Pohled Lily
Ráno jsem se probudila na budík, bohužel musím jít na plac znova protože se holky rozhodly, že si vezmou volno fakt super tohle oni si něco dohodnout a mně nic neřeknout. Oblečená jsem šla dolů si vzít snídani do ruky a běžela do auta kde už čekal Chris ,,Dobré ráno" usmál se ,,Dobré" odpověděla jsem mu s plnou pusou ,,Dneska si nějak připravená" ,,To víš když dneska budu sama v maskérně takže si to potřebuju připravit" odpověděla jsem. Při cestě panovalo ticho což mi nevadilo aspoň jsem mohla přemýšlet.
Dojeli jsme na místo natáčení a já hned vystoupila z auta a utíkala do maskérny vše připravit. Nemám ráda být ve stresu a spěchu zároveň. Vždy něco pokazím, když pospíchám, ale tentokrát jsem nic nepokazila a stihla vše co jsem chtěla teď už jenom počkat na začátek natáčení. Celé natáčení jsem byla ve spěchu ale všechno šlo, jak mělo za co jsem ráda už nikdy nechci pracovat sama. Okolo šesté hodiny večer jsme konečně jeli domů. Přijeli jsme domů a já běžela hned do sprchy, protože za ani ne půlhodiny mě má vyzvednout Seb. Po půlhodině jsem hotová vyšla před barák kde už čekal Seb ,,Ahoj" usmála jsem se ,,Ahoj" usmál se a políbil mě.
Pohled Seba
Když jsme nasedli do auta jeli jsme na louku kde už byla připravené deka s jídlem ,,Tak jsme tady" usmál jsem se a otevřel dveře Lily ,,Páni je to nádherné" musel jsem se usmát ,,Jsem rád že se ti to líbí" Lily se jenom otočila a políbila mě. Sedli jsme si na deku. Smáli jsme a povídali si o všem možném na konec jsme si lehli na deku a koukali na oblohu a povídali si o všem možném.
Leželi jsme tam asi dvě hodiny dokud nebyl čas jet domů ,,Dnešek jsem si užila" ,,Já taky" usmál jsem se na Lily. Společně jsme nasednuli do auta a jeli domů. Jakmile jsme dojeli před Lily barák ,,Děkuju za dnešek" usmála se ,,To já děkuju" zasmál jsem se a otevřel dveře od auta aby mohla vylézt rozloučili jsme se a já jel domů.
ČTEŠ
Setkání na place (Sebastian Stan ff)
Genç KurguCo kdyby měl Chris Evans sestru která by se jmenovala Lily.