🐱•11•🐱

77 13 5
                                    

(Jeongyeon ve suga özel bölüm)

JEONGYEON~❄

Dün gece jimin abimin asistanı suga yla birlikte uyuduk yanlız ikimiz de birbirimize benziyoruz oda benim gibi uykucu hmm sanırım ben suga dan biraz hoşlanıyorum çok iyi biri ve çok yakışıklı..üzerimi giyindim ve aşağıya indim de dahyun unnie kahvaltıyı hazırlıyor jimin abim de dahyun unnie nin arkasindan sımsıkı sarılmış dahyun unnie durmasını söylüyor jimin abim de inat ediyor ve daha çok sarılıyor masa nın üzerin de patlamış mısır vardı sesisiz ce patlamış mısırı tabağını elime aldim ve meldiven de oturmuş bu romantik filmi izliyorum filmin adı dahmin.. hala izliyorum bu ikisi hem çok romantik hem de çok komik şuan jimin abim dahyun unnie yi öpmek için etrafı kontrol ederken beni merdiven de oturup onları izledimi gördü....

JİMİN❄》sen ne yapıyorsun orda.!

Dedi ve güldüm tabi dahyun unnie beni görmemişti o da sandı jimin abim ona soruyor KKK~...

DAHYUN💦》Ne ne paıyorum yemek hazırlıyorum ya.

JİMİN❄》aşkım sana demiyorum şu merdiven de patlamış mısır yiyerek bizi izleyen sinsi kedi ye soruyorum.

DAHYUN💦》iyi de kediler patlamış mısır yemez ki.

JİMİN❄》evet yemezler ama jeongyeon gibi sinsi kediler yer.

DAHYUN💦》jeongyeon mu.?

Dedi ve bana baktı ve yüzü kımkırmızı oldu uwu çok şirin oldu..

JEONGYEON❄》uwu dahyun unnie utanınca çok şirin oluyorsun aynı abim gibi.

JİMİN❄》gel buraya.?

Dedi ve patlamış mısırimı alıp ikisinin yanına doğru ilerledim ilerlerken de patmamış mısır yiyordum ve ikisinin yanına geldim de hala patlamış mısır yiyordum...

JİMİN❄》sen orda ne yapıyordun.?

JEONGYEON❄》follom ozlordom.

JİMİN❄》ney ne dedin.?

JEONGYEON❄》follom ozlordom.

JİMİN❄》ayyh jeongyeon ağzınfaki ni bitir öyle konuş.

Dedi ve ağzım daki patlamış mısırı nı bitirdim.....

JİMİN❄》şimdi söyle ne yapıyordun orda.?

JEONGYEON❄》film izliyordum .

JİMİN❄》ne filmi.?

JEONGYEON❄》romantik film.

JİMİN❄》filim öylemi peki bu film in adı ne?.

JEONGYEON❄》film in adı DAHMİN.

JİMİN❄》dahmin mi peki bu flim de kim oynuyor.

JEONGYEON❄》siz.

JİMİN❄》hmm nasıl bir filmis bu.

JEONGYEON❄》hem komik hem romantik çok güzel bir film başrolde abim jimin ve ilerde yengem olacak biricik dahyun unnim.

JİMİN❄》peki jeongyeon ne gördün.

JEONGYEON❄》sen dahyun unnie sarılıyordun sonra tam dahyun unnie nin yanağını öpeceken sen beni gördün.

JİMİN❄》hmm ben bunun cesasını da verecem sana niye bizi izliyorsun.

JEONGYEON❄》ee napim izliyecek birşey yoktu bende sizi izledim.

JİMİN❄》akıl var manıtık yok ulan git televizyon izle git dışarıdaki insanları izle sen niye bizi izliyorsun.?

JEONGYEON❄》off tamam ben gidiyorum.

JİMIN❄》BYY byy.

JEONGYEON❄》haa abi bu arda suga nın telefon numarasını versene.

JİMIN❄》napacan suga nın telofon numarasinı.?

JEONGYEON❄》hiç öylesine.

JİMİN❄》sen birşey saklıyorsun.

JEONGYEON❄》yoo ne alaka .

