113. Kto częściej przyjmuje się jakikolwiek błędami?

185 9 14
                                    

Daniel Andre Tande - tak samo

Johann Andre Forfang - on

Halvor Egner Granerud - tak samo

Karl Geiger - on

Domen Prevc - on

Jakub Wolny - ty

Andreas Wellinger - tak samo

Dawid Kubacki - ty

Markus Eisenbichler - on

Kamil Stoch - on
------------------------------
Miało być inaczej a wyszło jak zwykle. Doszło do mnie dzisiaj, że równo z końcem sezonu mija 3 miesiące od wydania przedstawień postaci w preferencjach (gdzie właśnie jesteście) i w "I'll be thinking about you worldwide". Za te trzy miesiące chcę Wam bardzo podziękować za wszystkie słowa i porady które do mnie kierowaliście. Miałam się dzisiaj cieszyć, jednak wyszło jak zwykle. Czuję w sercu ogromną pustkę ze względu na koniec sezonu. Chyba jeszcze nigdy nie czułam się z nimi tak "związana". Więc mam do Was pytanie, czy chcecie żebym zawiesiła książki o tematyce skoków i kontynuowała ich pisanie w następnym sezonie czy dalej mam pisać?  Koniecznie piszcie w komentarzach. Ostatnio moja wena mnie zawodzi, więc możecie mi podrzucać proponuję preferencji za co będę ogromnie wdzięczna. Z mojej strony na dzisiaj to tyle, możecie pisać czy będziecie tęsknić za skokami. Do zobaczenia w sekcji komentarzy i jutro w kolejnym rozdziale. Miłego (jeszcze) wieczoru.

Volley_fan

Skoki Narciarskie ● PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz