Bu insanlar ne yapıyorlardı, ne yaşıyorlardı böyle? Şuan içerisinde oldukları ve geçmesiyle meşhur olan zamanın farkındalar mıydı? Farklı alemlerde gibiydik. Onlar yaşıyor ben ise onlarla hem aynı zamanda bulunuyor hem de farklı bir alemden evreni gözlemliyor gibiydim. Bu hâl hakkında kendi içime dönüp biraz daha düşünmeye karar verdim. Tabii ki bir anda gelen bir duygu değildi bu, bir sorunu çözmeden kendini bastırırsan yahut sorunu ertelersen elbet bir süre sonra aynı kutupta olan mıknatısları birbirine yaklaştırdıktan sonra birbirlerini itmeleri gibi örtülmeye çalışılan bastırılmış duygular da uyguladığınız basınç ölçüsünde tepkisini göstererek karşınıza çıkardı. Ertelediğim sorular gün geçtikçe kalbimi nefessiz, sözlerimi düğümlü bırakıyordu. Kendimden kaçmak için imkânım çoktu; zihnimi düşüncelere odaklanmamak için teknolojinin sunduğu imkânlarla vaktimi harcayarak kendimden kaçabilirdim, bundan uzak durmak istediğim vakit ise kendimi yemeğe verebilirdim ezcümle bu şekilde amaçsız ve hayatı akışına bırakabilirdim lakin ben bırakmaya çalışsam da beni bırakmayan hatta kendine çağıran bir şeyler olduğunu hissediyordum. Ne olduğunu daha sezememiştim fakat düşünce olarak varlığı dahi kalbimi huzurlu etmeye yetiyordu. Kaçmayacaktım, bilemediğim ancak beni kendine çeken gücü bulma konusunda kendime söz vermiştim.
Dertliğimi açtım ve içerisine şu notu düştüm "
Tarih:Yaşamanın Anlamını Bilmeyince Hangi Günde Olduğunun Ne Önemi Var/ Ay: Olarak Eylül Gibiyim Hep Yaprak Dökerken Güneşim Her Gün Kendini Göstermeye Devam Eder/ Yıl: İnsanlık Kaybolmadan Hemen ÖnceGöbek büyüttüğümüz gibi
Büyütemedik sözlerimizi
Şiir yazmak lüzumludur
Bastırsa da modern çağ başkaldırmayı
Okumak lüzumludur
Dünü, bugünü, yarını
Yaşamak lüzumludur
Yaşatmak gibive ben de yaşamak için beni bekleyen yola çıkacağım. Kendime söz veriyorum. "
Başımı kaldırdığımda etrafımda kimse kalmamıştı yanımda durmuş kağıt uçaktan başka. Giderken kimse almadığına göre beni rahatsız etmemek için biri söylemek yerine kağıtla not bırakmış diye düşündüm:
"Yola çıkınca bulacağın bir çok şey olur. Amacına götürmese de öğrenirsin bir sır. Asıl mesele hayallerinin ve hedeflerinin uçmasına engel olmak. Yola çıkmadan sor kendine 'Bedel ödemeye hazır mısın, Huzursuz Hanım?' "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KİTABI OKUMA HUZURUN KAÇAR
Novela JuvenilAçıklama yazmadan önce açıklanması gereken çok şey var.