It's secret

379 84 61
                                    

Chapter 6

මං හිතන්නත් කලින් මගෙ කටින් Jimin කිව්වම මටත් හිතාගන්න බැරිඋනා. ඇයි මං එහෙම කිව්වෙ කියලා මං වත් දන්නෑ.
මේ ළමයනම් මැරිලා නැගිට්ටත් ඉස්සෙල්ලම හොයන්නෙ Jimin ව තමා. අනේ මන්දා. කියලා අම්ම කියද්දි මං නිකම් ලැජ්ජාවෙන් වගේ හිනා උනා. 🤭  ඒත් අපේ bussines partnersලා විදියට Jungkook nd Taehyung ව දකිද්දි මට හිතා ගන්න බැරිඋනා. මට ඕනෙ උනා තනියම එයාලා එක්ක කතා කරන්න.
අම්ම තාත්තත් එක්ක එලියට යන්න හැදුවේ, හා එහෙනම් ඔයාලා ඉන්නකෝ දැන්ම ඉදන්ම ඔයාලා එකට ඉන්න එක හොදයි කියන්  ගමන්.
ඒත් එක්කම මන් කිව්ව, මට ඕනෙ අපේ bussines partnersලත් එක්ක personal කතා කරන්න.
Jimim - Tehee ඔයාව තනියෙන් තියලා යන්න බෑ.
මං ජිමින්ට බය වෙන්න එපා කිව්වෙ මගේ එහා පැත්තේ මෙසේ උඩ තිබ්බ ෆෝන් එක අරන් එයට පෙන්නන ගමන්.
Jin - හරි කොහොමත් ඔයානේ future chairman. ඒ හින්දා ඔයා කතා කරන්නකෝ. අපි එළියට යන්නම්. මොන  හරි උනොත් කෝල් එකක් ගන්න.
Tehee - හැබැයි ඔයාලා එළියේ ඉදන් හොරෙන් අහන් හිටියොත් එව්වට හම්බෙන punishment වලටත් ලැහැස්ති වෙල ඓන්න හොදද?

J hope - මේකි යකෝ. අපි මේ දවස් තුනක් තිස්සෙ මෙයාට සිහිය එනකම් බලන් හිටියේ බැනුම් අහන්නේ. ගෙදරවත් ගියේ නෑ. සැක්. වෙලාවට මේක company එකේ hospital එක උනේ. නැත්නම් අපිට ඉන්න හිටින්න තැනක් නැතුව බිම තමා ඉන්න වෙන්නෙත්.

Tehee - හරි මන් මේ වැඩේ ඉවර කරනකම් ඉන්නකෝ හොබ්බෝ. ඊට පස්සෙ මං ඔයා එක්ක රෑ එළි වෙනකම්ම කතා කර ඉන්නම්  හරිනේ. එහෙම කියලා මං හෙන අහිංසක බැල්මක් දැම්ම. 🥺🥺

Yoongi - මේකිගේ කපටිකම්නම් මොන  කරලවත් අරින්න බෑ. හා හා
Namjoon - අපි යමු.

එයාලා ගියාම මං පිටිපස්සට හේත්තු උනේ jungkookට මගේ ළගට එන්න කියන ගමන්.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
WHAT DO WE DO [ Completed ]Where stories live. Discover now