JİMİN❄》ne saklıyorsun çabuk söyle.

JEONGYEON❄》saklıyorsam da sana söyle mem dahyun yengeme söylerim.

JİMİN❄》off tamam verecem arkandaki kalem kağıda ver yazim.

JEONGYEON❄》tamam abişko.

Dedim ve arkam daki kalem kağıdi aldım ve abime verdim o da numarayı yazmaya başladı sonra bana dogru tutu kağıdı...

JİMİN❄》al ve yürü git.

JEONGYEON❄》tamam ha bu arda yenge utanın ca çok güzel oluyorsun zaten çok güzel sin ama utanınca daha da güzel oluyorsun.

DAHYUN💦》t-teşekür ederim.

JEONGYEON❄》birşey değil.

Dedim dahyun unnie nin o papuk gibi yanaklarını çektim...

JİMİN❄》jeongyeon tamam yeter sen git sevgilimin yanaklarını kopardın hadi git sen.

JEONGYEON❄》tamam hadi byy byy.

Dedim ve koşarak ordan ayrıldım ve nehir kenarına gidip telefonla suga yı aradım......

SUGA>alo.?

Ne çabuk telefonu açtı bu hemen telefonu kapatım..napim konuşamadım heycan yaptım..neyse etrafta dolaşır ken bu sefer o beni arıyor hııı napsam cevap versem mi acaba telefonu açmadım kapatım.... birkaç saat sonra oraman da yürür ken bir çukur un için de kaldım baya bir derin çukurmuş bee bekle abimi arayım bari...telefonum telefonum çukura düşün ce kökten kapanmış açılmıyor..off burda mahsur kaldım biraz dan gökyüzü de kararacak derken bir öküz gibi bir şey üzerime düştü gözümü açtım da suga ydı...

JEONGYEON❄》S-suga.!?

SUGA🍦》jeongyeon senin burda ne işin var.?

JEONGYEON❄》ş-şey yürüyüş e çıkmıştım sonra birden bu çukur a düştüm yardım için abimi arayim dedim telefonum kapanmış.

SUGA🍦》hm tamam bekle benim telefonum dan birini arayım bizi burdan çıkarsın lar yoksa burda kurd a kuşa yem olucaz.

Dedi ve telefonu cebin den çıkardı ve rehbere girdi ve baekhyun u aramaya başladı....ama sinyal yok diye arayamadı....

SUGA🍦》sinyal yok sanırım ikimiz de bu çukurda mahsur kaldık..

dedi ben de evet anlamın da başımı saladım...birkaç saat sonra gökyüzü karar dı ve hava buz gibi soğuk oldu için ikimiz ısınmak için birbirimize sarıldık yanlız suga bana sarıldın da zaten sıcak olmuştum...bir dakika o beni mi kokluyor...

SUGA🍦》çok güzel vanilya kokuyorsun.

JEONGYEON》t-teşekür ederim.

Dedim ve bana baktın da yüzümü okşamaya başladı ve yanağımı öptü bir dakika o benim yanağımı mı öptü! ...

SUGA🍦》ben de seni seviyorum jeongyeon.

JEONGYEON❄》N-ne.!

SUGA🍦》dün akşam beni uyumuş zanediyodun ama ben seni duydum.

JEONGYEON❄》N-neyi duydun.?

SUGA🍦》dün öyle beni sevdini söyliyip druyordun saçlarım la oynuyordun hata sen yatmadan önce benim yanağımı öptün yaa işte ben de seni seviyorum.

JEONGYEON❄》A-ama ben O-onları sesiz ce söylemiş tim sen N-nasil duydun ki.

SUGA🍦》benim kulaklarım herşeyi duyar.

Dedi ve dudağıma yapıştı ilk baş ta karşılık vermedim sonra karşılık verdim yanlız dudakları şeker gibi tatlı..ve yavaşça dudaklarımız dan ayrıldık..

JEONGİ♢》seni seviyorum.(aynı anda)

Dedik ve birbirimize tekrar dan sarıldık ve ikimiz de çukur dan sıkıldımız için uyuduk.......

Element Kıraliğı ve Aşkı{Bangtwice}✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin