Pohled Lily
Budík můj úhlavní nepřítel, zvonil mi už dvě minuty u ucha ale stále jsem ho nechtěla vypnout. Nakonec jsem se teda rozhodla ho vypnout ale místo toho abych vylezla z postele jsem se otočila na druhý bok a zavřela znova oči. Nechtělo se mi vůbec vstávat, ležela jsem se zavřenými oči dokud mi někdo nezačal ťukat na dveře ,,Lily jsi vzhůru?" uslyšela jsem Chrisův hlas, neodpovídala jsem. Za ani ne tři minuty se otevřeli dveře ,,Vážně ještě ležíš v posteli?" ,,Ne?" no co trochu zábavy po ránu neuškodí ,,Neser ať si za patnáct minut dole oblečená" odešel. Patnáct minut? Když mi to došlo tak jsem vylétla z postele a běžela hned ke skříni, vyházela z ní oblečení které se k sobě hodí. Hodila jsem ho na postel a běžela do koupelny si vyčistit zuby takže to znamená že snídat budu až v práci nevadí. Z koupelny jsem běžela zpátky do pokoje kde jsem se převlékla do oblečení. Rychle jsem se učesala a běžela dolů ,,Připravená můžeme jet" řekla jsem ,,Nádhera" řekl Chris a šel k hlavním dveřím a já se Scarlett hned za ním.
Cesta byla dneska ne moc záživná nebo o tom nevím protože jsem během chvíle usnula, jo jít spát pozdě nebyl dobrý nápad. Vzbudila jsem se když auto zastavilo a já vystoupila ven, rozhlížela se po placu abych věděla kde teď budeme ,,Jdeš?" ,,Jo už jdu" odpověděla jsem ,,Nevíte kde najdu Joela? Potřebovala bych vědět co má v plánu natáčet kvůli maskám a tak" zeptala jsem se někoho ze štábu ,,Je támhle u kamer a něco řeší" odpověděl mi ,,děkuji moc" usmála jsem se a šla za ním ,,Dobrý den Joeli" usmívala jsem se ,,Dobrý den Lily" ,,Chtěla bych se zeptat ohledně masek co se bude dělat a podobně" ,,Nejspíš nic nového jenom akorát to přidáme s vodou" ,,Dobře děkuji" s úsměvem jsem odešla do maskérny kde jsem byla sama, že by drbny nepřijeli? No byla jsem ráda protože nemusím furt poslouchat jak mluví o Sebovi. Z přemýšlení mě vytrhl Seb ,,Ahoj" usmíval se ,,Ahoj" usmála jsem se na něho. Jsem ráda že tu se mnou je aspoň se nenudím ,,Jak se máš?" ,,Dobře protože už si se mnou" usmívala jsem se a on se usmál taky. Miluju ten jeho úsměv ,,Mám důležitou otázku" řekla jsem vážně ,,Dobře copak?" ,,Chceš aby o nás věděl celý svět nebo to bude naše malé tajemství prozatím" útulně jsem se usmála ,,No rád tě ušetřím těch otázek od novinářů takže naše malé tajemství mi zní jako zatím dobrý plán" ,,Tak fajn" furt jsem se usmívala dokud nebyl slyšet Joe že se mají jít připravovat.
Nebudu lhát dnešek byl dlouhý a únavný. Celý den jsem musela pobíhat na place kvůli vodě a ranám. Byla jsem ráda že byl konec a mohli jsme jet domů, se všemi jsem se rozloučila ale nemohla jsem najít Seba. Nakonec jsem se pomalu rozešla k autu kde čekal Seb ,,Já tě všude hledala" vyčetla jsem mu ,,Promiň chtěl jsem se rozloučit v soukromý" usmál se ,,V pořádku" usmála jsem se na něho a obejmula ,,Zvu tě zítra ven" řekl najednou ,,Dobře v kolik" ,,Okolo sedmé večer tě vyzvednu doma" řekl dal mi pusu a odešel ke svému autu. Asi během dvou minut přišel Chris a Scarlett a my mohli vyrazit domů taky.
Pohled Seba
Celý den jsem byl v mokrým ještě že zítra máme pauzu nebo jenom někdo. Rozhodl jsem se pozvat Lily ven kde je klid, jsem rád že to přijmula. Nechci ji zvát někam do restaurace už jenom kvůli bulváru, chci aby se tomu trochu vyhnula takže když navrhla sama že to bude tajemství byl jsem rád. Stačí že kvůli bulváru mi skončil jeden vztah nechci aby se stalo to stejné s Lily.
Přijel jsem domů a šel rovnou do sprchy. Musel jsem si umýt vlasy po tom všem. Po sprše jsem si šel udělat něco k večeři a šel koukat na televizi. Nic zajímavého tam nedávalo, takže nakonec jsem se rozhodl jít do postele kde jsem si na noťasu pustil nějaký film. Po filmu jsem se rozhodl jít spát, napsal jsem Lily zprávu na dobrou noc počkal jsem na její odpověď a šel spát dneska jsem vážně nějak unavený.
Další kapitolka je tadyyy, docela po sobě jsem teď vydala kapitolky budu se snažit psát takhle častěji ale nic neslibuji kvůli škole snad chápete. No nic u další kapitolky byeeee. ♥♥♥♥
ČTEŠ
Setkání na place (Sebastian Stan ff)
Novela JuvenilCo kdyby měl Chris Evans sestru která by se jmenovala Lily.