Defne 4.bölüm

79 64 28
                                    

İyi okumalar..

Son senemin ikinci dönemine gelmiştim.Okulun öğrencileri yeterince beni baymazmış gibi , öğretmenlerde sinirmi bozmaya başladı.Sınavlardan ise gitgide düşük alıyordum....

4. dersteydik ve yeni atanmış olan türkçe öğretmeni sınıfa girmişti.Herkez araların da fısıldaşırken .Bi anda sessizlik oldu. Bu sessizliğin sebebi ne diyerek bakarken..

O kişiyle göz göze gelmiştim..

Gerçekten oldukça dikkatimi çeken bu kişi oldukça genç olduğunu düşündüğüm türkçe öğretmenimdi.Ona bakışımın dağılma sebebi sesini duymakla son buldu.

kırık beş dakka boyunca dersi dinledim yada onu izlemişte olabilirim,anlamasız..

Ama tek bildiğim kısa süreli bir hayranlık olmalıydı..

Günler haftalar geçerken...Ona karşı hissetiğim şeylerin ismini koymakta artık korkar olmuştum, bu duygu şey miydi.. aa..ş

hayır olamazdı.

Yine onun dersindeydim. Bi an derse girmesem mi die düşünsemde ,kararımı değiştirmiştim.Ve sırada ki yerimi alarak onu bekledim.Onu gördüğümde,sıraların aralarında geçerken en son arkada benim olduğum yerde durduğumda sanki karnımdan yukarı doğru çıkarak yanaklarıma ulaşan bir ısı vardı.

Ne zaman o kahverengi gözlerine baksam göz göze geliyorduk ,ve otomatik olarak sıramda aşağı kayıyordum..

Arka tarafa geldiğinde o parfüm kokusu sanki tüm sınıfın içine gibi oluyordu.Tabi öğretmenimin olması işleriz zorlaştırıyordu o yirmi yedi yaşında iken ben ise daha on beş yaşındaydım.Kendime acilen bir çizgi çekmem gerekiyordu.Öncelik olarak o benim öğretmenimdi.Okulun kuralları vardı, bunlara uymak zorundaydım.Bunları bile bile bu hislerime nasıl engel olamamıştım. Okulda bunu bir arkadaşımla paylaşmak olası bir kaus yaratırdı ki ,zaten pek arkadaşım olduğuda söylenemezdi.

iste yine bir dersin sonu daha, anlattıklarını anlıyormuş gibi yapmakta artık usta olmuştum.Saate yalvarır şekilde bakarken..

Zil çalmıştı...

Herkez sınıftan çıkarken , o ise çatasını toplamakla meşguldü.Ben ise tahtadakileri yetiştiremeyen tembel öğrecilerden biriymiş gibi davranıyordum.Bunu yapmamın nedeni ondan önce çıkmak istememdi.

'Sanırım derste geride kaldın' derken ilk yazdıklarıma sonra bana bakmıştı..

kekeleyerek..'Evet biraz öyle oldu' dedim ,kalemi elimde bırakarak.

Elinde ki çantası ile bana bakarken...

'Tatlı kızsın' demesiyle utanmıştım..

O sınıftan çıkarken ben arkasıdan bakıyordum tatlı kız demesi..bu ne demekti ki şimdi.

Birsi duymuş muydu?

Anneme söylemeli miydim?

Kafam ne kadar karışmış olsada onun büyüsünde kalmamak elde değildi

yorumlarınızı,düşüncelerinizi bekliyoruz..

#Akıl bendim ve deli dolu bir beden...

Sol Yanım -4 serisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin