𝕊𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟 𝟛

4.3K 232 466
                                    

TW ⚠️ : MAJOR HOMOPHOBİA & F-WORD

Alarm sabahın altısında çaldığında şiddetli bir baş ağrısıyla gözlerimi araladım.

Bugünün pazartesi olduğunu hatırlayınca saçlarımı koparıcak güçlükte çekip kafama vurmaya başladım.Çünkü hem akşamdan kalmaydım,hem de yarım saatten az uyuduğuma emindim.Üstelik dün okuldan birileriyle kavga etmiştim.Hiç bir şey kafamda net değildi.Ama alnıma ve bacağıma özenle sarılmış tentürdiyotlu sargı bezleri bazı şeyleri hatırlamama sebep oluyordu.

Üstümdeki hoodie değişmişti.Onun yerine bana ait olmayan ve bol gelen bir sweati giyiyordum.Yatakta hafifçe doğrulduğumda sandalyede kolununun üstüne yaslanarak uyuyan Hürkan'ı gördüm.

Açıkcası nasıl saçmalıklar yaptığımı bilmek dahi istemiyordum.Tek umduğum başını belaya sokmamış olmaktı.Onu uyandırmadan çekip gitmek istedim ama okulun nerede olduğunu bile bilmiyordum.En iyisi duş almaktı.

Soğuk suyun başımdan aşağıya akmasıyla biraz da olsun ayılmıştım.Sargılarımı çıkardığım için yaralarım daha fazla canımı yakmaya başlamıştı.Okula geç kalmamak için hızlıca çıktım.

Döndüğümde Hürkan hala uyuyordu.Rahatsız etmemek için giyicek bir şeyler alıp onun odasına geçtim.Saçlarımı kurularken kapı kırılmamasına şaşırdığım şekilde açılmıştı.

Gelen Fatih abiydi.Saydırmaya başladığı küfürleri beni görünce günaydına  dönüşmüştü.Saçlarım alnımı kapattığından yaralandığımı fark etmemişti.Hürkan'ın nerede olduğunu,benim burada ne yaptığımı sordu.

Söyleyecek bir yalan ararken duşun sesini duydum.Şans benden yanaydı.
+"Hürkan duşa girdi.Ben de kurutma makinesini almak için buradaydım."
-"Daha uyanmadı zannetmiştim.Çok fazla devamsızlık yapıyor da,geç kalmamalı.Kahvaltı hazır.İşiniz bittiğinde birlikte inersiniz."

Başımı onaylar anlamda sallayıp gülümsedim.Odadan çıktığında tekrar saçlarımı kurulamaya dönmüştüm.Çantamı almak için kendi odama doğru yöneldiğimde duş sesi kesilmişti.Adımlarımı hızlandırdım ve kapıyı ardımdan kilitledim.Hala ona söyleyecek hiç bir şeyim yoktu.Aynı evin içinde en fazla ne kadar kaçabilirdim ki?

Ben telefonumla ilgilenirken Hürkan'ın da giyindiğini tahmin ediyordum.Kapı bir kaç kez açılmaya çalışıldı ama işe yaramayınca karşıdaki vurmaya başladı.

-"Erkan?Her şey yolunda mı?Uyanık olduğunu biliyorum.Sence de biraz konuşmamız gerekmiyor mu?Lütfen aç kapıyı."

Yerimden kalkıp sese doğru yaklaştım.Kafamı kapıya yasladığımda kelimelerindeki endişeyi rahatlıkla duyabiliyordum.

Başka seçeneğim yoktu,kapıyı açtım.İçeriye girer girmez eliyle saçlarımı kaldırdı.Parmaklarını hafifçe yaranın üzerinden geçiriyordu,ben acıyla inleyene kadar.

-"Özür dilerim.Tamamen benim suçumdu.
+Hayır tabiki değildi Hürkan.Bu kadar fazla içmemeliydim.Bana neler olduğunu anlatabilir misin?"
-"Sadece hafif şeyler içiyorduk.Sonra sen tahminimden de hızlı sarhoş oldun.Çok tatlı gözüküyordun ve çocuklar gibi dans ediyordun.Tanımadığın insanlara garip bir şeyler anlatıp gülümsüyordun.Fazla içmiştin,ben de elindeki şişeyi almaya çalıştım.Sonra ikimizi de sırılsıklam ettin.Biz gülüşmeye başlayınca etraftakiler deliymişiz gibi bize bakıyordu."

Utançla bakışlarımı kaçırdım,Hürkan ise aklına gelen anılarla kahkaha atmaya başlamıştı.

-"Bana ıslanınca çok yakışıklı gözüktüğümü,dans etmemiz gerektiğini söyledin.Mutlu gözüküyordun,ben de seni kırmak istemedim.Yavaş bir şarkı çalıyordu ve biz de dans ediyorduk.Sen başını göğsüme yaslamıştın,benim de gözlerim kapalıydı.Bu yüzden ikimiz de bize yaklaştıklarını fark etmemiştik."
+"Kim bize yaklaştı ki?"
-"Okuldan kavgalı olduğum bir grup.İkimizi güçlükle ayırdılar.Sonra bana 'Ne oldu şimdi de ibne mi olmaya karar verdin?Harbi iğrençsin lan.Bu kadar yoklukta mıydın?O kadar parayla bir orospu bile kiralayamadın mı?'gibi şeyler söylemeye başladılar.Arkadaşlarım yanımda değildi.Çok da kalabalıklardı.Bir kaç tanesiyle kavga ederken sana vurduklarını fark ettim.Senin yanına gelmeye çalıştığımda ikisi arkamdan beni tuttu.Sonra seni düşürdükleri yerden kaldırdılar.'Hadi ama Hürkan,bırak da sevgilinle biraz biz oynayalım.'demeleriyle belki biraz sinirlenmiş olabilirim.Sonrasını çok hatırlamıyorum.Bir şekilde çıktık işte.Eve geldiğimizde yaralarına baktım biraz.Üstündeki fazla kirlendiği için kendimkilerden birini verdim.Odama gidecektim ama kolumdan tutup kalmamı istedin.Sen uyuyana kadar oturmayı düşünüyordum da uyuyakalmışım."

Step Brother || PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin