11.část- vytáhl ruku z trenek

15.4K 256 15
                                    

Po sexu se Samem v autě jsem u něj přespala. Nedokázala jsem se vrátit domů a dělat, že se nic nestalo. Nechtěla jsem matku vidět. Už nikdy jsem ji nechtěla vidět. V tuhle chvíli jsem už navždy chtěla vidět jenom Sama a jeho velký péro. 

,,Na co myslíš?" řekl s úsměvem a odhrnul mi vlasy z obličeje. ,,Já ani nevím. Asi na všechny ty šílený věci co se za poslední týden staly..." odpověděla jsem. Samovi zmizel úsměv z tváře. Naklonil se ke mně a dal mi pusu. ,,Nezasloužíš si, aby se ti staly takový strašný sračky.." řekl Sam. Usmála jsem se a dala mu pusu taky. Chtěla jsem se hned odtáhnout, ale on tu malou pusu prohloubil a jazykem mi vniknul do pusy. Cítila jsem, jak se mu zrychlil tep. 

Dneska rozhodně do školy nejdu, stejně už jsem promeškala tak čtyři hodiny a stejně ležím v posteli se svým fyzikářem, takže je to jedno. 

Jako by Sam vycítil na co myslím a odtáhnul se ode mě a řekl ,,Řeknu učitelům, že ses mi omlouvala, že máš horečku" řekl Sam a strčil hlavu pod červeně povlečenou peřinu. Nechala jsem hlavu vytaženou venku, ale celé tělo jsem měla pod peřinou. Sam si nade mě klekl, neviděla jsem ho, protože byl pod peřinou, ale cítila jsem jak mi jeho ruce sundávají trenky, které mi včera půjčil. Nadzvedla jsem se, ať mi je může svléknout. Cítila jsem, jak posunul své tělo k mojí vagíně a klekl si nad moje špičky. 

Stlačil mi nohy tak, abych je měla pokrčené a on mohl vidět na moji kundu. ,,Bože, je tak krásná" zašeptal mi do vnitřní strany stehna. Nadechla jsem se. ,,Jsi nadržená?.." zeptala se týravě. ,,Ježiši..že se ptáš!" křikla jsem se zrychleným dechem. Sam popadl peřinu a odhodil ji na druhou stranu místnosti, takže už jsem krásně viděla, jak mě drží za kolena a chystá se na mě. Po chvilce mučení a očního kontaktu si konečně pevně chytil moje nohy a jeho obličej mi pomalu zmizel z dohledu mezi moje nohy. 

Strčil do mě jeho jazyk, ale hned ho vytáhl. Jenom mě ochutnával, nebo se snad snažil abych po něm prahla ještě více? Z téhle otázky mě přerušil jeho jazyk, už zase. Hned ho vytáhl. ,,Hej!" křikla jsem. Pousmál se a udělal to znovu. To už jsem ale nemohla vydržet. ,,Same!" prosila jsem. ,,Jsi tak nedočkavá.." řekl a pohladil mi stehno. Konečně jsem se dočkala. Začal mi kmitat jazykem v mém citlivém místě. Bože, jak může někdo mít tak šikovný jazyk? Střídal tempa, chvíli kmital rychle a krátce, potom zase dlouze natahoval a zkoušel, jak hluboko se dostane.

,,Uh.." vzdychla jsem. ,,Nezadržuj dech. Chci tě slyšet" řekl a vytáhl jazyk. Než jsem se stačila vzpamatovat, už byl jazykem nejhlouběji jak mohl. ,,Páníčku, ty jsi tak vlhká, že se do tebe leze jako po másle" řekl a stoupl si. Nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Teď tě nedodělám, šetřím si to na dnešní večer. Chci tě někam vzít, ale napiš mámě, že přijedeš zítra odpoledne." přikázal mi a odešel z místnosti, než jsem se stačila na cokoliv zeptat. 

Usmála jsem se a natáhla se pro trenky, které ležely na druhé straně postele. Vstala jsem z postele a podívala se na hodiny. 14:08, to jsme jako spali do odpoledne? ,,Uprav se a v šest buď nachystaná!" zakřičel na mě Sam z kuchyně. Vydala jsem se do koupelny, v jeho velkém baráku se člověk sakra těžko vyzná, ale koupelnu jsem našla hned. Měl tu mramorové umyvadlo, velké zrcadlo orámované ve zlatém stylu a měl tu sprchový kout. Zamkla jsem dveře, sundala si trenky a dlouhé tričko, ve kterém jsem spala a vlezla si do sprchy. Jediný šampón a sprchový gel co jsem tu viděla byli na druhé straně koupelny, takže jsem vypla sprchu a přesunula se ke komodě se spoustou věcí. Chtěla jsem to prozkoumat a tak jsem otevřela první šuplík, ve kterém byl holící strojek, pěna a vedle toho malý hřeben na vlasy. Otevřela jsem i ten druhý, kde leželo několik balíčků kondomů.

Viděla jsem, že Sam si na kondomy nejspíše potrpí, což je samozřejmě dobře. Každý balíček měl jinou barvu, takže i jinou příchuť. Viděla jsem banán, višeň, jablko, jahodu a hrušku. Usmála jsem se a otevřela poslední, třetí šuplík. Tady už to bylo zajímavé hodně. Měl tu umělé vagíny, lubrikační gely a anální hračky. Zajímalo by mě, jestli to všechno používá.

Z pohledu Sama

Mezitím, co Lexi byla ve sprše jsem si ho potřeboval pořádně vyhonit. Nemohl jsem to vydržet už od toho rána, co jsem jí lízal. Strašně mě ta holka rajcuje, ale vím, že je to špatně. Jsem její učitel, kurva. Můžou mě za to zavřít. Zasloužil bych si to, jenomže já si prostě nedokážu pomoct! Postavil jsem se ke kuchyňské lince a jednou rukou jsem se opřel o skříňku přidělanou ke zdi. Druhou ruku jsem si strčil do trenek a začal si ho honit. Dýchal jsem strašně nahlas a slyšel jsem, že Lexi vypnula sprchu, doufal jsem, že nic neuslyší. Stál mi pořád, při každé myšlence na Lexi byl v pozoru ještě více, vždyť si jenom představte nahou Lexi ve sprše..

Ne. Takhle to dál nejde. Honil jsem více, rychleji. Hlavu jsem zakláněl dozadu a prohýbal se, furt se nemohl uklidnit.

Z pohledu Lexi

Vylezla jsem ze sprchy, voněla jsem jako Sam, protože jsem použila jeho šampón a sprchový gel, ale nevadilo mi to. Oblékla jsem si zpátky jeho trenky, ale tričko jsem si ani neměla snahu oblékat, stejně by mi ho sundal. Otevřela jsem dveře a vyšla z koupelny. Z kuchyně se linul divný zvuk, znělo to jako hlasité dýchání, ale řekla jsem si, že se mi to asi zdá. Prošla jsem kolem kuchyně a uviděla Sama jak si to dělá. Vzdychal a měl ruku v trenkách, jeho hnědé vlasy se mu zpoceně lepily na krk a vypadal zoufale. Nevšiml si mě, dokud jsem nepromluvila.

,,Děláš si to beze mě?" řekla jsem a udělala psí oči. Sam se na mě vyděšeně podíval a vytáhl ruku z trenek. ,,Já..." nevěděl co říct. ,,Nech mě ti trošku pomoct" řekla jsem a přiblížila se k němu. Strčila jsem mu ruku do trenek a usmála se, když jsem viděla jak se na mě jeho kámoš dívá. 



Upsík, samý sex scény tu máme hehehehe. Pro další kapitolu hlasujte a napište mi nějaký hezký komentář <3

Pícháš často v kabinetě? [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat