3| Nefeslerimde sigara dumanları

8.1K 827 2.2K
                                    

Cage The Elephant - Too Late To Say Goodbye

Miwen sitesi, Jeon'ların Evi

Saat 23.50

Gün artık daha hevesli geçiyordu fikrince, keza saatleri, dakikaları da aynı biçimde. Ertesi güne neşeli ve keyifli uyanmak adına artık sanki bir nedeni varmış gibiydi, bu nedenle göğüs kafesi huzurla doluyordu. Birisi sorsaydı üzerindeki bu tesirin sebebini, kesinlikle şöyle derdi; Bay Kim ve onun bakınca elini ayağına dolaştıran akıl almaz çehresi.

Şimdi diz üstü bilgisayarının kısık melodili müziği odayı doldururken Bay Kim'in sabahki derslerinde kendilerine vermiş olduğu bu formu çalışma masasına koymuş, ilginç açık uçlu sorularla karşı karşıya kalmıştı Jeongguk. Aklının bir ucunda Bay Kim varken bakışları anbean sorularda geziniyor, kaşları bazıları ile çatılıyor, bazıları dudak uçlarının kıvrılmasını sağlıyorken bazı sorular ise kendisi şaşırtıyordu. İki sayfalık sorularda göz gezdirmeyi bitirip en ön sayfaya yeniden geldi ve masanın üzerinde duran tavşanlı kalemliğinden kırmızı, uçlu kalemini çıkartıp ucunu açmak için birkaç kez arkasına basıp sorulara odaklandı.

Adın ve Soyadın?

'Jeon Jeongguk' olarak cevapladı bu soruyu. Sorunun zorluğu göz yaşartacak cinstendi ona göre.

Evcil hayvanın var mı? Varsa adını ve cinsi yazmanı istiyorum.

' Var, Park Jimin, cinsi; Jeon evine geldiğinde her bulduğunu yiyen.' olarak oldukça ciddiyetsiz bir yanıt verdiğinde gülmeden edemedi Jeongguk. Bu cevabı vermese içinde kalırdı. Şaka değildi, Park Jimin sahiden de evlerine gelir, konaklar, tüm ihtiyaçlarını giderirdi. Beleşe yemek yemek onun için dünyanın en güzel şeyi falan olabilirdi. Sadece beleş olması da değil, beleş ve güzel olması gerekti. Bu gidişle ücret almaya başlayacaktı Jeongguk ondan. Bir evcil hayvanları olsa daha az masraf yaparlardı sahiden.

Ne kadar tuhafsın?

'Göreceli bir kavram, ancak kendim olduğum sürece tuhafım. Bugün beyaz isem yarın siyahım.' yazarak bu soruya oldukça ciddi bir cevap veren Jeongguk ne kadar tuhaf olduğunu az önceki soru ile bu soru arasındaki farkla belli etmişti neticesinde.

Kendini bir kelimeyle tanımla.

'Tuhaf' yazdı bu soruya yalnızca Jeongguk. Evet kendisini tanımlayan tek kelime bu olabilirdi. Tuhaftı, bunu çoğu kişi dile getirmişti bu yaşına kadar. Bundan rahatsız olduğu söylenemezdi zira böyle olmayı seviyordu. Farklı olmak, tuhaf olmak kötü olabilirdi ancak normal olmak kadar kötü değildi, böyle düşünüyordu.

Favori sözün nedir?

'Dün için değil bugün için yaşa.' Jeongguk toy bir çocuktu. Toydu lâkin asla düşünmeyi reddeden cahil topluluklarına uyan birisi değildi. Zorluklar, lanet ettiği bir takım zorluklar hayatının yarısını kaplıyor sayılırdı. Özellikle de geçmişin zorlukları omzunda bir yük olup onları çökertirken Jeongguk hep bu cümle ile ayakta kalmayı başardı. Bugün kötü bir gün müydü, o hâlde yarın mükemmel olacaktı. İşte Jeongguk'un hayat hilesi buydu, bugün kötü ne yaşadıysa yarın unutuyordu. En azından şimdilik öyle sanıyordu.

Eğer 1 milyon doların olsaydı nelere harcardın?

Güldü Jeongguk, yolda yürüyor da üniversite öğrencileri onu durdurup anket yapıyor gibi hissetti bu soruyla.
'Anneme ve bana güzel bir tatil. Acıdığım için yanımızda Jimin'i de götürürdüm sanırsam.' Kelimeleri okunaklı bir şekilde yazarken dudaklarındaki tebessüm hâlâ yerini koruyordu. Eğleniyordu nedensizce bu sorularla.

scary loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin