🌼.♡8.♡🌼

120 16 13
                                    

(BU BÖLÜM BİRAZ AKSİYONLU OLUCAK GİBİ)

SANA~🍃

Sabah hemen kalktım ve aşağıya indim aceleyle kahvaltımi yaptım...üstumü giyindim taehyung un yanagini öptum ve evden jisoo ile çiktik...bugun işimin ilk günuydu çok heycanliyim..sonunda oşyerime geldik....

PATRON》bayan sana.!.

Arkami dondüm de patron bana seslemdi hemen patron nun yanına gitim...

SANA🍃》buyrun efendim.

PATRON》şey bayan sana üzgünüm ama dadı liktan atildinız.

SANA🍃》NE!!!ama dün işe girdimi söylediniz.

PATRON》evet ama bir sorun oldu sizi hiçkimse dadılık tan istemiyor malesef.

SANA🍃》peki efendim.

Dedim ve jisoo ile isyerinden ayrildık.yolda yururken basimi asagiya eymiştim...

JİSOO💨》üzulmeyin bayan sana size göre başka bir iş daha var.

Dedmesiyle asagiya eyen basimi hemen kaldirdim....

SANA🍃》peki ne işiymis jisoom.

JİSOO》doktor culukta var bayan sana anne niz hasta insanlarla ilgilendinizi ve onlara ilaç yaptığinizi söyledi efendim.

SANA🍃》evet bu dogru hasta insanlara ilgilen meyi ve ilaç yapmyı severim bide jisoo sen bundan sonra arkadaşim sin bana efendim demene gerek yok sadece sana de tamamı jisoom.

JİSOO💨》tamam sana bide daktor olmanız için biraz eğitim sürecin den geçecek sin.

SANA🍃》tamam.

dedim jisoo sonra mutluluktan jisoo ya sarildım oda bana sarildı sonra jisoo yla doktorculuk eğitim merkezin ne gitik......

🚨♨2 YIL SONRA♨🚨

JİMİN~❄

Artık dahyun la birlikte şarkici olmuştuk...ama daha dahyun na açilmadım..ama dahyun nun peşinde milyonlarca fanlar var bide şu lucas denen bir erif peşinde..benim peşimde ise bürsürü fanlar var bide halsey denen amerikalı şarkicı var bürtülü peşimi bırakmıyor ben koşuyorum oda peşimden koşuyor....bırak artık peşimi.....

HALSEY》jimin...dur artık yoruldum.

Dedi ve durdum biraz soluklandım....

JİMİN❄》sen benden ne istiyorsun sürekli peşimde sin sürekli mesaj atıyorsun yaa sen benden ne istiyorsun.?

HALSEY》ben şeyy.

JİMİN❄》ne şeyy .?

HALSEY》ben sana aşigim jimin.

JİMİN❄》NEE!!!.

HALSEY》evet jimin sana aşıgim hemde deli gibi aşikım sana eğer sende bana aşik san birlikte olalım istersen.

JİMİN❄》halsey sen ne dediginin farkın da mısin sen.!!

HALSEY》evet farkin dayim.

JİMIN❄》iyi de ben seni sevmiyorum ki benim kalbimin sahibi zaten var.

Dedim ve arkam dan birses duydum daha dogrysu duyduk bu sesin sahibi nick jonas tı....

JONAS》gene kendine erkek mi tavlıyorsun halsey.!!

Element Kıraliğı ve Aşkı{Bangtwice}✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin