BAEKHYUN~🌱
Taehyung ve koruyucu birbirine sarldıktan sonra koruyucu nun evine gitik..koruyu bizlere değişik bir çay yapmisti hepimiz çaydan biyudum aldik ama çayı içmedik çünku çayin tadı iğrençti...
E.KORUYUCU🀄》ne o yoksa çayı beğenmediz mi ?.
Diye sordun da hepimiz ayni anda hayır anlamın da başımızı saladık sonuçta yaşlı kalbi kırıl masın...
E.KORUYUCU🀄》beğenmenize sevvin dim ben hemen bir tane daha yapip geliyorum .
Dedi ve mutfaka giti an hepimiz evin ortasındaki kocaman ağaca ağzımızdaki çayı püskürtük sonra elerimizdeki çay fincan daki çayı da ağca döktük....sonra herkes kısik sesle konuşmaya başladı.....
TAEHYUNG🌲》hayatim da içtim en kötu çay bu olmalı.
JUNGKOOK✴》aynen knk.
JİMİN❄》ayy benim galiba miydem bulanıyor.!
DAHYUN💦》aşkım iyimisin.?
JİMIN❄》evet aşkım iyiyim.
Dedi ve dahyun nun yanağını öptü...
TZUYU🔥》hop hop uzakdur bakim knkm dan.!
JİMİN❄》sanane! benim sevgilim değil mi itedim gibi öperim bide evlenirsek sabaha kadar öperim.
SANA🍃》hoşt yavaş gel be nerden çıkti evlenmeniz ha boşu boşuna hayeler kurmayın.!
JİMİN❄》yoo biz gerçekten de evlenecez.
JUNGKOOK✴》jimin sen serhoş musun.?
JİMIN❄》 hayır.
TAEHYUNG🌲》peki niye evlenecez diyorsun ki?.
DAHYUN💦》jimin doğru söylüyor kendi adalarimıza dönünce evlenez.
JİMİN❄》evet.
JİSOO💨》peki düğün ne zaman.?
BAEKHYUN🌱》jisoo oo.!
JİSOO💨》ne.!?
BAEKHYUN🌱》kapa çeneni.!
JİSOO💨》neyani abim olduğun icin herşeyi yacağin anlamina gelmiyor.
BAEKHYUN🌱》evet geliyor.!
JİSOO💨》hayır gelmiyor.!
BAEKHYUN🌱》hayır geliyor.!
TAEHYUNG🌲》sesiz olun koruyucu duyacak.!
BAEKSOO》peki.(aynı anda)
Dedik ve koruyucu geldi elinde bir tane çaydanlik vardı oy hayır bidaha o çaya ağzimı bilene sürmem...dedim ama sürdüm ilk içtim de tadi berbatı sonra tadı güzel geldi hepsini ben içtim diğerleri içmedi.....
~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~
JİSOO~💨
Baekhyun nun bana sürekli karışmasin dan bıktım sırf abim diye sesimi çıkartmıyorum ama bana daha çok karışırsa sesimi çıkarırım baekhyun koruyucu nun yaptığı çayın hepsini içti umarım akşam yatarken altına yapar inşallah....bir kaç dakika sonra koruyucu bizlere kalıcak bir ev verdi ben tek odaya gitim biraz uyumak için.. yarin koruyucu yeni gruplara ayrilacaz şimdi öğlen uykusu vakti...
~♢~♢~♢~♢~♢~♢~♢~♢~♢~♢~♢~♢~♢~♢~♢~
WONHO~💦
Bu gün benden büyük kihyun abime ve en küçük kardeşime yani dahyun na kavuşacam ikisini de çok özledim onları tam 2 yıldır görmüyorum sadece telefon dan konuşup mesajlaşıyorduk ama bu gün kavuşacaz...şuan gemiyle element adasına gidiyoruz....nihayet element adasına vardık gemiden indimde belime biri zıplamış sarılıyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Kıraliğı ve Aşkı{Bangtwice}✔︎
Novela JuvenilEn güçlü altı tı element kıraliyeti ve altı en güçlu kraliyet valisi üc prens ve üc prenses...normal dünyayada uyum nasil yasanir öğrenmek için kendi adalarından ayrılırlar..... Kitap kapağını yapan: @myminaro🦋