Birthday Gift 🎊️

324 68 34
                                    

Chapter 15

Tehara pov ;

තාත්තා අනිවාර්යයෙන් අද මහෙ engage එක ගැන කියනව කියලා මම දැනගෙන හිටියා.
තාත්තා announcement ටික දෙන්න හදනකොට මම jungkook දිහා බැලුවා. එයත් මන් දිහා බලාගෙන හිටියා.
It's Ok කියනව වගේ එයා මගේ දිහ බලාගෙන ඇහි පිල්ලම් ගැහුවා.

තාත්තා පටන් ගත්තා. Tehara's Engagement කියනකොට මගෙ හාට් එක එකසිය ගානට නෙවේ දිසිය තුන්සිය ගානට ගැහෙන්න ගත්තා.

කර කියාගන්න දෙයක් නැතුව ඉස්සරහ තිබ්බ වතුර වීදුරුව අරන් වතුර උගුරක් බිව්ව විතරයි. තාත්තා කියපු එකට වතුර ටික නහයෙන් ආවා. ඒක සතුටටටද දුකටද කියන්න මම දන්නෑ.
ඒත් එහා පැත්තේ හිටපු අම්ම මගෙ කැස්ස නවත්තන මාර උත්සාහයක් දැරුවා. 🙂

Mr. Jung - මම ඉස්සෙල්ලම කියන්නේ මගේ දුවගේ Engagement එක ගැන.
ඒ වගේම තව අවුරුදු දෙකකින් company එක එයාට භාරදෙන්න මම හිතාගෙන් ඉන්නවා.
එයා මේ අවුරුද්දෙ degree එක ගත්තම, Next year එකේම එයාට මේක ගැන ඉගෙන ගන්න දීලා, තව අවුරුදු දෙකකින් company එක භාරදෙනවා. ඒ වගේම අනිත් ඔක්කොමලගේ ළමයි ටිකට මම මේක භාරදෙනවා.

ඉතින් Next year එකේදී Tehara ගේ Engagement එක තියනවා.
Tehara Engage වෙන්නේ අපේ Business partners ලා ඒ කියන්නෙ CM company එකේ Vice president's Son Mr.Jeon Jungkook එක්ක.

🌸අම්මා මොකක්ද ඒ තාත්තා කිව්වේ. එයාට වැරදිලාවත්ද?
¥ නෑ නෑ ඒක ඇත්ත. අහගන්න ඔක්කොම.

මම ගොඩක් හිතලා ගත්ත තීරණයක් මේක.
ඉතින් මම හිතනවා මගේ දුව මේක ගැන සතුටු වෙයි කියලා.
ඉතිම් එන්න දෙන්නම stage එකට.
Jungkook මම ළගට ඇවිල්ල මට නැගිටින්න එයාගේ අත දික් කරද්දි එයාගේ මූණ තිබ්න සතුට මම දැක්කා. එයාටම බර දීලා නැගිට්ට මම එයාගේ අත වටේ අත යවලා එයා එක්කම stage එකට ගියේ සතුට දාරගන්න බැරුව ඇස් දෙකෙන් කදුළු පනින්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දි.
ඔක්කොමලා clap කරද්දි ලැජ්ජවටත් එක්ක මම එයාගේ එයාගේ මූණ දිහා බැලුවා.
අපි දෙන්න මූණට මූණ බලාගත්තා වගේ.
මම ඒත් එක්කම ආයේ බිම් බලාගත්තා.

එයාගේ birthday Gift එක විදිහට තමා මම මේ announcement එක offiially කිව්වෙ.

මම ආදර්ව්න් තාත්තා දිහා බලද්දි ව්‍යත් ඇස් දෙකේ කදුළු පුරවගෙන මම දිහා බලාගෙන හිටියා.

WHAT DO WE DO [ Completed ]Where stories live. Discover now