•4

139 12 22
                                    

"saçlarıyla oynama"
"anlamadım?"
"saçlarıyla oynamanı sevmedim."
"ne diyosun kirishima jelibonla mı sarhoş oluyorsun anlamıyorum ki."

çekiştirmeye devam ederek onu dışarı çıkardım.  birde bunla uğraşıyorum ya. hangi akla hizmet onu da getirmişsem .

.....

kirishimayi odasına atıp kendi odama gectigimde yatağa yatip sonunda rahat bi nefes aldım.

telefon titrediginde ve ışığı açıldığında  küçük bi küfürle  telefonu elime aldım . eva yazmıştı. 

bücür : 'insan bi yardım eder beni nasıl bi pilikle başbaşa bıraktığını gör istedim katsuki😿'

kıpırdadım istemeden gebersin
katsuki: zerre umrumda değil.'

bücür: ses sana da geldi mi ?

katsuki: ne sesi  diye sormak istiyorum ama alıcagim cevap nedense hoşuma gitmicek gibi

bücür: kalbimin kırılma sesi demek usterdim ama  senle konuşurken 3 bardaği birden kırdım az önce ..

kahlaha attığımda kendimi durduramamiştim. hem sakar hem salaktı . konuşmaya devam ederken geç olduğunu farketmemiştim bile.

....

kirishimadan:

nefret etmek ... ne kadar güçlüydü. 
çok saçmaydı da . her sey güzeldi.  katsukiyle iyiyiz. onun da sonunda arkadaşları var benden başka ve bizimkilerden  başka . ama sanki biraz o kız . fazla yakındı.

minanın yatağında oturmuş icimdekileri anlatırken çok düşünüyor  gibiydi fazla ciddiydi ve koca gözleri içimi okur gibi bana bakiyordu. butun anlattıklarımı dinlerken bi kere ağzını açıp beni duraklatmamıştı. sanki anlatmaya çekineceğimi biliyor gibiydi.

"cok sevindim iste bakugou icin sen de gurur duyuyor musun biraz sacma degil mi o arkadas buldu diye gurur duymam sanki çocuğu-"

"kes şunu." net sesi  benim cümlemi bitirmemi beklemeden kendini gostermisti.

"salak değilim eijirou  görüyorum.
gurur duymadıgını onu baya kıskandığını  görebiliyorum.  gözlerinle ağzın farkli şeyler söylüyor sonuçta  midoriya ne kadar uğraşırsa uğraşsin  hic seninle kurdugu gibi bi bağ kurmamıştı. kimseyle sen ve o gibi bi arkadaşlık kurmadı zaten .
şimdi sensizken arkadaş edinmesi  eğlenmesi senin  gibi ona da böyle değer vermesi caninı sıkmış. kıskanıyorsun  doğal. "

nefes verdim.  kıskanıyorum.  en yakını bendim .. Benim halâ benimdir en yakını ama onla uğraşması  bana davrandığı gibi davranması  ne bileyim koymuştu.   belki sevgili olurlardı. o zaman yine en yakın arkadaşı ben olurdum. yine falan değil  benim ya.

"kıskanıyorum. en yakını ben olmak istiyorum. biraz bencilce sanırım hiç erkeksi değil. "

kendimi kötü hissediyordum.
onu o kızla gördüğümde.  arkadaşı onları shiplediğinde zoruma gidiyordu. en yakını bendim. ben olmalıydım da zaten. onum her zaman yanında olan benim.

"kıskanman normal dedigim gibi  ama  çok da önemseme  bakugou da robot degil  o kız da belli ki ondan hoşlanmış .. "

konuşmaya devam ediyordu ama  kulaklarım zonkliyordu. duyamıyordum. hoşlanıyor mu?
baya baya  acaba katsuki de hoşlanıyor mu?
neden bu kadar umrumda  gerci insanlar hoşlanabilir başkalarından. 
sonuçta sero da minadan hoşlanıyordu. 
sadece katsukiyi hiç öyle düşünmemiştim.  birinden hoşlanırken. aklıma getirmemiştim. 

(kiribaku) acı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin