"-Rendben Kookie figyelek a lányodra."
-Ja és esküszöm nem kakiltam.
-Jólvan, Kook jólvan.
-Na de mit szerettél volna?
-Oh igen, annyira még nem bízom Cookieban hogy magára hagyjam, szóval el tudnál jönni és haza vinnéd?
-Persze indulok is.
-De nem most-
Kinyomta.
-gondoltam.- mondtam csalódottan.
Akkor várunk míg ide érnek.Épp Cookieval játszottam mikor kopogást hallottam. Biztos a másik Kookie.
-Szia Chimie.
-Szia Jimin bácsi. - vigyorgott a kis édes.
-Sziasztok. Mindjárt hozom a cicát.
Nem akartam őket behívni. Nem lenne értelme ha 2 perc múlva mennénk is. Megfogtam a macskát és már indultam is.-Itt vagyok. - szóltam és már indultunk is Kook kocsija felé. Én az anyósülésre ültem, Bibi hátra és Jeongguk pedig a volán mögé. Mint egy kis család. Végül az csak én nem vagyok a része.
Odaadtam a cicát Eunbinek, aki egész úton nyúzta szegény macskát. Néha Gukkie rá is szólt, hogy azért ne fojtsa meg.
-Megjöttünk.- mosolygott a férfi.
A cuccaimat felkapva szálltam ki az autóból. Bibi a cicát lerakva szaladt be az óviba.
-Szeretném ha eljönnél hozzánk ma.
-Oh rendben de,mint látod nem kocsival jöttem.- találtam kifogást. Nem akarok menni.
-Akkor majd ha jövök Bibiért jössz velünk és ha menni szeretnél haza viszlek.
-Rendben.- egyeztem bele.
Hogy nekem milyen bajom lesz ebből.Eunbival kézen fogva integettünk Kooknak, majd indultunk is be az ajtón. Lehet a kivételezős dolog csődbe megy. A csoport termébe is bementünk a sok kérdő pillantás közé.
Bibi szaladt a barátaihoz én pedig megindultam Sooyeonék felé.-Hát te? - kérdezte Jeongyeon
-Eunbi apukája érdeklődik a mi kis Jiminünk iránt. - vigyorgott Sooyeon.
-Az a helyes pasas? - kérdezte Yuna.
-Ühümm. - bólogatott legjobb barátnőm.
-Ezt most hagyhatnánk légyszi?
-Dehogy is, elmesélsz mindent az elejétől. - mutogatott az ujjával Jeongyeon.
-Rendben. - forgattam meg a szemem.Elmesélten az egész sztorit az elejétől. A lányok pedig csak fanoltak. Nem tagadhatják le, hogy szabad idejükben BL-t néznek.
-Tehát akkor hamarabb kifogtál egy jó palit,mint én. - hunyorított Yuna.
-Ugyan már nem hiszem hogy vonzódik a férfiakhoz. Túl jóképű ahhoz, hogy meleg legyen vagy legalább biszex.
-Szerintem sima liba. A Jimin varázs magával rántja.
-Aha, persze forgattam meg a szemem és kivettem a pendriveot a táskámból. A laptopot csatlakoztattam a projecktorhoz majd a pendriveot bedugtam a laptopba.-Na gyerekek ma quizz napot tartunk. Ehhez megnézünk pár mesét és két személyes csoportokban megoldjátok ezeket a feladatokat. A feladatot felolvasom a válaszok pedig rajzolva vannak, így sokkal könnyebb.
Elindítottam a mesét majd utána jött a többi mese. Hamar végeztünk, a feladatlappal töltöttek el több időt a gyerekek de két és fél óra múlva végeztek azzal is.
A nap további részében a gyerekek játszottak mi meg csak beszélgettünk. Hamar eljött az óvi vége annak ellenére, hogy nem akartam.
Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész😀 Sajnálom hogy ilyen későn raktam ki. Viszont remélem jó hétvégétek volt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Because of the kid... 《Befejezett》
FanficHello Jimin vagyok, egy óvóbácsi. Az óvodában van egy kislány akit Eunbinak hívnak. Az apukája Jeongguk aki egy modell cég vezetője. Elhívott kávézni hogy többet beszélgessünk Eunbiról. Nézzük mi sül ki belőle. 2021 03. 25~ 2021 09. 25