Az ébresztő zajára keltem, 4:30. Megint kezdődik minden elölről. Jimin a nevem. 21 éves vagyok és egy óvodában dolgozom. Igen, igen tudom ritka óvóbácsit látni de már kisebb koromban eldöntöttem, hogy gyerekekkel akarok foglalkozni. Szeretem a munkám csak a fránya korán keléssel van a problémám. Az óvoda 6 órakor nyit viszont a város másik végén van és minimum egy fél óra kell hogy elkészüljek. Szóval a fél ötös kelésnél döntöttem amit még mindig nem szoktam meg. Körül belül 3 hónapja dolgozok itt de a gyerekek már most a szívemhez nőttek.
Nehézkesen kikászálódok az ágyból majd a konyha felé indulok. A szokásos kávé keksz kombót elkészítem majd elfogyasztom. Kávé nélkül olyan lennék mint aki bal lábbal kelt volna fel de elesett az ágy sarkába, és persze a gyerekekkel nem szeretnék mogorva lenni. A konyha után a fürdőt veszem célba egy gyors fogmosás és arcápolás után egy minimális sminket felteszek. A hajammal ügyködök pár percet aztán szaladok a szobába hogy felkapjak magamra valamit.
Ezután megfogtam a kocsi kulcsot és mentem is az óvodába.*1 órával később*
Lepakolom a cuccom és felveszem a tipikus kis köténykét. Most biztos furának nézhettek és az a kérdés is felmerűlhet bennetek, hogy nem néznek-e furának. De a szülők és kollegínák is tudják, hogy a saját nememhez vonzódok, ez egy fajta nyílt titok. A kötényt betudják annak, hogy kicsit feminin vagyok.
Miután kész lettem mentem is a csoportom termébe.
-Szia Sooyeon- köszöntem a legjobb barátnőmnek és egyben az itteni dadusnak.
-Helloka Jimin, most te vagy itt elsőnek.- jegyezte meg kedvesen.
-Ó tényleg? Yuna szokott elsőnek ide érni, Jeongyeont meg se kérdezem.
-Igen de mondta, hogy kocsit mos így munka előtt.
-Értem, megyek kirakom a játékokat kitaláltam egy foglalkozást a gyerekeknek.
-Menj csak.-azzal el slisszoltam a szőnyeghez ahol a gyerekek szoktak játszani.Később a két másik óvónő is megérkezett illetve a gyerekek is szépen szálingóztak . 8 órára már mindenki ott volt csak egy kislányt nem. Nem szoktam kivételezni de ez a kislányt jobban megszerettem mint a többieket. Kitűnik közülük, egyszerűen nem tudom megmagyarázni miért.
-Szóval gyerekek, ma egy kicsit játszani fogunk közösen. A játék lényege hogy ki találjuk ki kicsoda. Ezekre a kártyákra rajzoltam néhány dolgot amit a fejetekre rakunk ezekkel a hajpántok segítségével.-mutattam fel a két tárgyat.- Csapatokban fogtok játszani, ti döntitek el hogy kivel szeretnétek lenni viszont csak 4-en lehettek egy csapatba, hogy ne legyen galiba.
Ez után elkezdtek a gyerekek játszani, amibe én is beszálltam, hiszen Eunbi hiányzik a létszám pedig 24 ami ugyebár páros és osztható néggyel.Már szinte végeztünk és már néhány csapat kitalálta mindenki kártyáját, de akkor szóltak, hogy az egyetlen hiányzó is megjött.
Sziasztok!🌸 Ez lenne az első ff-em remélem eddig tetszik. A részeket kedden,csütörtökön és vasárnap fogom kirakni, ha nem jön közbe semmi. De ha mégis akkor értesítelek titeket. Az esetleges helyesírási hibákért elnézést kérek. Előre is jó szórakozást a fanfiction további részéhez.💗
VOUS LISEZ
Because of the kid... 《Befejezett》
FanfictionHello Jimin vagyok, egy óvóbácsi. Az óvodában van egy kislány akit Eunbinak hívnak. Az apukája Jeongguk aki egy modell cég vezetője. Elhívott kávézni hogy többet beszélgessünk Eunbiról. Nézzük mi sül ki belőle. 2021 03. 25~ 2021 09. 25