10. Rande

156 11 1
                                    

Pohled Sebastiana

Celý odpoledne jsem koukal na filmy a rezervoval místo v restauraci. Když se blížila sedmá hodina šel jsem se připravit, nemohl jsem se dočkat ani jsem nečekal že přijme moje pozvání. Už bylo za deset minut sedm takže jsem se rozhodl že už pojedu abych nebyl pozdě. Nasedl jsem do auta a jel směr k domu Lily. Cestou jsem si broukal písničky co hráli v rádiu, když jsem dojel před dům, tak už jsem jenom čekal až vyjde Lily ven aby jsme mohli jet do restaurace.

Pohled Lily

Vůbec jsem nevěděla jaké si mám vzít šaty takže jsem nakonec zvolila černé šaty a k tomu samozřejmě podpatky které jsem našla ještě po mamce byla jsem šťastná ale nemohla jsem nějak rozpoznat barvu ale rozhodně se hodili k šatům. Rychle jsem si udělala ještě nějaký lehký make-up a pomalu mohla vyrazit, přesně na čas jsem byla připravena. Vyšla jsem ven a tam už stálo auto ve kterém byl Seb. Otevřela jsem dveře a usmála se ,,Ahoj" usmál se ,,Ahoj Sebe" ráda jsem ho viděla, sedla jsem si a pomalu jsme vyjeli. Mám ráda jeho společnost, cesta do restaurace byla vtipná, zpívali jsme a bavili se. Když jsme dojeli před restauraci tak Seb vystoupil z auta, já už pomalu chtěla otevřít dveře ale Seb byl rychlejší,, Prosím slečno" usmál se ,,Děkuji šlechetný muži" zasmála jsem se ,,Moc ti to sluší dneska" ,,Taky ti to sluší Sebe" ,,Tak pojď máme rezervaci" usmál se a vešli jsme dovnitř.

Celá večeře byla skvělá hrozně jsme se smáli, byla jsem ráda ale spíš by mě zajímalo jestli cítí to stejný co já protože nikdy jsem se takhle nesmála na rande jako dneska. ,,Nechceš jít ještě ke mně na skleničku?" zeptal se Seb když jsme odjížděli z restaurace ,,Ale tak nebude to vadit" zasmála jsem se. A vyjeli jsme směr Sebův barák.

Lily šaty:

I know že tahle kapitola je krátká ale něco chci aby se stalo ale ne v téhle kapitole a taky se mi moc nechtělo vypisovat s tím co dělali na rande takže snad mi to odpustíte

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


I know že tahle kapitola je krátká ale něco chci aby se stalo ale ne v téhle kapitole a taky se mi moc nechtělo vypisovat s tím co dělali na rande takže snad mi to odpustíte. <3 Budu se snažit vydat co nejdřív další kapitolu <3333

Setkání na place (Sebastian Stan ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat