Chapter 16
Next day school එකේදි Tehara, Jungkook එක්ක යාළු උනේ එයාව Exam එකට පාඩම් කරවන්න ඕනෙ හින්දා.
හැමදාම කට්ටි පැන පැන හිටපු Jungkook last exam එකෙන් fail වෙයිදෝ කියලා Tehara බය උනා.ඉතින් jungkook Tehara එක්ක පාඩම් කලා.
Jungkook ට අමාරු හැම දෙයක්ම Tehara ආදරෙන් කියලා දුන්නා.…………
🌸 හෙට Exam එක. ඔයා රෙඩී නේද?
🐰 හුම්.
🌸 බලමු. අපි දෙන්නම එක ක්ලාස් එකකට වැටෙයි.
🐰 එහෙම උනොත් හොදයි.
🌸 හරි දැන් ගෙදර යන්න. දැන් හවස 5ත් උනා.
🐰 ඔය කොහොමද යන්නෙ?
🌸 මට වාහනේ ඇවිල්ල ඇති.ඔයත් ඒකෙම යමු. ඔයාව ගෙ ළගින් දාන්න කියන්නම් මම.
🐰 හ්ම්. යමු. එහෙනම්.______________________________________
Exam Ended.
හම්මොහ් ඇති යාන්තම් ඒ විකාරේ ඉවරයි කියලා Yoongi කිව්වෙ ලොකු හුස්මකුත් පිට කරන ගමන්.
මම යනව නිදාගන්න කියල එයා ගියේ VIP Room එක පැත්තට.අපිටත් කරන්න වැඩක් නෑනේ කියලා Namjoon, J hope ගේ කරට අත දාද්දි J hope කිව්වා අපිත් යමු කියලා.
ඒ දෙන්නත් හැරිලා ගියේ VIP room එක පැත්තට. 🙂💔මට practice තියෙනව කියපු Jin Volleyball Coat එක පැත්තට ගියේ අපි 6 දෙනාව තනි කරලා. 🙂💔
අපිට ගමනක් යන්න තියෙනද කියපු Jimin, Savi ගෙ කරට අතදාගෙන Clz එකෙන් එළියට ගියා.
Taehyung නුත් Anaya එක්ක එළියට යද්දි ඉතුරු උනේ Teharaයි Jungkookඋයි විතරයි.
ආදරරේ තරහවේ උච්ව්හම අවස්ථාවේ හිටපු Tehara Jungkook ට ගස්සලා Clz එකෙන් එළියට ගියේ වචනයක්වත් නොකියා.
Tehara ව Follow කරපු Jungkook ට Tehara ව මග හැරුණේ එක ක්ෂනයකින්.මුළු Scl එක ඇතුළේ හැමතැනම Jungkook Tehara ව හෙව්වත් Tehara කෙලින්ම ගියේ කවුරුත් දන්නැති තැනකට නිසා Jungkook ට හොයාගන්න බැරිඋනා.
( A/N - ඒ ගෑනිටනම් මොළේ හොද නෑ. )
Scl එකේ හැමතැනම හොයල බැරිම තැන Jungkook Jiminට Call කලේ එයා කොහෙ ඇතිද කියලා Geuss කරලා අහගන්න.
📞🐣 යෙම්බුසෙයෝ.. Jungkookaaa. මොකක්ද අවුල?
📞🐰Tehara යන එන තැන් ගැන දන්නවද මට එයාව හොයාගන්න බෑනෙ.
📞🐣 ඇයි මොකද උනේ අවුලක්වට්ග් උනාද?
📞🐰 දන්නෑ. එහෙම් මුකුත් උන්නෑ.
📞🐣 මොකක්ද උනේ කියපම් හරියට.
💮 ඔයා මීට පස්සෙ මාත් එක්ක එද්දි ඕක ඕෆ් කරල දාන්න ඇයි අප්ප.
📞🐰මොකද අරකිට මල පැනලද අවුලක් නෑ උබ තියම්කෝ.
📞🐣 මගුල ඉදහම් ඔහොම.
📞🐰 කියහම්
📞🐣 ස්කෝලේ අනිත් පැත්තේ park එක වගේ side එකක් තියෙන්නෙ. එතන ලොකු ගහක් තියෙනවා. ඒ ගහ පිටිපස්සේ පොඩි බංකුවක් තියෙනව එතන ඇති බලහම්. නැත්නම් කෝල් එකක් දියම්.
📞🐰 තැම්කූ ඕයි.
YOU ARE READING
WHAT DO WE DO [ Completed ]
Ficción GeneralSHE IS STUBBORN BUT HE CAN COOL HER. 🥺 True love is rarely happy until the end.🥺💔 I wanna you forever as mine.. I want you. But This is for u'r own good... I wanna come with you. No, U can't U have very im...