•3

187 19 16
                                    

kirishima'dan:

8.40 alarmımı kapatıp zorla uyandığımda katsukiyi yatağa kafasıni koymus eli, yarısı su dolu olan kapta bi bez tutarken görmeyi beklemiyordum. kafamdaki islak bezi çıkartıp yataktan kalktım.

"katsuki .. " cok derin uyuyordu . uyurken bile kaşları catiliydi.
ne zaman uyumuştu?

onun buruşmus elini kaptan cikartip yataga çıkarttım. üstünü örtüp ucarak hazirlandım. cantamı alıp ona not da bırakıp okula koştum .
çünkü " BÜTÜN GECE SANA BAKTIM VE SEN 2 DAKIKA UYUYORUM DIYE OKULA BILE GITMEDIN MI" falan cekemezdim . katsuki ve ben haric bizim tayfada not tutan yoktu.
eh zaten diğer kimseden de istemezdi .. yani iş başa düşmüştü. 2. ders daha başlamamıştı ve telefonumu açtım. instagramdan gelen 4 mesaja baktigimda eva'nın katsukiyi sormak için yazdığını gördüm.

katsukinin ben hasta oldugum icin ona yazmamış olabilecegini soyledim gerçi.. ben hasta olmasam bile instagrama mesaj için direcegini sanmıyordum. ama bunu bilmesine gerek yoktu.

......

"NE SIKIME OKULA GIDIYORSUN bosuna mi basinda bekledim iilesmeyi bekleyemez misin bi gün daha beklemicem başında"

söylemeyi unuttum galiba okula gitmedigim için azar yiyebilirdim ama bu gittim diye de yemeyeceğim anlamına gekmiyordu.

" iyi hissediyordum. birimizin not alması gerekiyordu. "

sinirle ağzını açıp tekrar
kapattı.
"tsk ben notlara bakıcam sen de biraz daha uyu ."

"ehe oha ciddi misin aslında yorgundum numara yapıyordum."
yatağımayatıp yastıgıma sarıldım..

"uyan amk artık" gözlerimi zorlukla ne var der gibi açtığımda elinde kupayla katsukiyi gördüm. "sonunda ... ateşin düşük ama bok gibi gözüküyorsun yani ic şunu"

" katsuki şimdi uyuyim sonr-"
"icmezsen burnunu tutar agzindan dokerim aşağı boktan saçlı."

yutkundum ve kupayı elinden aldım .
"oha çorba bu"
"dahi çocuk konuştu. "
arkasini dönüp masaya tekrar oturdugunda arkasindan dil çıkarttım. dihi cicik hıh.
corbayi içip yataktan sonunda çıktığımda banyoya giderken bileğimden tutup beni durdurdu ve biraz kendine çekti.
LAN LAN NOOLUYO.
eli alnıma gitti. ona tam döndüğümde biraz garip bi hava oluşmuştu. ehehe ateşimi ölçüyordu
istemeden sırıttığımda
gebermek isteyip istememem hakkında bi söyleşiden sonra serbest kalmıştim .

....

"hafta ici olmazın neresi açiklayici degip amina ...yim. "

ona döndüğümde telefonuna dogru mırıldanıyordu. mesaji yazmaya devam ettiğinde önüme döndüm. evayla konuşuyordu sanırım.

... " cumartesi bücür ve diger aptalla film izlemeye gidicek misin boktan saçlı ?"
tekrar ona döndüğümde yarım açık gözleri gözlerimi bulmuştu.

.....

cumartesi

"kafanı boktan ayakkabılarindan kaldırıcak mısın? "

" kaldırıyorum..." huysuzca yeni aldığım crimson riotlu ayakkabilarimdan kafamı kaldırıp ona mırıldandığımda tek kaşını kaldırdı. "mhmhm hmhmm"

yanına yetişip onunla yürümeye devam ettim. kapıyı çaldığında eva da gelip kapıyı açtı. korku filmi açtıklarında iyice stres olmuştum.
"gerilim demistik" izuminin sesiyle kendime geldim.

(kiribaku) acı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin