Pohled Lily
Protočila jsem oči ,,Fajn jdu na nákup" oznámila jsem mu a šla se zase převlíknout ,,Okey a vezmeš i Dodgera" ,,Zapomeň dneska jsi s ním ty já jdu jenom na nákup" sladce jsem se usmála a odešla z baráku. Cestou jsem si dala sluchátka do uší. U obchodu jsem si vzala košík a šla do vnitř, bylo tady dost lidí a když jste sestra herce tak je zábava jít někam ven ale dneska jsem měla štěstí že si mě nikdo moc nevšímal. S košíkem jsem šla do oddělení brambůrek kde jsem vzala různé příchutě a šla do oddělení alkoholu kde jsem vzala pár piv no pár aspoň jednu basu, ještě jsem se vrátila pro granule aby měl Dodger co jíst. Měla jsem už všechno tak jsem se vydala k pokladně kde jsem všechno dala na pokladní pás ,,Dobrý den" pozdravila jsem pokladní ,,Dobrý den" řekla na zpátek a začala mi markovat nákup. Zaplatila jsem cenu kterou mi řekla a šla domů ,,Jsem doma!" zařvala jsem a čekala odpověď ale ta nepřišla takže Chris byl se psem, šla jsem se převlékout a začala vytahovat z tašek nákup ,,Jsem tady!" zavolal od dveří Chris ,,Čau!" zavolala jsem na zpátek, najednou mi pod nohami proběhl pes ,,No čau, nezlobil tě doufám" usmála jsem se když mi Dodger skočil do náruče a schodil mě na zem ,,Jako malá" zasmál se Chris ,,Víš co naser si a radši jdi připravit jídlo já si jdu hrát" vzala si Dodgera do rukou a odešla z kuchyně.
Okolo 7 hodiny někdo zazvonil na dveře ,,Jdu tam" řekla jsem bráchovi a šla ke dveřím spolu s Dodgerem. Otevřela jsem dveře a tam stál Seb ,,Ahoj Sebe už čekáme" zasmála jsem se ,,Ahoj Lily" usmál se, a vešel dovnitř a rovnou za Chrisem. Já místo abych šla za nimi do obýváku šla jsem do kuchyně abych vzala pití a jídlo ,,Už se to nese" zasmála jsem se, položila na stůl a skočila na gauč na Chrise ,,No ty vole slez že mě" ,,A co když nechci" zasmála jsem se a on protočila oči a začal mě lehtat. Já se začala hrozně smát a Seb na nás koukál a smál se ,,Stop fajn jdu z tebe dolů" zvedla jsem se a sedla si vedle. Celou domů jsme se bavili a hráli hry, byla zábava ,,Nachvili si odskočím" řekla jsem a odešla do pokoje pro polštáře ,,Fajn jsem zpátky" hodila jsem po nich polštáře, koukali na mě jak na blázna než jsem je začala s polštářem bouchat. Pomalu začínala malá polštářová bitva ale najednou někdo zazvonil ,,Ty jsi někoho ještě pozval?" zeptala jsem se bráchy zakroutil hlavou v nesouhlasu. Vztala jsem a šla ke dveřím kde tam čekala Scarlett ,,Nejlepší kámoška je zpět" zasmála se ,, Scarlett" objala jsem ji ,,Pojď dál je tady i Seb" pozvala jsem ji dál. Scarlett je pro mě jako sestra ,,Jedná ztracená sestra je zpátky!" zavolala jsem přes celý obývák a Chris se Sebem na mě koukali jak na blázna, nad tím jsem protočila oči ,, Scarlett Johansson v čele své kráse pánové" řekla jsem znovu a Scarlett vešla do obýváku. Chris vztal stejně jako Seb a oba ji objali, toho já využila a začala do nich útočit polštáři. Díky tomu už začala polštářová bitva. Po hodině jsme leželi už na zemi a bavili se o kravinách, do hodiny jsme všichni usnuli na zemi až do rána.
Ráno jsem vztala jako první, potichu jsem šla do kuchyně abych je nevzbudila. V kuchyni jsem si udělala kafe a udělala snídani ,, Dobré ráno" otočila jsem se za hlasem ,, Dobré ráno" usmála jsem se na Seba ,,Kafe a snídani?" ,,Dám si rád" usmál se a já mu podala talíř s hrnek kafe ,,Zachvili jsou tady i ty dva, vždycky spí nejdýl a ani se nedivím ty dva jsou jako dvojčata" zasmála jsem se ,,Takže Scarlett je něco jako vaše nevlastní sestra?" ,,Vlastně jo" usmála jsem se a sedla si na židli. Asi po půl hodině přišli ti dva ,,No dobré ráno ospalci" zasmála jsem se a dala před ně hrnek s kafem a talíř se snídaní ,,No já si myslím že vy se musíte rozkoukat ještě a já to jdu uklidit, máme štěstí že nemáme dneska natáčení" usmála jsem se ,,Chceš pomoc?" zeptal se Seb ,,Asi jo prosím" usmála jsem se a odešla do obýváku.
Pohled Chrise
Když ti dva odešli koukl jsem se na Scarlett ,,Všimla sis taky jak na moji sestru kouká Seb?" ,,Všimla a slušelo by jim to spolu" usmala se na mě ,,Jo slušelo, to máš pravdu ale nechal bych to na nich jak se to mezi nimi vyvine" odpověděl jsem ,,Jo taky bych to nechala mezi nimi" vydechla a napila se kafe ,,Tak pojď musíme ti půjčit oblečení na převlečení. Lilo půjčím Scarlett nějaký tvoje oblečení!" zavolal jsem na Lily ,, Dobře!" zakřičela nazpátek. V jejím pokoji jsem šel ke skříni kterou jsem otevřel, koukal jsem do toho minimálně pět minut dokud mě os ty skříně nevyhodila Scarlett. Vyndala si nějaký oblečení a já odešel z pokoje.
Pohled Lily
Doufám že Chris nevybírá oblečení Scarlett. Musela jsem se zasmát ,,Čemu se směješ?" zeptal se Seb jsem na něj úplně zapomněla že mi pomáhá uklidit obývák ,,Jenom doufám že brácha nevybírá oblečení" ,,Má špatný vkus?" ,,Pro ženy občas" pokrčila jsem ramena ,,Tak jsme tady" usmála se Scarlett ,,Jo tak Chris oblečení nevybíral" zasmála jsem se ,,Hej proč bych neměl nic vybírat" ,,Nevybíral ale stál u toho pět minut" zasmála se a já s ní ,,Mno tak uklízeno už je takže co budeme dělat?" ,,Navrhuji nějaký film" ,,Souhlasím se Scarlett" řekl Seb ,,Tak bude film" zasmál se Chris. Byla jsem ráda že se nehádá o výběr filmu.
Odpoledne Scarlett a Sebastian odjeli domů tak jsem se rozhodla že si půjdu zaběhat. Šla jsem se do pokoje převlíknout do sportovního oblečení. Šla jsem po schodech dolů ,,Jdu si zaběhat beru sebou i Dodgera" oznámila jsem Chrisovi který koukal do telefonu ,,Okey" odpověděl a já vyšla z baráku.
ČTEŠ
Setkání na place (Sebastian Stan ff)
Teen FictionCo kdyby měl Chris Evans sestru která by se jmenovala Lily.