Pohled Lily
Seděla jsem v u Joe a koukala jak kluci společně se Scarlett točí občas když byla pauza tak jsem udělala malinký úpravy malinkých ranek a šla si zase sednou a taky jsem se ještě mezitím seznámila s dalším hercem s Anthonym Mackiem. Byla tam světa zrovna když tam byl Seb a nevím proč ale hrozně mě bavilo koukat se jak točí. Byla jsem ráda že mi dali nabídku dělat maskérku u tohohle filmu ,,Stop! Slečno Lily mohla by jste jít prosím ještě nějak doladit ty modřiny a tohle to" ,,Jistě" odpověděla jsem a zvedla se. Došla jsem ke Chrisovi a malinko mu upravila ty modřinky a vlasy aby nějak vypadal, potom jsem přešla k Sebovi kterými jsem jenom upravila vlasy ,,Můžu s tebou potom mluvit?" ,,Jo jasně" usmála jsem se na Seba a šla ke Scarlett ,,Že by rande?" zeptala se když jsem jí upravovala modřinky ,,Ne ptal se mě jenom jestli si můžeme potom promluvit" odpověděla jsem ji a odešla si zpátky sednou ,,Hotovo můžete pokračovat" řekla jsem režisérovi ,,Dobře, tak akce a snažte se" řekl a začalo se zase natáčet. Během toho jsem si projížděla instagram, se přestalo natáčet a šli si udělat pauzu ,,Můžeme si teda promluvit?" malinko jsem se lekla ,,Jo jasně" přikývla jsem ,,Dobře tak pojď někam do soukromí" řekla a někam šel já se vydala za ním, ještě jsem si stihla všimnout pohledu Scarlett ale nějak moc jsem ho neřešila ,,Tak co jsi potřeboval?" zeptala jsem se ,,Jenom jestli bys nechtěla jít někdy do parku?" ,,Jo jasně že chtěla a ráda" usmála jsem se ,,Jinak taky sis všimnul jak na nás koukala Scarlett ale i můj bratr" ,,Ne nevšiml" usmál se a odešel. Byla jsem trochu mimo, oklepala jsem se a šla zpátky na plac kde už se pomalu zase začínalo točit ale tentokrát bez Seba. Byla jsem zmatená že točí bez něho ale pak jsem si uvědomila že teď točí jinou scénu, usmála jsem se a chtěla si sednout na svoje místo ale to už bylo zabrané Sebastianem ,,Jako nerada tě vyhazují ale to je moje židle na sezení" řekla jsem ,,No a co?" ,,No mohl by sis sednou jinam?" ,,To bych mohl no ale ta židle má ze zadu moje jméno a ne tvoje" zasmál se a a já se malinko začervenala, jasně věděla jsem že je to jeho židle ale tak byla první co jsme viděla ,, Támhle je Chrisova a Scarlettina židle" ukázal ne dvě židle vedle sebe. Šla jsem k židlím a vzala si bratrovu, přinesla jsem ji k Sebovi a Joe a sedla si na ni ,,To že jsem seděla na tvý ti snad nevadí" ,,Ne mělo by?" ,,Ne nemělo jenom já nevěděla že je tvoje" ,,Však v pohodě já ti to nevyčítám" zasmál se potichu.
Pohled Seba
Musel jsem se zasmát byla roztomilá když se červená. Nejmíň ještě hodinu jsme točili a potom jsme měli už padla, šel jsem se převlíknout když tam za mnou někdo přišel ,,Potřebujete něco?" zeptal jsem se, poznal jsem že je to jedna s těch kostymérek ,,Ehm já se omlouvám asi jsem si spletla cestu" usmála se a začala se přibližovat ,,Jo tak se otočte a támhle jsou dveře" ukázal jsem ji směr, ona se naštvala a odešla. V klidu jsme se potom převlíknul vyšel jsem ze šatny a šel ven, rozloučil se s ostatními a nasedl do auta. Cesta byla nudná buď jsem poslouchal písničky co pouštěli z rádia nebo přemýšlel a koukal na cestu. Jak jsem přemýšlel tak mě napadlo že bych mohl potom nějak dohodnout ten park. Dojel jsem k baráku vystoupil z auta, zamkl auto a šel do baráku. Šel jsem do obýváku a sedl si na gauč, asi hodinu jsem seděl a koukal do mobilu, dokud jsem se nerozhodl že půjdu do sprchy. Vešel jsem do pokoje pro čisté prádlo a šel do koupelny, kde jsem se svlékl ze špinavého prádla a vlezl do sprchy.
Jak jsem se umyl vylezl jsem ze sprchy a oblékl se do čistého oblečení a šel si udělat něco k jídlu, došel jsem do kuchyně když najednou zazvonil zvonek, šel jsem otevřít. Otevřel jsme dveře a byl jsme trošičku překvapený ,,Lily co tady děláš?" ,,M-můžu tady zůstat přes noc?" ,,Jo jasně pojď" byl jsem úplně mimo. Lily vešla do baráku ,,Pojď do obýváku, chceš něco k pití, jídlu?" ,,Vodu prosím" řekla a já odešel do kuchyně pro vodu a jídlo který jsem si udělal. Přišel jsem zpátky do obýváku a sedl si vedle Lily ,,Copak se děje?" ,, Pohádala jsem se s Chrisem a odešla z domu nebo takhle řekla jsem mu že až se uklidní tak se vrátím domů" řekla mi ,,Tak tu dneska přespíš a uvidíš zítra" usmál jsem se na ni ,, Děkuju" řekla a objala mě.
Večer jsme si povídali o všem možném dokud nebyl čas jít do postele ,,Tak dobrou Sebe" ,,Dobrou Lil" usmál jsem se zapadl do ložnice.
ČTEŠ
Setkání na place (Sebastian Stan ff)
Novela JuvenilCo kdyby měl Chris Evans sestru která by se jmenovala Lily.