Г. Т. Т
Докато си седях на дивана и гледах телевизия входната врата се отвори и от там влезе мама с момче?(МТ - Майката на Тае)
МТ: Здравей миличък, виж кой ти водя, вече ще имаш другарче за да не ти е скучно - каза с усмивкаОгледах момчето и забелязах, че има уши, бели уши, което значи че е хибрид. Ушите ми напомнят на заек, което значи, че е заешки хибрид. Колко яко само.
(Т - Техьонг)
Т: Здравей - станах от дивана и застанах до момчето с усмивка на лице?: Здравей
Т: Как се казваш? Ти си зайче хибрид нали? Може ли да се превръщаш в зайче? А на колко си? А мога ли да ти пипна ушичките?
МТ: По - полека мили, питай го един по един въпросите - засмя се мама
Т: Как се казваш?
(К - Джънгкук)
К: О, ами ДжънгкукТ: Имаш хубаво име. На колко си?
К: На 18
Т: Мамо от къде го взе - полюбопитствах аз
МТ: От дом за деца, навършил 18 скоро, щели да го изгонят на улицата, затова го взех и сега е твой, ти ще се грижиш за него.
Т: Мамо благодаря - усмихнах се широко и прегърнах майка си. - Нали си зайче хибрид? - попитах като се обърнах към него
К: Да
Т: Можеш ли да се превръщаш в зайче?
Знам като някое малко дете съм, което тъкмо е видяло близалка, но просто много харесвам малките животинки.
К: Да, мога
Т: Може лии? - помолих го като го гледах с кучешки очички, а мама се засмя.
Куки се превърна в зайче и аз веднага го взех и почнах да милвам.
Т: Много си мекичък - целунах го по главата.
Оставих зайчето на дивана и то се превърна в човек.
Т: Значи вече е мой - обърнах се към мама с голяма усмивка на лице.
МТ: Да мили - погали ме по главата - Аз ще отида да направя обяд
Т: Добре
Гледах Куки с голяма усмивка, може да ме вземе за някой психопат, но просто е прекалено сладък.
Т: Искаш ли, докато мама направи обяда да се качиш и да се изкъпеш. Ще ти дам от мойте дрехи
К: Еми, добре
Страх ли го е или е срамежлив. Което и да е ще свикне, ще го предразположа.
Аз станах от дивана и той след мен. Тръгнах нагоре и той след мен, Мале като някое кученце, иска ми се да изпищя. Показах банята на Куки и му казах, че ще му закача нова хавлия след малко на закачалката, а той кимна.
Изкарах нова хавлия и влязоха в банята, от която вече се чуваше течащата вода. Закачих хавлията и излязох, като го изчаках от вън.
430 думи
YOU ARE READING
Always together | Vkook
FanfictionМайката на Техьонг решава да му вземе приятел, за да не му е скучно сам. Така Тае се сдобива с Кук, който е заек хибрид. Той се държи лошо със 'стопанина си'. Четете и разберете ♡︎ Начало♡︎:29.03.2021г. Край♥︎:15.06.2021г.