~Teoria 6~

412 29 53
                                    

No i teraz chyba najdłuższa teoria. Dotyczy ona 5 tomu Smoczej Straży.

Chodzi o to, że od jakiegoś czasu krążą plotki, że akcja 5 tomu Smoczej Straży będzie dziać się w Polsce. Podobno ma być też w to zamieszana legenda o Smoku Wawelskim. No i ta teoria ma parę, że tak powiem, etapów powstawania. Pierwotna wersja bardzo różni się od tej, która jest tą ostatnią. No a zanim zaczniemy, to dam wam tutaj link do teorii z SQ, gdzie jest właśnie omawiana ta teoria. Jest to w trochę innym stylu niż tu, ale przynajmniej można się pośmiać xd:

https://samequizy.pl/kolko-teorii-smoczostrazowych/

No to jak już dałam linka, to możemy przejść do teorii. Jej autorką jest Raya aka SiostraRonodina, a sama teoria mówi o tym, że duch szewczyka (tego z legendy o Smoku Wawelskim) strzeże jakiegoś artefaktu do walki ze smokami, na przykład czaszki Abraxasa. Później ja tę teorię zmodyfikowałam w ten sposób, że tego artefaktu nie musiał strzec duch szewczyka, tylko on sam (w sensie żywy, nie martwy xd).

Kolejna wersja została wymyślona przez Ederina. Mówi ona, że szewczyk chroni tej czaszki Abraxasa, a Smok Wawelski jest jego smokiem i razem zabiją Celebranta. Trochu wątpię, aby ta teoria się spełniła, bo:

1. Znając życie, Celebranta zabije Kendra posługując się jakąś rzeczą zdobytą przez Setha.

2. Legenda mówi, że szewczyk zabił Smoka Wawelskiego, więc oni chyba nie byliby w stanie współpracować.

Oczywiście to tylko moje opinie, nie musicie się z nimi zgadzać (i nie musi tak być naprawdę).

No i jest jeszcze wersja tej teorii według Ronodina (zajrzyjcie do linku, który dałam, a zrozumiecie xd). No więc według niego Szewczyk nie będzie niczego bronił, bo razem ze Smokiem Wawelskim będą martwi i będą jakimiś artefaktami. Ta teoria jest nawet możliwa. Równie dobrze Smok Wawelski mógłby być Abraxasem. A szewczyk to mogłaby być po prostu jego ludzka postać. To by znaczyło, że to jest jedna i ta sama postać. I tak, wymyśliłam to w tej chwili, jak to piszę xd. Dwudziesta druga to bardzo fascynująca godzina xd.

So, jest jeszcze teoria Setha. Według niego szewczyk zmarł mało chwalebnie na chorobę wywołaną nadmiarów lodów waniliowych. I ta teoria w ogóle nie ma sensu, ale jest fajna, więc tu wylądowała xd.

Jest jeszcze teoria, także autorstwa Rayi, że w Polsce jest smoczy azyl i w tym smoczym azylu szewczyk jest właśnie zabójcą smoków. I to jest nawet prawdopodobne. Przecież według legendy zabił Smoka Wawelskiego. Co z tego, że posłużył się sprytem. Ważne, że zabił.

No i tak. Kolejna teoria jest w większości związana z legendą o Smoku Wawelskim. Było tam o tym, że pod Wawelem żył sobie smok i zjadał owce (albo ludzi, nie pamiętam xd), więc król powiedział, że ten kto zabije smoka, dostanie rękę jego córki. No i jak byłam duuużo młodsza, to myślałam, że ten król naprawdę odciął rękę swojej córce i oddał ją szewczykowi xd. No i teoria mówi, że szewczyk naprawdę dostałby tę rękę królewny od króla i ta ręka byłaby jakimś artefaktem. So, to by było dziwne, ale kto wie. Wszystko jest możliwe xd.

No i teraz jeszcze jest teoria odnośnie króla, tym razem mojego autorstwa. Co jeśli ten król należał do Świetnego Ludu? Niby Świetny Lud jest neutralny, ale przecież ten król mógłby żyć w czasach, gdy jeszcze nie był neutralny. No i co jeśli tym królem był Lord Dalgorel? Tsa, kolejna teoria wymyślona podczas pisania tego xd.

I jakby to chyba wszystkie teorie odnośnie tej legendy. Ale nie jestem pewna. Jeśli o czymś zapomniałam, to pewnie wspomnę o tym w kolejnych częściach.

Ogólnie, to strasznie długa ta część wyszła. Ponad 600 słów xd.

So, do kolejnej części.

~Annie

Baśnioborsko-Smoczostrażowe teorieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz