•2

235 19 40
                                    

kiripima'dan

bunu biraz beklemiyordum. yani birinin kafasını okşamasını falan...
iyiydi bu di mi yani onun  arkadaş edinmiş olmasi falan ..  

  güzeldi..  sadece sanırım benden başka böyle yakın olduğu insanları görünce biraz kıskanmıştım.  hani şu en iyi arkadaşını  paylaşamama problemi falan filan yani .
kafama rulo yapılmış matematik kitabını yemeden  önce  düşündüklerim bunlardı..

...

bakugou   odamda box torbasıyla antrenman yapmak için gelmişti.  sol elini de sarıp  antrenmana başlamıştı. ben de antrenman yapmak istiyordum ama matematik ödevi bitmiyor. yeter ya kahraman olurken ne gerek var matematige  ya da ingilizceye sanki japonyadaki villanlarla  ingilizce  konuşucam ya .

katsukinin  telefonu titreyip  mesaj geldiğinde bildirime baktım.
bence de güzel bi gündü ve onların cok iyi oynayacaklarini nerden bilebilirdim ki ...     güzel bir gündü... mü yazmıştı ?
katsuki'yw haber verdigimde hızla bi kac sey daha yazdı ve sonunda telefonu  yine yatağa fırlatıp antrenmana döndü. "6 ceyrek  gibi çıkarız burdan 8 gibi döneriz dedim"
kafa salladığımda o da devam etti.


akşam  katsuki  spor çantasını aldı. tabi ben bir şey almadım çünkü bi tık  KA ZAN DIK  da..
eheheeeh sırıta sırıta onun hırkasını eşofmanını  ve havlusunu  koyuşunu izledim.
"kalın bi sweat de koy istersen~"
inadına söylediğim kelimelerle hırsla kafasını kaldırıp bana döndü. 
"denize atlayacağım ya  bir yerlerin ayrı oynuyo  bademciklerinin kızartılmasını istemiyorsan çeneni kapalı tut boktan saçlı"
 

kuduruyordu ve eheheh hosuma gidiyordu.   kızgınken kaşları çatılınca  burnu hafif kırışıyordu ve çok tatlıydı.   ağzıma hayali bir  fermuar cektim ve önden önden  yürümeye başladım. " tsk bari yanımdan yürü"

ha ... bir de bu vardı ..  yanımdan ..
todoroki  önden yürürken  arkamdan yürü diye çemkiyordu    ama beni sanırım cidden kendine eşit görüyordu.  o gün midoriya .. sanırım haklıydı. 

...

evanın yumuşak sesiyle onlara doğru döndük.  hırsla el sallayan izumiye  ben de el salladım ve  onlara doğru ilerledik.  katsuki  ellerindeki cebini çıkarttı. ve bir sey demeden evanın yanına oturdu ve sonra  kumlara dogru kendini geri biraktı. 
ben de onların yanına oturdum .
neyseki bugün o kadar rüzgarlı değildi  ve katsuki kolay hasta olmazdı. 

katsukiden:

"özel yerindi hani  ama herkesi getiriyorsun." neden dediğimi bilmiyordum bi sebebi yoktu ama biraz daha özel olacağını düşünüyordum  bu yerin sanırım. 
"sadece sevdiklerimi.."

"eijirounun hızlı arkadaş edindiğini biliyordum  ama bu kadarıni beklememiştim.."

"seninle de  cok zamandır tanışmıyoruz bakugou ama getirdim  noldu kıskandın mı~"

ne dediğine anlam veremedim ama  cidden hiç kıskanmamıştım. ne sanıyordu  kirishima hep başka arkadaşlarıyla  oyalanırdı.  onu bile ... kıskanmıyordum..  yani çoğu zaman .
belki bazen boşboğaz oluşu eğlenceliydi...  

"hadi hazirsaniz bitsin bu is artık"
eva kalkıp iskeleye yürürken  biz de arkasından kalktık.  sweatini çıkarıp  kenara atıp ilerlemeye devam etti.
eijirou  hasta olmasın diye mayoyla atlanmasinı soylemistim ve su an bu durumdaydık.  sinir krizi geçirmek  üzereydim. 

üstümdeki  hirkayi çıkarıp yürüdüğünde  rüzgari iliklerime kadar hissediyordum . bu sikik fikirler evanın tam olarak neresinden çıkıyordu  cidden .

arkadan gelen neşeli ses "biz sizi  atalim bari" dediginde eijirouya sinirle baktım.  
izumi arkasindan  mukemmel bir sey duymus gibi bagirarak ve ziplayarak "eveeet" dediginde daha da sinirlendim. hayir demek icin agzimi acacakkken  bi el göğsümden beni anında ittirmişti . EIJIROU GEBERTICEM SENI 


evanın sesleri biraz anlam kazanirken sudan çıktım  o da suya atılmıştı  sanırım..  ama daha önemli işlerim vardı. patlamalarımla sudan çıkıp  eijirounun üstüne  atladım.  omzuna bacaklarimi sarıp kafasinı yumruklarken saydırmak fazla .... eğlenceliydi . eijirou hala  katıla katıla gülüyordu. 

"bir de hala gülüyor  piç ya"
kızların kahkahalarını bastıran tok sesiyle ta-tanam du-ppff dur  gibi sesler de çıkarıyordu.
 
son kez vurmak için  ellerimi kaldirirken bacaklarımı  kavradığında nolduğunu  anlamaya çalışıyordum  ama geri geri gidip kendini suya attığında kendim refleksle  ettiğim küfür  kulaklarima dolmuştu.

ULAN BU ÇOCUK
kirishima kıkırdayarak yüzeye çıktığında  onu asagi hizla çekip  omuzlarından ellerimi bastirip asagi indirdim. eva çocuk ölücek dur gibi seyler söylerken izumi iskelede kahkaha atarak ...
videomuzu mu cekiyordu?

eijirou zorlukla sonunda çıktığında  yüzeye saçları  yüzüne  yakışmıştı.
bacaklarımı beline sarmıstım çünkü...
yüzesim yoktu  ondan.. yüzesim yok

kirishima yüzeyde kalmak için  ellerini çırparken  yuzundeki sacları geri attım. parıldayan yüzü  ortaya çıktığında  tamamen istemsiz sırıttım. 
"gerizekalsin boktan saçlı şu halimize bak"  omuz silkti  "ama eğlendin"

eğlendim
"tch evet boğulmanı izlemek zevkliydi."

...

kıyıya yaklaşırken evanın  "nasıl ya buraya koymustum falan diye bağrışlarıyla  yüzümü buruşturdum. 
zaten donuyordum ve başım zonkluyordu.   eijirou noldugunu  sordugunda havlusunu  unuttuğunu  öğrenmiş olduk .  gerizekalı eijirou kıyafetleriyle atlamıştı  ve aslinda havlumu oja vermem gerekiyordu çünkü  kesin hasta olacaktı  ama eva'ya sövgülerimle havluyu verdim.

gerizekalı kız bikiniyle buz gibi denize atlamıştı.  eijirou titreyen disleriyle  üstündeki  tişörtü  çıkarttı.  beni kendine cektiğinde ona döndüm.  bana kedi gibi  (UwU)  gözlerle bakıp kendini sertlestirdiginde  elimden patlamalar çıkarıp onu ısıtmaya  çalıştım.  

...

eva sweatini tekrar geçirmiş  kumsala yakın oturmuştu.  izuminin "islanmadan kurtuldugum icin cok mutluyun" laflarını umursamayıp onun yanına  oturdum.  uykum vardı.
kucağına   yattıp ve çenesini kapamasını net bi sekilde belirttim.
saçlarımdaki elini  önemsemeden kısa bi süre uyudum.

...

gitmemiz gerekiyordu.   kirishimayı durtukluyordum ama uyanmıyordu.
" eijirou .... ei- LAN BOKT-"  elimi koluna koyduğumda donduğunu  farkettim .    üştü çıplak  uyudugu için  donuyordu ..
ve uyanmıyordu da .
üstümdeki  hıkayı ona girdirirken bu hale düşmemiz yüzünden  gerkese sövüyordum.   kirishimaya sırtıma aldığımda kısa bi veda ettim ama eva  sekerek yanıma geldi ve durdurdu beni.

"gittiğinizde haber verirsin   ..  "
kısa bi homurtu çıkarttığımda bi anda  yanağıma uzanıp öptü  ve izuminin yanına koşmaya başladı.

ne sikim ..
oluyor.

yurda vardığımızda eijirounun  yatagına onu bıraktim.
"kac kilosun boktan sacli  off
gerizekalı atıyorsun bir de  kendini ."
  onu yatırdıktan sonra ates düşürücüyü  içmesi icin ayrı bi çaba  da harcamıştım.
su  bez ve ates düşürücü  bantlardan almaya alt kata inerken mırıldandım.
"yoruyorsun beni çok.."
aklıma dolan  sudan yeni çıkmış  ıslak sacli haliyle tekrar mırıldandım.
"tsk aptal ..."


.
.
.
bi tık  derslerim 10 saat oldu aq 
aşkarım bebeklerim valla bakın  günde  10 saat  ders işliyorum beynim kalmadı.   neyse özür balımlar ama ehe olsun sonuçta bölüm  attimke eeheheh 
neyse ölümdünüz yorum yazmayı  unutmayın seviyorum sizi görüşürüz     🧚‍♀️🧚‍♂️

(kiribaku) acı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin