A pane učiteli, kolik vám je let?" zeptala se Bella, aniž bych dávala jakýkoliv náznak pozornosti. ,,20 let, slečno O'Costancová." řekl fyzikář. Říkala jsem to, mladý. Bella se jen s úžasem opřela o židli a snažila se flirtovat s učitelem. ,,Když už jsme u toho...slečna Lorsová by nám určitě ráda řekla, co jste probírali naposledy ve fyzice, je to tak?" zeptal se vítězně Rickman. ,,Víte...tím, že si nastudujete naše jména dřív, než nás poznáte neznamená, že se do vás všichni zamilujeme a budeme s vámi komunikovat." řekla jsem bez jakéhokoliv očního kontaktu. Bella na mě jen hleděla s otevřenou pusou dokořán a já si dál čmárala a žvýkala žvýkačku. 

_______________________________________________

,,Tak jo, běž za ním do kabinetu a řekni mu, jestli tě opíchá..." řekla jsem se smíchem v hlase Belle, která celý den básnila o zázračném učiteli fyziky. ,,Sakra. On jde sem." řekla Bella a zastavila se. Já jen šla dál a ignorovala ho. Zastavil mě. ,,Tak hele, já musím na další hodinu a právě jste mě vyrušil při scrollování Instáčem." řekla jsem a podívala se na něj. Ty vado. On má snad dva metry. ,,Za to se omlouvám, ale myslím si, že jste na mě dnes byla dost hnusná a měla byste si napsat test za neslušné chování." řekl a usmál se. 

To si snad dělá prdel. ,,Dobře, kdy?" zeptala jsem se "zdvořile". ,,Až vám skončí vyučování se stavte do mého kabinetu." řekl učitel a pustil mě. Jen jsem kývla hlavou a šla dál. Bella mě samozřejmě doběhla. ,,Co to k čertu bylo?!" vykřikla na mě. ,,Nemám chuť hrát si na hodnou holčičku před učitelem." odpověděla jsem Belle a pohodila rameny. ,,No jo, ale já mluvím o tom, že tě pozval do kabinetu!" vykřikla na mě a zatarasila mi cestu. ,,Hm...prostě si jen napíšu test a domluvím vám rande." řekla jsem a obešla ji. 

______________________________________________________

Tak jak jsem řekla, tak jsem i udělala. Po škole jsem přišla do kabinetu toho posraného fyzikáře. ,,Dobrej" řekla jsem a plivla žvýkačku do koše. ,,Ahoj." řekl učitel sedící na svém "trůnu" s nohami na stole. ,,Dost rychle jste se zabydlel." řekla jsem a pozvedla obočí. On se jen uchechtl a sundal si sako. Byl tam jen v bílé košili vyhrnuté po lokty, černých kalhotech a na ruce měl stříbrné hodinky. ,,Tak fajn, tady máš ten test." řekl a podal mi kus papíru. Sedla jsem si na židli naproti jeho stolu a vzala propisku a kus papíru. 

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ahoj všichni, vítejte u první části tohoto příběhu. Pokud se vám líbí a chcete další, dejte vote a můžete napsat něco hezkého do komentářů :D

Pícháš často v kabinetě? [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat