🤫°13°🤫

61 16 2
                                    

Tzuyu~🔥

Nihayet akşamki kutlama bitti hepimiz çok mutluyduk taki dahyun ve jimin ayrılana kadar nedenini bilmiyorum ama onlar için üzülüyorum ne güzel bir çiftlerdi şimdi de bu büyük aşkları bitti malesef umarım tekrar birlikte olurlar bu arada koruyucu bizleri gruplara ayırdı ben dahyun momo jeongyeon sana ve jungkookum un ablası jihyo TWICE grubun dayız jungkookum jimin ve taehyung da BTS grubun dalar benim abilerim yani hyungwon ve minhyuk abilerim ve dahyun nun abileri wonho ve kihyun bide jimin nin abisi shownu da MONSTA X grubunda baekhyun ve jungkookum un abisi chenyeol da EXO grubun da lisa jisoo bide eunwoo nun eşi rose ve taehyung un küçük kardeşi jennie de BLACKPINK grubun da eunwoo da ASTROO grubunda şimdi herkes grup olarak başka evlerde kalacaklar ben ve Twice adlı grubumuz aynı ev de kalıcaz diğerleri de kendi grublarda öyle....

_💔_💔_💔_💔_💔_💔_💔_💔_💔_💔_

Akşam ki kutlama da olanlar

Yazar dan~📝

Jin mutfaktan çıktıktan sonra akşam ki kutlama hazırlıkları da bittmişti sonra koruyucu herkesi grup olarak ayırdı ve gruplara göre evler verdi herkes kendi grubuyla aynı evde kalacak.. kutlama başlamıştı herkes çok mutluydu ve çok eyleniyorlardı sonra jimin lavaboya gitti ve lavabo dan çıktıktan sonra jimin nin eski sevgilisi jimin nin yanına gitti ve zorla jimin le konuşmaya başladı ve dahyun oradan geçerken ikisinin konuştuklarını görünce biraz kıskandı sonra kız dahyun nun onlara baktınız gördü ve jimin nin dudağına yapıştı kız sonra dahyun bunu görünce gözleri doldu ve oradan koşarak uzaklaştı dahyun nu aynada yansımasını gören jimin kızı elleriyle iti ve dahyun nun Peşinden koşmaya başladı..ikisi uzun koşu nun ardından ikisinde sahilde durup soluklan dılar jimin dahyun nun elleri ni tutunca dahyun hızla ellerini çekti...

DAHYUN💦} dokunma bana.!

JİMİN❄️} tamam tamam sakin ol önce.

DAHYUN💦} sakin olup olmayacağımı senden öğrenecek değilim.!

JİMİN❄️} tamam ama...

DAHYUN💦} ama ne jimin bitti tamam mı bitti.

JİMİN❄️} hayır hayır ben seni çok seviyorum sende beni seviyorsun tamam mı o yüzden ayrılmıyacaz.

DAHYUN💦} kesin seviyorsundur o yüzden mi o kız senin dudağına yapıştı.

JİMİN❄️} ya konuşuyorduk sonra ne oldu bilmiyorum dudağıma yapıştı yemin ederim ki aramda artık o kızla birşey yok ya.

DAHYUN💦} bak kendi ağzınla söyledin aranızda biryeş oldunu.

JİMİN❄️} evet eski den onunla aramda birşey vardı ama birkaç gün sonra ayrıldık.

DAHYUN💦} tamam o zaman ben aranızdan çekileyim.

JİMİN❄️}yaa aramızda birşey yok diyorum yaa!.

DAHYUN💦} hayır var.!

JİMİN❄️} hayır yok.!

DAHYUN💦} Var.!

JİMİN❄️} yok yok işte.!

DAHYUN💦} yalan söyleme var işte.!

JİMİN❄️} tamam senin bildiğin gibi olsun ayrıldık bitti tamam mı rahatlasın mı? .!!

DAHYUN💦} evet rahatladım!.

Dedi ve ikisinde gruplarının olduğu evlere gittiler ve diğerlerine de ayrıldıkları söylediler ama neden ayrıldıkları söylemediler ikisin de en son söyledikleri cümleleri bilerek söylemediler ikisinde öfkeden birbirine söylediler bu ikili kendi ayrı ayrı odalarına gidip kapılarını kilitlediler ikisinde yataklarına uzanıp ağlamaya başladılar ikisinde pişmanlık duyuyordu ve ikisinde birbirini deli gibi seviyorlardı..bu ikili nin niçin kavga edip ayrıldığını çözmeye çalışan tzukook ikilisi telefonda birbiriyle konuşup dahmin çiftini nin neden ayrılıklarını tartışıyorlardı...

❤️4 ay sonra❤️

Dahyun ve jimin nin ayrıldıkların nın üzerin den dört ay geçti ve prenseslerimiz ve prenslerimiz ve onların yakın arkadaşı olan asistanlar kendi adalarına dönecekler..herkes eşyalarını toplamış ve yardımcıları eşyalarını gemiye katmıştı gemiyi bu sefer jungkook sürecekti herkes gemiye bindi ve adalara doğru yol almaya başladılar....adalara geldiklerini de direk ailelerine sarıldılar ve gene akşam onların dönüşüne bir kutlama yapacaklardı... Tzuyu momo rose Jennie jihyo jeongyeon sana Lisa jisoo hemen kıyafet seçmeye başladılar jungkook taehyung baekhyun eunwoo suga ve diğerleri de bahçe de oturmuş konuşuyorlardı jimin ve dahyun ise kendi odaların da görevliler tarafın dan kıyafet deniyorlar zorla en son
Ikisinde kıyafetlerini seçtiler ve görevlileri odadan çıktılar ve jimin balkondan dahyun nu izliyordu jimin hala dahyun na aşık tı dahyun da jimin ne aşık ama ikisinde birbirlerine kırgınlar dı..akşam ki kutlama çoktan başlamıştı sana ve taehyung dans ediyorlar dı jungkook ve tzuyu de oturmuş yemek yiyiyorlardı dahyun abileri wonho ve kihyun nun ortalarında durmuş bardak daki suya bakıyordu jimin de dahyun na bakıyordu öyle..dans sırasın da biri dahyun nu dansa kaldırma teklifi etti dahyun da kabul etmeyince adam zorla dahyun nu dansa kaldırmaya çalışırken dahyun nun elini biri tutup arkasına sakladı dahyun da önündeki ellini tutan kişiye baktın da jimin oldunu gördü. Jimin biraz o adama kızdı sonra dahyun na bakıp "sen iyimisin?" diye sordu dahyun da ona"evet iyiyim teşekkür ederim"dedi jimin dahyun nun elini tam bırakacak tıki jungkook ikisini dans pistine doğru itekledi ve ikisinin zorla dans etmesini sağladı..

JİMİN❄️} Çok güzel olmuşsun.

DAHYUN💦} teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun.

JİMİN❄️} teşekkür ederim bide şey ben özür dilerim.

DAHYUN💦} bende özür dilerim.

Dedi ve dans etmeye devam ettiler ve artık barıştılar....tzuyu ve jungkook yemek yerken dans eden dahmin ve taesana çiftlerini izliyordu...

TZUYU🔥} sence ilk hangi çift evlenecek.?

JUNGKOOK✴️} bilmem ama ilk biz evleniriz.

TZUYU🔥} ne!.

JUNGKOOK✴️} tzuyu benimle evlenir misin.?

TZUYU🔥} hmm evet seninle evlenirim.

JUNGKOOK✴️} hadi gidip evlenelim.

TZUYU🔥} bekle bir dakika bile büyüklerimize haber verelim onlar belirlesin ne zaman evleneceğimizi.

JUNGKOOK✴️} Tamam ama ben çocuk da istiyorum.

TZUYU🔥} oo kaç çocuk istiyorsun.?

JUNGKOOK✴️} beş üç iki kısacası dokuz çocuk istiyorum.

TZUYU🔥} yuh okadar çocuku ne yapacak.?

JUNGKOOK✴️} onlarla oyunlar oynamak istiyorum.

TZUYU🔥} ayy kıyamam ben sana.

Dedi ve jungkook sarıldı.. Birkaç saat sonra kutlama bitti ve herkes kendi saraylarına döndüler sana da lavabatuar da deney yapıyordu..

SANA🍃} şunu da şuraya katarzam..

SANA🍃evet nihayet buldum.!!

Element Kıraliğı ve Aşkı{Bangtwice}✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin