𝕊𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟 𝟙𝟙

2.9K 194 267
                                    

-"Daha sakin şeyler derken?"
+"Yemek yapabiliriz belki."

Yerde sürüklenen topu eline alıp diğerlerinin yanına koydu.Fikrim hoşuna gitmiş gibiydi,kafasını sallayarak telefonunu açtı.Aradığı kişi bir kaç çalıştan sonra cevap verdi.

-"Emre bize gelsenize bu gece.Babamlar tüm hafta evde yok.Bir süredir gitmiyoruz,tekrar havuza gireriz hem.Mert'e söylersin Kaan'ı da çağırır."

Karşıdan onay geldiğinde gülümseyerek bana baktı.Telefonu kapatıp sahanın çıkışına doğru yürümeye başladı.

-"Hadi gidip misafirlere yemek yapalım!"

Sırıtmamaya çalışıp kafamı salladım.Sahadan eve kadar yarışıyormuşçasına koştuk.Hürkan mutfağa girince buzdolabından aldığı bir kaç yiyeceği tezgahın üstüne koydu.Çıkardıklarını birlikte yıkadık.Yağları ve baharatları önüne aldı.Tencereye koyduğu tereyağını ve sıvı yağı karıştırmaya başladı.Ben de onu izliyordum.Konsantre olduğunda çok hevesli gözüküyordu.

Kesmemi söylediği soğanları tereyağı eridiğinde tencereye ekledi.Buzluktan çıkardığı doğranmış eti de içine koydu.Üstüne baharatları döküp kapağını kapattı ve ara sıra karıştırdığımızda hazır olacağını söyledi.

Biz sofrayı hazırlarken kapı çaldı.O bakmaya gidince ben de kalan şeyleri yerleştirdim.Et pişmişti,tabaklara dağıtıyordum.O sırada Hürkan'ın çağırdığı arkadaşları mutfağa doğru girdiler.Kaan beni görünce gülümsedi.

+"Erkan'la yeni tanışmanız çok üzücü."
-"Sorun değil Hürkan her gün ondan bahsediyor zaten."

Diğerleri sofraya geçerken elini bana doğru uzattı.

-"Mert ben.Şu daha biz oturmadan tabağı bitiren de Emre.Gören de aç kalıyor sanacak."

Ağzı dolu çocuk bana doğru döndü ve gülümsedi.Uzattığı elini tuttuktan sonra boş kalan yerlerden birine oturdu.

Saat 3'ü geçmişti.Yine de hepsi çok enerjikti,genellikle takip edemediğim konular hakkında şakalar yapıyorlardı.

+"Erkan kolejin yanındaki dalma havuzunu hiç fark ettin mi?Arabayla hep önünden geçiyoruz."

Hürkan merakla yüzüme baktı.Cevap vermeden önce düşündüm,hiç görmemiştim.Zaten bu saatte açık olmasının da imkanı yoktu.

-"Hayır.Neden ki?"
+"Birazdan oraya gideceğiz de."
-"Nasıl ya?Bu saatte kapalıdır ama."
+"Zaten o yüzden gideceğiz."

Anlam veremediğim bir şekilde masadaki herkes için normal duran bu fikir,aslında hoşuma gitmişti.Sonuçta hiç görmemiştim,eğlenceli olabilirdi.

Yemekler bittiğinde bir şey alacağını söyleyip üst kata çıktığı için biz de bahçede Hürkan'ı bekliyorduk.Diğerleri çok heyecanlıydı,onların aksine ben ne almaya gittiğini bilmiyordum.

Elinde bir kumanda ile geri döndü.Emre konuşmasına fırsat vermeden kumandayı elinden alıp dışarı çıktı.Diğerleri onu takip etse de ben hareketsizce duruyordum.Hürkan duraksadığımı görünce gülümseyerek kolumu tuttu,diğerlerine yetişmek için hala vaktimiz vardı.Önümüzdekilerden hızlı bir şekilde koşmaya başladı,kolumu bırakmadığı için refleks olarak ona ayak uyduruyordum.

Sonunda yetişip yavaşladığımızda Emre,elindeki kumanda ile büyük bir deponun otomatik kepenkleri yarıya kadar araladı.Işık yanmadığından içeridekileri göremiyordum,ama onlar aradıklarının yerlerini biliyorlardı.Emre'deki anahtarla bisikletlerin kilitlerini açıp 5 tanesini sürükleyerek deponun dışına çıkardılar.

-"Bu bisikletler kimin?"
+"Bizim,depoyu ortak kullanıyoruz.Daha fazlası da var ama bunlar şimdilik bize yeter."

Bahsettikleri havuz kolejin yakınında olduğundan yürümek yorucu olurdu.Bisiklet iyi bir fikirdi,hızlı sürebilirdim.Bana uzattıklarına heyecanla bindim.Okulun gerimizde kaldığını bildiğimden pedalı çevirdim,lastikleri iyi şişirilmişti.Ben sürmeye başlayınca diğerleri de arkamdan gelmişti,yolları tamamen bilmediğimden birinin önüme geçmesini kolaylaştırmak için yavaşladım.

Hürkan beni kısa bir sürede solladı.Daha iyi olduğunu kanıtlamak için arada tek elini bırakıyor,arkasına bakarak alaycı bir şekilde gülümsüyordu.Tekrar hızlansam da yetişemiyordum.En sonunda Mert öne geçmişti,frene bastığında arkasındaki herkes de onunla birlikte durmuştu.

Kaan,önünde durduğumuz tek katlı kapalı binanın duvarlarına tek tek fenerini tuttu.Bulduğu camı zorlanmadan açınca binaya girip kapıyı bizim için açtı.

Derin havuzun yüzeyindeki ışıklar etrafı aydınlatıyordu.İçeride soyunma odaları,duş kabinleri,şezlonglar ve katlanmış havlular vardı.Hürkan telefonuyla konuşurken diğerleri hiç beklemeden havuza atlamışlardı.Evet.Kıyafetleriyle.

-"Üstünüzdekileri neden çıkarmadınız?Çıkınca ne giyeceksiniz,hiç bir şey getirmedik ki."
+"Sen istiyorsan çıkarabilirsin Erkan,bizim için sorun yok."

Dalga geçseler de ayakkabılarımı çıkardım.Su soğuk olmalıydı,ceketimi bisikletin kolundan tekrar aldım.Telefonumu ve saatimi yanıma koyup şezlongların birine uzandım,girmeden önce Hürkan'ı bekliyordum.

Çok geçmeden aramayı kapattı.Yanıma gelince neden girmediğimi sordu,aynı anda üstündeki eşyaları çıkarıyordu.Cevap vermedim,o da birlikte atlamayı teklif etti.

-"3 metreden derindir burası.Kolayca dalabiliriz."

Güzel fikirdi,yerimden doğruldum.Mert geriye doğru saydı,Hürkan'a güvenerek havuza daldım.Gerçekten de fazla derindi.Soğuk su tüm vücuduma işliyor,titrememe sebep oluyordu.

Herkesten önce çıktım,benim için fazla serindi.İyi vakit geçirmiştik ama yorulmuştum.Gün doğumu yaklaşınca diğerleri de havuzdan çıktı.Bulduğumuz havlularla olabildiğince kurulandılar,içeriden kapıyı açtığı için anahtarlar hala Kaan'daydı.Dışarı çıktığımızda pencereden tekrar içeriye girip anahtarları aldığı yere bıraktı.

Bisikletleri depoya tekrar koyduk.Emre kumandayı Hürkan'a geri verdi.Eve geçmeden orada ayrıldık,gün doğmaya başlamıştı.Gözlerimi ovuşturdum,uykuya ihtiyacım vardı.Bahçeye vardığımızda Hürkan çimlere doğru yavaşça oturdu.Yorgunlukla kendimi yanına bıraktım.Kızıl güneş buradan büyüleyici gözüküyordu.

Esnemeyi kesip gözlerimi kapattım,başımı omzuna doğru yasladığımda rahatça nefes verdim.Bu anın bozulmasını istemiyordum,fazla huzurluydu.Çimleri koparıp elleriyle tek tek ayırıyordu.Kafasını ani bir hareketle kaldırdığında yüzüne vuran güneş ışığıyla gözlerini istemsizce kıstı.Dizlerini kendisine doğru çekti,düşüncelerini toparlamaya çalışıyor gibiydi.

+"Seni hak edecek ne yaptım ben,nasıl bu kadar şanslıyım?"

****

EVET MENTOR VE SANİYE ŞİMDİ GİRİYOR HİKAYEYE🥰🥰
yanlışım varsa söyleyin lütfwn okuduğunuz için teşekkürler💘

Step Brother || PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin