🌹▪7▪🌹

110 18 0
                                    

👇💗HATIRLATMA💗👇

TAESANA》ohhhaaaa çüüşşşş(ayni anda)
---------♤---------🌹-------♤--------🌹-----------♤
TAEHYUNG~🌲

JUNGKOOK✴》s-siz ne zaman geldiniz.?

TAEHYUNG🌲

SANA🍃》ş-şey biz şeyi boldüysek biz yukarı çikalım taehyung la birlikte.

TZUYU🔥》yok knk birşey bolmediniz zaten bitiyordu.

TAEHYUNG🌲》knk söyledin mi?.

JUNGKOOK✴》evet knk soyledm.

SANA🍃》neyi söyledin.?

JUNGKOOK✴》tzuyu ye olan aşkımı.

SANA🍃》ne yani şimdi siz.

TZUYU🔥》evet knk ben ve jungkook sevgiliyiz.

TAEHYUNG🌲》tamam o zaman herkes aşkini açiklaiyorsa bende söyliyecem icimde kalmasın.

JUNGKOOK✴》Ooo.

dedi jungkook sonra ben sana ya dogru dondum sana daha hic birşey anlamamişa benziyor sonunda sana ya olan aşkimi söyliyecem...

TAEHYUNG🌲》şey sana ben seni deli gibi seviyorum kısacasi sana aşığim hemde öyle böyle değil seni ilk gördum gunden beri aşığım sana seni seviyorum.

SANA🍃》taehyung bende seni seviyoruuuum.

Dedi ve sana nin dudaklarina yapiştım jungkook da kapi yı kapatı sonra da yavaşça sana nin dudaklarin dan ayrildim..sora sana elime pasuman yapti...hava gitikçe karariyordu ama jimin ve dahyun daha gelmediler eve...jungkook film açti sonra film izliyorduk....

TZUYU🔥》birsey söyliyecem şimdi bizler sevgiliyiz ya şimdi taesana ve tzukook olduk jimin ve dahyun da sevgili olurlarsa dahmin tzukook ve taesana olucaz.

SANA🍃》haketen dahyun ve jimin nerde kaldi.

JUNGKOOK✴》şimdi gelirler yenge.

TAEHYUNG🌲》tamam.

JİMIN~❄

Sabah dahyun ve lisa suga ile bir müzik şirketine gitik...yetkiler ben ve dahyun nı başka odaya götürdü ben de şaşkinca...

SUGA🍦》efendim seçmeler için ayrı odalada şarkı söyliuecek siniz karşıniz daki kişiler juri onlar sizin ve bayan dahyun nun sesi güzel mi degilmi diye sonra da dans ınız iyimi yoksa değilmi diye testen geçecek siz.

JİMİN❄》tamam bide suga bana sadece jimin de efendim diyonce kendimi yaşlanmıs gibi hisediyorum.

SUGA🍦》peki jimin.

dedi ve ben de gülum sedim sonra içeri yetkili biri geldi.....

JURİ1》baslayin lütfen bay park jimin.

Dedi juri bende başladım

Lie adli şarki söyledim jurilerde kafalarini onaylar şeklinde saladilar sonrada ben ve suga dısari çiktik....

SUGA🍦》jimin eğer isterseniz bayan dahyun nu izleye bilirsiniz.

JİMIN❄》tamam.

Dedim ve suga ile dahyun nu izlemeye gitik..tam zamanin da gitmisiz dahyun nun şarki söyliyecegi zamdı....

Dahyun nun sesi ni dinleyince benim sesim onun yaninda hiç kalir....

JIMIN❄》müthis soyledin şarkiyi.

DAHYUN💦》teşekür ederim.

Dedi ve bana gülumsuyor du bu kız benim kalbimi götürücek yaaaa.neyse dahyun ve lisa suga ile yürüyorduk sonra birtane görevli yanimıza geldi....

YETKILİ》efendim şey sonuçlar 3 gun sonra açiklanacak.

DAHMIN》peki teşekur ederiz.(aynı anda)

Dedik ve ben ve dahyun eve gidiyorduk lisa ve suga kendi evlerine gitiler...

JİMIN❄》bu gün harikaydin dubu.

DAHYUN💦》teşekur ederim chmiy.

JIMİN❄》birşey değil dubu.

DAHYUN💦》keske seni şarki soylerken gorseydim.

JİMIN❄》merak etme seninle birilikte düet yapariz dubum.

DAHYUN💦》tamam.

Dedi ve elimi dahyun nun omuzuna katim ve öyle de yürüyorduk... sonunda eve vardik hemen elimdeki anahtarla kapıyi açtim...

TAEHYUNG🌲》hosgeldiniz knklar.

JİMIN❄》hos bulduk knk.

SANA🍃》aşkim kim gelmiş.

DAHMIN》aşkım mı? (Ayni anda)

SANA🍃》evet askim dedim taehyung a artık biz sevgiliyiz taehyungla.

TAEHYUNG🌲》evet.

JUNGKOOK✴》ve tzuyu ile bende sevgiliyiz.

TZUYU🔥》aynen öyle.

Dedik ve biraz daha konuştuk sonra da film izledi...birkac dakika sonrada herkas kendi odasina giti bugun herkes yorulmus galiba....






OHH ASKALSIN ANNEME YAKALANIYORDUM YAZARKEN..BUARADA BAZILARINIZ İSMIM EZEL DIYE ERKEK ZANEDİYORLAR AMA BEN KIZIM...NEYSE YENI BÖLUMÜ BİR KAC GUN SONRA ATARIM ŞIMDI DERSLERIME ODAKLANMAM GEREKIYOR SİZI SEVIYORUM MİNOŞLARIM❤❤..BİDE TIKTOK ĞU DAHA BU HAZİRAN AÇTIM TAKIPÇI SAYIM ARTI 3 TANE FANIM OLDU..NEYSE SİZI ÇOOOK SEVIYORUUM MINOSLARIM....💗💘

👇TİKTOK HESABIM👇

SANIRIM BEN TIKTOK TA EN KISA ZAMANDA TAKIPCI SAYISI OLAN KİŞİYİM HERALDE.

Neyse tekrar dan sizi seviyorum minoşlarim
Hadi byy byy

❤❤❤❤I LOVE YOU❤❤❤❤

Element Kıraliğı ve Aşkı{Bangtwice}✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin